NOVO NÚMERO DE TELÉFONO

ENTREGA PREMIO CONCURSO PILABOTS

Pilabots é un concurso de recollida de pilas e acumuladores en centros educativos da Xunta de Galicia: RECICLA CON ENERXÍA!.

Nesta 3º edición obtivemos o 2º premio na categoría de quilos recollidos por centro.

Ademáis a alumna de 2º de primaria, Lucia González, resultou gañadora no concurso artístico #eusonpilabots coa sua creación "Se regamos con pilas á natureza as plantas nacen tristes".

Tamén tivemos unha mención especial do xurado para Aday Maquieira de 4 anos, que fixo un robot coma a mascota Pilabots, por participar fóra de concurso (non hai categoría para educación infantil).

Ata Santiago de Compostela foi o alumnado de 2º de primaria a recoller o premio.

Moitas grazas a toda comunidade educativa de Solanas pola súa aportación na recollida de pilas porque sen eles este premio non houbese sido posible.

GRAZAS A TODOS E TODAS

ENTREGA PREMIO PILABOTS 2022.mp491.29 MB