O NOSO COLE

Este é o noso cole.

Listado definitivo de libros adxudicados en 3º e 5º.

- amarillo: libros procedentes do fondo solidario
- lila: libros adquiridos polo centro en función da renda per cápita.

O centro estará aberto o xoves día 30 en horario de mañá para consultar calquera dúbida.

ULTIMAS NOVAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

O centro adquirirá libros para complementar as existencias do fondo solidario adxudicando 4 ou 6 libros en función do tramo de renda per cápita no que se encontre.

O xoves 23 o centro estará aberto pola mañá.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO QUE RECIBE LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO

FONDO SOLIDARIO

LIBROS DE TEXTO

EDUCACIÓN PRIMARIA 3º -5º

CURSO 2015-2016

AVISOS

O mércores día  15 publicarase a lista definitiva de adxudicacións de libros de 3º e 5º de primaria. Farase tan pronto como sexa emitida pola Consellería de Educación.

Enviarase notificación persoal a cada unha das familias.

O centro estará aberto dende as 10:30horas ata as 13:30horas para resolver as dúbidas que se poidan plantexar.

E posible que nos próximos días e /ou durante o mes de agosto se publique por parte da Consellería de Educación a nova normativa relacionada coas axudas para material escolar. Calquera novidade que se produza antes do comenzo das clases será publicado por este medio.

A partir do xoves día 16 o centro permanecera pechado ao público.

De precisar contactar coa dirección do centro, deben facelo no número de teléfono 689250648. De non ser atendidos no momento poden enviar un sms e poñerémonos en contacto en canto poidamos atendelos.

Os libros de texto resultado da adxudicación serán entregados os días 7,8 e 9 de setembro polo titor correspondente en horario de 10h a 13h.

LISTA DEFINITIVA DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2015-2016

ONDE ESTAMOS?

CEIP VELEIRO DOCAMPO

Avda. Terra Chá s/n