Taboleiro de novas

Taboleiro de últimas novas

Prema nas imaxes para acceder a información

Benvida

Benvidos/as á Web do

CEIP PLURILINGUE VISTA ALEGRE

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES (24 de outubro)

Foi un día moi especial na Biblioteca Escolar do noso centro. Libruxa invitounos para explicarnos os motivos polos que quere viaxar ao País das 1001 Bruxas.... Aproveitou para presentarnos unha boa amiga que coñeceu este verán e que se chama coma ela: LIBRUXA.
Nós, un pouco sorprendidos e tristes pola noticia pedímoslle que se quedara connosco ata despois do Samáin. Tamén queremos darlle a benvida á nova Libruxa e propoñerlle ideas para este novo curso...Imos escribirlles cartas!

No seguinte enlace, podes volver a ler a carta escrita por Libruxa.... aquí

SEMANA INTERNACIONAL COMENIUS: Pleased to meet you!

Comenius Week in Burela

Resumen de las actividades de Bienvenida y Clausura de nuestro Proyecto Europeo Comenius. "Pleased to meet you" organizadas por la Comunidad Educativa del CEIP Plurilingüe Vista Alegre de Burela.
60 alumnos de 5º y 6º de Educación Primaria y 28 profesores de Bélgica, Finlandia, Rumanía, Turquía, Malta, Hungría, Italia e Irlanda llegaron a Burela para compartir una semana de actividades educativas y culturales con nuestros alumnos, profesores y familias del 22 al 29 de mayo de 2014. Fué una experiencia totalmente positiva y enriquecedora para todos donde aprendimos mucho conviviendo unos con otros!!

1.- Benvida ao noso centro escolar:

2.- Comenius Closing Ceremony: Acto de Clausura na Casa da Cultura de Burela.

3.- Actividades colaborativas en grupos (Resolvendo a actividade LIM: What do you know about Europe?)

4.- Probando deliciosos "Churros con chocolate" xunto cos nosos amigos europeos.

Tamén poden ver a versión máis completa da presentación do día 23 de maio no Pabellón no seguinte enlace: http://youtu.be/YXQKkmvrk3E.