Benvida

Benvidos/as á Web do

CEIP PLURILINGUE VISTA ALEGRE

Taboleiro de últimas novas

Prema nas imaxes para acceder á información

VISITA DA ESCRITORA PAULA CARBALLEIRA

Hoxe Libruxa tíñanos preparada unha sorpresa moi especial... Na hora de ler visitounos Paula Carballeira que ademais de actriz, é escritora...

Pasamos un rato moi divertido no que cos seus contos rimos e berramos sen parar.

Agradecémosche moito a túa visita, tanto a Libruxa como a alumnos e profes encantounos o teu paso polo noso cole!

27 abril: VISITA DE PEPE CARREIRO

O pasado luns 27 de abril, recibimos unha visita moi especial no cole.

Veu Pepe Carreiro, o creador de "Os Bolechas".
Desde fai tempo encántanos ollar, ler e que nos lean as aventuras de Carlos, Pili, Loli, Braulio, Sonia, Tatá e o seu can, Chispa.
Pepe Carreiro amosounos o ben que debuxa. Debuxounos un montón de animais pero o que máis ilusión nos fixo foi ver como debuxaba a Chispa!
Disfrutamos un montón nenos, profes e tamén Libruxa.

23 de abril: DÍA DO LIBRO

O pasado xoves 23 de abril, celebramos o Día do Libro no noso colexio cunha actividade moi entrañable e compartida: "MADRIÑAS E PADRIÑOS"
As madriñas e padriños (Alumnos/as de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria) foron buscar as súas clases os seus afillados/as:  nenos e nenas de Educación Infantil, 1º, 2º e 3º de Educación Primaria. Xuntos elixiron un rincón de lectura no patio do centro para contarlles ou lerlles un conto escollido na Biblioteca Escolar e preparado con moito agarimo para os seus afillados.Todos o pasaron moi ben e pedíronlle a Libruxa repetir a experiencia.