Benvida

Benvidos/as á Web do

CEIP PLURILINGUE VISTA ALEGRE

Taboleiro de últimas novas

Prema nas imaxes para acceder á información

abalarMóbil

Semana das Artes Plásticas na Mariña 2016

Un ano máis, con motivo da Semana das Artes Plásticas na Mariña, varios artistas viñeron ao cole para traballar cos nosos nenos e nenas e compartir un anaquiño do seu tempo e da súa arte.

Grazas Adriana Pardo, Héctor Manase, Tamara Casabella, Zilí Katova e José Bruzos!

E grazas tamén ao alumnado e profesorado do Bacharelato de Artes do IES Monte Castelo.

No vídeo podedes ver un resumo das actividades realizadas:

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONOS DO CENTRO

ANTROIDO 2016

Como xa sabedes, este ano comezamos un novo proxecto Erasmus+ titulado "On a journey with the ARTist" e a primeira das tarefas que nos encomendou Jan foi investigar sobre artistas do noso país para presentárllelos aos nosos socios europeos.

Cada curso, con axuda de Libruxa, escolleu ao seu artista favorito e púxose mans á obra a indagar sobre a súa vida e obra. E aproveitamos a cada artista para o noso disfraz.

Este ano, o programa Boas Tardes da televisión de Galicia visitounos e celebrou con nós a festa do Antroido. Se queredes velo, facede clic en Boas Tardes, programa do día 5 de febreiro arredor do minuto 43:42.

Ademais, o profe Anselmo tamén elaborou este vídeo sobre a celebración de Antroido.