Benvida

CEIP PLURILINGUE VISTA ALEGRE

Taboleiro de novas

Taboleiro de últimas novas

Prema nas imaxes para acceder a información

INFORMACIÓN IMPORTANTE: Principio de curso

Transporte escolar coa empresa MORÁN:  Según comunicación da ANPA, empezará a funcionar  a partir de mañá xoves 11 de setembro. Os interesados/as deberán poñerse en contacto coa coidadora que acompaña aos nenos/as  nas respectivas paradas. O prezo será de 35 €/mes para socios da ANPA (En setembro e en xuño o prezo redúcese a 17,50 €)

Servicio de Comedor escolar por medio da empresa de catering  “A Sartén de Carmen” e que estará xestionado  pola ANPA. O Concello de Burela seguirá contratando catro coidadoras-monitoras para a atención do alumnado durante e despois das comidas. O servicio comezará con normalidade o luns 15 de setembro. As familias interesadas neste servicio deberán cumprimentar e entregar  na titoría do seu fillo/a o cupón de inscrición adxunto antes do venres 12  de setembro.  É moi importante que entreguen este cupón si están interesados  para poder organizar o servicio a partir da vindeira semana con normalidade. ( Mañá repartiranse os formularios de inscrición).

Prezos do comedor escolar:

-          Familias socias da ANPA: 56 €/mes     //  Familias non socias da ANPA: 64 €/mes

-          O prezo do mes de setembro será a parte proporcional correspondente ao número de días lectivos.

-          Usuarios eventuais: 3,50 € /día

SEMANA INTERNACIONAL COMENIUS: Pleased to meet you!

Comenius Week in Burela

Resumen de las actividades de Bienvenida y Clausura de nuestro Proyecto Europeo Comenius. "Pleased to meet you" organizadas por la Comunidad Educativa del CEIP Plurilingüe Vista Alegre de Burela.
60 alumnos de 5º y 6º de Educación Primaria y 28 profesores de Bélgica, Finlandia, Rumanía, Turquía, Malta, Hungría, Italia e Irlanda llegaron a Burela para compartir una semana de actividades educativas y culturales con nuestros alumnos, profesores y familias del 22 al 29 de mayo de 2014. Fué una experiencia totalmente positiva y enriquecedora para todos donde aprendimos mucho conviviendo unos con otros!!

1.- Benvida ao noso centro escolar:

2.- Comenius Closing Ceremony: Acto de Clausura na Casa da Cultura de Burela.

3.- Actividades colaborativas en grupos (Resolvendo a actividade LIM: What do you know about Europe?)

4.- Probando deliciosos "Churros con chocolate" xunto cos nosos amigos europeos.

Tamén poden ver a versión máis completa da presentación do día 23 de maio no Pabellón no seguinte enlace: http://youtu.be/YXQKkmvrk3E.