Benvida

CEIP PLURILINGUE VISTA ALEGRE

Taboleiro de novas

Taboleiro de últimas novas

Prema nas imaxes para acceder a información

Prox. Eur.

SEMANA INTERNACIONAL COMENIUS: Pleased to meet you!

Comenius Week in Burela

Resumen de las actividades de Bienvenida y Clausura de nuestro Proyecto Europeo Comenius. "Pleased to meet you" organizadas por la Comunidad Educativa del CEIP Plurilingüe Vista Alegre de Burela.
60 alumnos de 5º y 6º de Educación Primaria y 28 profesores de Bélgica, Finlandia, Rumanía, Turquía, Malta, Hungría, Italia e Irlanda llegaron a Burela para compartir una semana de actividades educativas y culturales con nuestros alumnos, profesores y familias del 22 al 29 de mayo de 2014. Fué una experiencia totalmente positiva y enriquecedora para todos donde aprendimos mucho conviviendo unos con otros!!

1.- Benvida ao noso centro escolar:

2.- Comenius Closing Ceremony: Acto de Clausura na Casa da Cultura de Burela.

3.- Actividades colaborativas en grupos (Resolvendo a actividade LIM: What do you know about Europe?)

4.- Probando deliciosos "Churros con chocolate" xunto cos nosos amigos europeos.

Tamén poden ver a versión máis completa da presentación do día 23 de maio no Pabellón no seguinte enlace: http://youtu.be/YXQKkmvrk3E.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2014

Rematamos curso e, coma todos os anos, organizamos un Festival onde os nosos nenos e nenas preparan con toda ilusión a súas coreografias, recitais, teatro, ... para que toda a comunidade educativa poda disfrutar dun momento agradable e divertido. Noraboa aos participantes porque, de verdade, que o fixeron moi ben.