Iniciar sesión: Acceso

Resolución definitiva do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO para o curso 2015/16

Hoxe, 15 de xullo de 2015, ven de publicarse a LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO para o curso 2015/16. Durante esta mañan, colocaranse as listaxes completas na porta de entrada do centro. Tamén poderán visualizalas nos seguintes arquivos adxuntos.

Aproveitamos para recordar que os libros repartiránse o día 2 de setembro de 2015.

Erro no listaxe de libros de texto.

Detectouse un erro nun dos libros de texto de Música de 6º curso. Por favor, revisen a nova lista dos libros adxunta.

Reciban un cordial saúdo.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º E 5º

Hoxe, día 7 de xullo de 2015 publicáronse a listaxe prvisional de excluidos e de admitidos do Fondo solidario de Libros de Texto para o curso 2015-16. O plazo de reclamación serán os días 8-9 de xullo, en horario de secretaría.

Poderán consultar os datos nos seguintes documentos adxuntos.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º E 5º

O alumnado de 3º e 5º de Educación Primaria que deban recoller os libros de texto do FONDO SOLIDARIO para o curso académico 2015-16, deberán estar pendentes do seguinte calendario:

Recollida de vales para as axudas de libros para o curso 2015/16

06/07/2015 09:30

A recollida de vales das axudas de libros de texto para os cursos 1º, 2º, 4º e 6º, do vindeiro curso 2015/16 comezarán a repartirse a partir do día 6 de xullo de 2015 en horario de Secretaría. (09:30 a 13:00 horas)

Listado de libros de texto 2015

No arquivo adxunto podedes consultar o listado de libros de texto para o vindeiro curso 2015/ 16. Non hai que comprar o libro de relixión de ningún curso, agás 2º Nivel. O alumnado que vai cursar 5ºB non terá que mercar os libros de matemáticas e lingua castelá.

Presentación do centro para nais e pais do alumnado de novo ingreso

O vindeiro día 29 de xuño, ás 20:30 do serán teremos unha xuntanza no centro coas nais e pais de alumnado de novo ingreso para presentarlles o colexio e a nova etapa educativa.

Matrícula do alumnado de novo ingreso

Está aberto o prazo de matrícula para o alumnado que solicitou praza no centro e foi admitido no Consello Escolar, así como para o alumnado que procede da EEI A Pastora ata o vindeiro 30 de xuño. Pode descargar os documentos que precisa cumprimentar e informarse da documentación que ha de presentar na seguinte ligazón: Documentación