Iniciar sesión: Acceso

Celebramos os Maios!

Xa chegou o Maio!

Durante a segunda metade da xornada de hoxe, o alumnado participante na actividade, realizou o fermoso maio que encabeza esta nova, e no que grandes e pequenos desfrutaron facendo colares de pampullos, elaborando os ramos e sobre todo, cantándolle alegremente aos maios.

Hoxe visitounos Anxo Moure.

O coñecido contacontos e escritor, Anxo Moure, estivo no centro para contarlle contiños e fermosas historias aos alumnos e alumnas mais novos do centro. Primeiro estivo cos alumnos e alumnas de terceiro e finalmente cos de primeiro e segundo.

Visita de Antón Cortizas ao Magariños.

Listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2016/17

Adxuntase no documento, a listaxe provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso académico 2016/17.

Un saúdo

A dirección

DÍA INTERNACIONAL DA SÍNDROME DE DOWN.

Hoxe, 21 de marzo, é o Día Internacional da Síndrome de Down.

DÍA INTERNACIONAL DA SÍNDROME DE DOWN.

Hoxe, 21 de marzo, é o Día Internacional da Síndrome de Down.

Obradoiro de Bebidas saudables.

O pasado mércores o alumnado de 5º curso de Educación Primaria, puido disfrutar do obradoiro que, como en anos anteriores, se realiza no centro. E un achegamento do alumnado ao mundo da saúde e das bebidas sudables realizadas con froita fresca e produtos sans e agardando o afastamento deste das bebidas alcohólicas, tan presentes na nosa sociedade.

Polo observado, tanto o alumnado participante como o profesorado e os monitores da Asociación SPAD desfrutaron dunha sesión que durou dúas horas pero que coma sempre merece a pena!