CEP Antonio Magariños Pastoriza

Avda. Vilariño, 29. 36630 Cambados. Pontevedra. Tfno 986 54 25 12

Celebramos a Constitución

05/12/2014 09:10

Todo o alumnado do centro xuntarase o venres pola mañá para ler e reflexionar sobre distintos artigos da Constitución e do Estatuto de Autonomía de Galicia.

Eleccións ao Consello Escolar 2014, Candidatos electos

A Xunta Electoral para as eleccións ao Consello Escolar á vista das Actas levantadas en cada unha das mesas constituídas para as eleccións de cada un dos sectores, acórdase proclamar candidatos elexidos e polo tanto membros do Consello Escolar aos seguintes:

Polo Sector Profesorado

Eleccións ao Consello Escolar 2014

Calendario escolar 2014/15

a) Calendario escolar curso 2014/2015

O patio, a Educación Física e as obras no colexio Magariños

Ante o comunicado que se publicou no portal da Consellería de Educación o día 23 de setembro de 2014, o Equipo Directivo do CEP A. Magariños xunto con todo o profesorado do centro acorda realizar as seguintes declaracións:

Solicitude de admisión. Anexo II

Se vostede precisa solicitar praza no centro debe entregar o Anexo II da Orde de 12 de marzo de 2013 de admisión do alumnado e presentalo na Secretaría do centro xunto co certificado de empadroamento.