Listado de libros de texto

Os libros de texto para os cursos de 2º, 4º e 6º pódense consultar no seguinte listado. Publicarase o listado de textos para 1º, 3º e 5º  unha vez se aprobe o decreto de primaria.

Becas NEAE do Ministerio

Están convocadas as becas para alumnado con NEAE. O prazo de presentación de solicitudes abrangue ata o 30 de setembro. Para máis información pode consultar o BOE no arquivo adxunto.

CEP Antonio Magariños Pastoriza

Avda. Vilariño, 29. 36630 Cambados. Pontevedra. Tfno 986 54 25 12

ANPA: Devolución do importe da excursión á Illa de Ons

O xoves, 3 de xullo, de 20 a 21 h. a directiva da ANPA procederá á devolución do importe da excursión á Illa de Ons ao non poder efectuarse polo mal tempo. Deben acceder ao centro pola porta de entrada ao comedor escolar sita na Rúa Pordo Bazán.

Axudas municipais para a adquisición de material escolar

Están covocadas axudas municipais para a adquisición de material escolar no BOP do 16 de xuño, páxina 51. Concedense axudas dun máximo de 120€ ás familias que reunan os requisitos que se sinalan na páxina 56. O prazo remata o 16 de xullo.

Admisión no comedor escolar para o curso 2014/15

Foi admitido todo o alumnado que solicitou praza para o comedor escolar no curso 2014/15. Véxase listado no arquivo adxunto.

Neira Vilas no colexio

O ilustre escritor galego, Xosé Neira Vilas, estivo onte no colexio acompañado do cantautor Manoele de Felisa, que pon música e voz a algúns dos seus máis profundos poemas: Balbino soñador, tres volvoretas, a avoa Maripepa ... Foi unha vivencia irrepetible que recordaremos con agariamo.

Axudas para a adquisición de libros de texto: Recollida de vales

O xoves 3 e o venres 4 de xullo de 9 a 14 h poderán recollerse no centro os vales de axudas para a adquisición dos libros de texto.

Concerto Didáctico no Auditorio

14/05/2014 11:30

A Escola Municipal de Música de Cambados vainos agasallar aos escolares cambadeses cun concerto didáctico no que poderemos coñecer en directo o son característico e as posibilidades de moitos e variados instrumentos musicais.

Rosalía Morlán e Manuele

13/05/2014 12:42

A escritora Rosalía Morlán, achegaranos ao mundo da beleza nos escritos e ensinaranos como crear poesía. Vai acompañala o cantautor Manuele e poderemos escoitar e coñecer a través da súa voz os escritos de outros poetas galegos. Disfrutaremos da súa presenza.