CEP Antonio Magariños Pastoriza

Calendario escolar 2014/15

a) Calendario escolar curso 2014/2015

O patio, a Educación Física e as obras no colexio Magariños

Ante o comunicado que se publicou no portal da Consellería de Educación o día 23 de setembro de 2014, o Equipo Directivo do CEP A. Magariños xunto con todo o profesorado do centro acorda realizar as seguintes declaracións:

Solicitude de admisión. Anexo II

Se vostede precisa solicitar praza no centro debe entregar o Anexo II da Orde de 12 de marzo de 2013 de admisión do alumnado e presentalo na Secretaría do centro xunto co certificado de empadroamento.

ANPA: Devolución do importe da excursión á Illa de Ons

O xoves, 3 de xullo, de 20 a 21 h. a directiva da ANPA procederá á devolución do importe da excursión á Illa de Ons ao non poder efectuarse polo mal tempo. Deben acceder ao centro pola porta de entrada ao comedor escolar sita na Rúa Pordo Bazán.

Axudas municipais para a adquisición de material escolar

Están covocadas axudas municipais para a adquisición de material escolar no BOP do 16 de xuño, páxina 51. Concedense axudas dun máximo de 120€ ás familias que reunan os requisitos que se sinalan na páxina 56. O prazo remata o 16 de xullo.

Admisión no comedor escolar para o curso 2014/15

Foi admitido todo o alumnado que solicitou praza para o comedor escolar no curso 2014/15. Véxase listado no arquivo adxunto.

Neira Vilas no colexio

O ilustre escritor galego, Xosé Neira Vilas, estivo onte no colexio acompañado do cantautor Manoele de Felisa, que pon música e voz a algúns dos seus máis profundos poemas: Balbino soñador, tres volvoretas, a avoa Maripepa ... Foi unha vivencia irrepetible que recordaremos con agariamo.