Solicitude de praza para o curso 2015/ 16

Pódese consultar a lexislación relativa ao proceso de admisión na seguinte ligazón: Lexislación e anexos  e completar a información consultando as instruccións da Dirección Xeral de Centros, así como a nota informativa remitida aos centros dende a Xefatura Territorial de Cultura Educación e O. U. nos anexos que se adxuntan.

CEP Antonio Magariños Pastoriza

Avda. Vilariño, 29. 36630 Cambados. Pontevedra. Tfno 986 54 25 12

Listaxe do alumnado admitido

Admitíuse todo o alumnado que solicitou praza no centro dentro do prazo establecido

1º Nivel:

"Os perigos das TICS"

Hoxe, 9 de abril, os alumnos e alumnas de 5º e 6º, tiveron unha charla impartida polo SPAD de Vilagarcía de Arousa, titulada " Os perigos das TICS". Tema que preocupa a toda a sociedade educativa, polo que tentaremos repetila o vindeiro curso.

Día Internacional do Autismo

02/04/2015 14:17

Con Eles, todos os días do ano. Hoxe en azul.

Festival de entroido

Pasámolo en grande, como podedes ver!!!! Pincha aquí si nos queres ver.

Festival

Visítanos Antonio Magariños

Hoxe recibimos no centro a visita de Antonio Magariños, neto do mestre ao que lle da nome o centro. Estivo acompañado de Xoan Antonio Pillado, tamén mestre e compañeiro de promoción de Antonio. Quedamoslle moi agradecidos pola súa visita e invitámolo  a acompañarnos na celebración do 50º aniversario da creación do colexio, que será dentro de dous anos.

Reserva de Praza

Está aberto o prazo, ata o 16 de febreiro,  para realizar a Reserva de praza. Véxase a lexislación aplicable na seguinte ligazón.

Anexos lexislativos

Visita do Conselleiro de Cultura, Educación e OU

Hoxe estivo no centro o Conselleiro de Cultura, Educación e O.U. acompañado do Delegado Territorial de Pontevedra, o Xefe Territorial, o presidente da Deputación, o alcalde de Cambados, o xefe da Unidade Técnica, o inspector da zona e outras autoridades. O Conselleiro explicoulle aos diferentes medios de comunicación presentes as obras realizadas e os proxectos previstos a curto plazo no Concello de Cambados. Procedeuse logo á visita das instalacións polideportivas.

Por fin no patio

Hoxe, despois dunha longa espera, puidemos volver utilizar o patio dos maiores e atopámonos co patio cuberto practicamente rematado. Quedou moi bonito e luminoso. Aínda ten moito po, pero van limpalo en breve. Quedan uns pequenos detalles a mellorar que se farán probablemente na Semana Santa, pero xa podemos utilizalo.