Iniciar sesión: Acceso

Amplíase o prazo para poder cubrir a enquisa de convivencia ata o 8 de decembro.

Recordolles a todas as familias e  alumnado do colexio a necesidade de cubrir a enquisa de Convivencia, para dese xeito, realizar unha primeira valoración da situación do noso centro.

2º convocatoria de axudas para MATERIAL ESCOLAR para o alumnado de Educación Primaria.

No día de hoxe, a Xunta de Galicia ven de convocar a 2º fase de axudas para a dotación de material, para aquelas familias que non o solicitaron na 1º fase e aquelas que resultaron negativas.

O motivo de exclusión da renda superior a 5.400 Euros de renda, mantense igual.

Magosto no Cep Antonio Magariños Pastoriza

O vindeiro venres, 6 de novembro realizemos no centro o Magosto.

Para iso, precisamos que o alumnado do centro traia leña e castañas, xa picadas, para poder facer ese venres a degustación das castañas asadas,

Aclaracións sobre o seguro do Centro.

Coa intención de aclarar diferentes informacións que distintos familiares de alumnado aportaron ao centro educativo informo:

Charla sobre Os Perigos das Novas Tecnoloxías

O alumnado de 3º e de 4º Nivel  recibirán unha “Charla sobre Os Perigos das Novas Tecnoloxías” por parte do SPAD de Vilagarcía.

Terán lugar, o mércores 14 de outubro os de 4º e o venres 16 os de 3º.

Charla sobre Os Perigos das Novas Tecnoloxías

O alumnado de 3º e de 4º Nivel, recibirán unha “Charla sobre Os Perigos das Novas Tecnoloxías” por parte do SPAD de Vilagarcía.

Terán lugar, o mércores 14 os de 4º e o venres 16 os de 3º de outubro.

Aviso importante!

Infórmase a todos os/as pais/nais do alumnado escolarizado no CEP Antonio Magariños Pastoriza que o prazo para presentar as solicitudes remata o 1 de outubro de 2015.

Aqueles que xa xestionarades a solicitude, podedes pasar a recollelos polo centro, como máximo ata o 19 de outubro.

Calendario Escolar do curso 2015/16

Aviso

O vindeiro martes 29 de setembro celebraremos a reunión xeral coas familias ás 17:00 h. Agardámosvos.