Becas NEAE do Ministerio

Están convocadas as becas para alumnado con NEAE. O prazo de presentación de solicitudes abrangue ata o 30 de setembro. Para máis información pode consultar o BOE no arquivo adxunto.

CEP Antonio Magariños Pastoriza

Avda. Vilariño, 29. 36630 Cambados. Pontevedra. Tfno 986 54 25 12

Inicio de clase

O inicio de clases será o día 10 de setembro de 10 a 12. O día 11 xa teremos horario de 9 a 14 h.

Dado que xa se iniciaron as obras no patio dos maiores a entrada ao centro de todo o alumnado será polo patio dos pequenos.

Solicitude de admisión. Anexo II

Se vostede precisa solicitar praza no centro debe entregar o Anexo II da Orde de 12 de marzo de 2013 de admisión do alumnado e presentalo na Secretaría do centro xunto co certificado de empadroamento.

ANPA: Devolución do importe da excursión á Illa de Ons

O xoves, 3 de xullo, de 20 a 21 h. a directiva da ANPA procederá á devolución do importe da excursión á Illa de Ons ao non poder efectuarse polo mal tempo. Deben acceder ao centro pola porta de entrada ao comedor escolar sita na Rúa Pordo Bazán.

Axudas municipais para a adquisición de material escolar

Están covocadas axudas municipais para a adquisición de material escolar no BOP do 16 de xuño, páxina 51. Concedense axudas dun máximo de 120€ ás familias que reunan os requisitos que se sinalan na páxina 56. O prazo remata o 16 de xullo.

Admisión no comedor escolar para o curso 2014/15

Foi admitido todo o alumnado que solicitou praza para o comedor escolar no curso 2014/15. Véxase listado no arquivo adxunto.

Neira Vilas no colexio

O ilustre escritor galego, Xosé Neira Vilas, estivo onte no colexio acompañado do cantautor Manoele de Felisa, que pon música e voz a algúns dos seus máis profundos poemas: Balbino soñador, tres volvoretas, a avoa Maripepa ... Foi unha vivencia irrepetible que recordaremos con agariamo.

Axudas para a adquisición de libros de texto: Recollida de vales

O xoves 3 e o venres 4 de xullo de 9 a 14 h poderán recollerse no centro os vales de axudas para a adquisición dos libros de texto.