Iniciar sesión: Acceso

Entrega de vales para a adquisición de libros de texto e material escolar.

A partir do martes 5 de xullo, os interesados poderán pasarse polo centro para recoller os vales, tanto de axudas de libros e material escolar para o 1º e 2º curso, como para todos os cursos posto que, xunto coa solicitude de fondolibros, realizábase a solicitude de axudas para a adquisición de material escolar de 50 euros.

Secretaría do centro pechada este venres e o luns.

Estimadas familias.

Este venres día 1 de xullo e o luns, 4 de xullo, a secretaría e a dirección  do centro permanecerán pechados. Calquera persoa que precise entregar documentación deberá agardar ata o día 5 de xullo.

Disculpen as molestias.

Entrega de documentación para baremar as solicitudes do comedor escolar para o vindeiro curso 2016/17

A partir do martes 21 de xuño, os interesados poden acercarse pola Secretaría do centro para recoller o Anexo II e o o documento que a continuación se detalla, para poder realizar a baremación do alumnado que será usuario de comedor escolar para o vindeiro curso 2016/17

Iníciase o proceso de MATRÍCULA para o curso 2016/17

A partires do luns 20 de xuño e ata o día 30 en Primaria, iníciase o proceso de matrícula para o alumnado de novo ingreso, para o curso 2016/17

Poden pasar pola secretaría do centro a recoller os impresos para realizar dito proceso.

*O alumnado que continúa a súa escolarización na Secundaria, deberán presentar dita documentación entre o 25 de xuño e o 10 de xullo. A documentación entregaráselle o derradeiro día de clases ao alumnado en cuestión.

Celebramos os Maios!

Xa chegou o Maio!

Durante a segunda metade da xornada de hoxe, o alumnado participante na actividade, realizou o fermoso maio que encabeza esta nova, e no que grandes e pequenos desfrutaron facendo colares de pampullos, elaborando os ramos e sobre todo, cantándolle alegremente aos maios.

Hoxe visitounos Anxo Moure.

O coñecido contacontos e escritor, Anxo Moure, estivo no centro para contarlle contiños e fermosas historias aos alumnos e alumnas mais novos do centro. Primeiro estivo cos alumnos e alumnas de terceiro e finalmente cos de primeiro e segundo.

Visita de Antón Cortizas ao Magariños.