Benvidos á web do colexio Pedro Caselles de Tomiño!

CEP Pedro Caselles Beltrán

C/ Mosterio s/n

36740 Tomiño

Tlf e fax: 986 622 153

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ÚLTIMAS NOVAS

OS NOSOS BLOGS

CURSO 2013/2014

• SOLICITAMOS A VOSA COLABORACIÓN!!

Queremos darlle alegría ao noso colexio. Xa empezamos o ano pasado facendo uns xardíns, pero o seu custo é demasiado elevado. Por iso solicitamos a colaboración das familias.

Seguramente teredes nas vosas casas bulbos de gladíolos, narcisos, tulipáns, etc ou plantiñas de pensamentos, primaveras,... Por iso agradeceríamos inmensamente que mandarades a través das vosas fillas e fillos algún bulbo ou plantiña para completar os nosos xardíns.

• RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR

Este martes tiveron lugar as eleccións, resultando elexidas como representantes do profesorado:

Berta Castro González

Lara Mª Ferreira Hernández

Mª Carmen Pérez Bouzada.

Como representante de pais e nais resultou elexida Mª del Carmen Calzado Rodríguez

• CARREIRA SOLIDARIA

Xa levamos recadado máis de 2.200 € para os nenos do Sahel!!!

• GRUPO ECOLÓXICO-VOZ NATURA

Empeza a andaina do grupo ecolóxico! Visita o noso blog

NADAL 2014

Decoración de Nadal no Pedro Caselles. Este ano campás decoradas polo alumnado e as súas familias.

Aprendendo a reciclar

Os de cuarto tivemos unha charla sobre a reciclaxe. Explicáronnos cousas que xa sabiamos, pero está ben recordar: que vai en cada colector, como debemos deixar o cartón no colector...Tamén vimos como quedan as cousas recicladas: o plástico parece lentellas!, Por certo contaron que as sillas da biblioteca poden estar feitas con plástico reciclado.

Agora sabemos como reciclar o aceita da cociña, que é moi prexudicial para o medio ambiente. Tamén explicaron como recollen cada colector. Para o vidro, como pesa moito, teñen que usar camións con grúa.

Pero o que mais nos gustou foi aprender a facer compost con ...miñocas!! Hai dúas clases de miñocas que se encargan de facelo. Tamén dixéronnos como se reproducen y como temos que tratalas.

Foi pouquiño tempo, pero pasámolo moi ben. Teremos que facer compost no cole, nonsi? Pero con miñocas, eh?

SAÍDA DIDÁCTICA DE 6º A SANTIAGO

Este venres os alumnos de 6º curso realizaron unha saída didáctica a Santiago de Compostela co seguinte itinerario:

•   Parlamento de Galicia.
  •   Museo do Pobo Galego.
  •   Catedral.
  •   MUPEGA
  •    Augas termais en Caldas de Reis

Ademais de aprender moito, pasámolo pipa!

HORTA ESCOLAR

Pois xa empezamos coa primeira sementeira na nosa horta. Aproveitando uns diíñas de sol semeamos chícharos e allos. Usamos esterco de cabalo, agora a  ver se temos sorte e nos nacen, porque a terra non estaba en moi boas condicións pois foi moita a chuvia que caeu.

LA REGLA DE KIKO: KIKO Y LA MANO

Esta semana os nenos e nenas de 1º, 2º e 3º están asistindo a un taller relacionado coa prevención de abusos na infancia. Están sendo impartidos por Ana Belén Vicente co material publicado polo Consello de Europa: La regla de Kiko

As familias dos nenos de 1º, 2º e 3º terán o xoves de 16.00 a 18.00 horas unha charla en relación aos talleres para a prevención de abusos na infancia.

6º visita a “Exposición Tomiño Romano”

O alumnado de 6º nivel visitou a "Exposición Tomiño Romano". Ao logo de toda mañá estiveron na casa da cultura vendo todo o material exposto e facendo as actividades que alí tiñan para eles. Tanto os nenos e nenas como  mestras viñeron encantados.

FESTA DO OUTONO 2014: MAGOSTO E CARREIRA SOLIDARIA

Por fin demos celebrado a nosa festa do outono! Despois de moito aplazar o tempo estivo da nosa parte.

Comezamos neste marabilloso e solleiro día celebrando a Carreira Solidaria "Fame no Sahel". Os nenos e nenas esforzáronse e disfrutaron ao máximo.

Despois xogos, moitos deles relacionados coa auga, o noso tema estrela para este curso.

E como remate coméronse as castañas asadas, que este ano debían estar boísimas, porque non sobrou ningunha.

O outono chega ao Bosque Enmeigado

O outono xa chegou ao Bosque enmeigado. Os nenos e nenas de 1º puxeron o noso bosque así de bonito. Por certo, alguén sabe porque lle chaman así?

5º visita o I Simposium de Escultura do Miño

O alumnado de 5º realizou unha visita ao I Simposium de Escultura do Miño organizado polo Concello de Tomiño. Alí, no espazo fortaleza, nenos e nenas poideron observar de ben cerca o traballo que realizaban os seis escultores que formaban parte do simposium.