Benvidos á web do colexio Pedro Caselles de Tomiño!

CEP Pedro Caselles Beltrán

C/ Mosterio s/n

36740 Tomiño

Tlf e fax: 986 622 153

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ÚLTIMAS NOVAS

OS NOSOS BLOGS

CURSO 2013/2014

• RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR

Este curso toca renovar unha parte do Consello Escolar. Dende o centro queremos animar a pais e nais a presentar as súas candidaturas e a participar co seu voto. Participa activamente no centro da tua filla ou fillo!

Os alumnos de 6º curso realizarán unha saída didáctica a Santiago de Compostela. A continuación detallamos o día, horario e itinerario a seguir:

Día: Venres 28 de novembro de 2014.

Horario: Saída ás 8:00 da mañá do colexio; chegada: entre as 20:00 e 21:00 da tarde.

Itinerario:

- 8:00 Saída do colexio.

- 10:00 Visita ao Parlamento de Galicia. Duración: 1h 30 min (con guía).

- 12:30 Museo do Pobo Galego. Duración: 1h .

- 13:30 Visita á catedral.

- 16:00 MUPEGA. Duración: 1h (con guía).

- 17:30 Saída de Santiago.

- 18:00 Visita augas termais en Caldas de Reis e merenda.

- 20:00-21:00 Hora de chegada aproximada.

• CARREIRA SOLIDARIA

Xa levamos recadado máis de 2.200 € para os nenos do Sahel!!!

• GRUPO ECOLÓXICO-VOZ NATURA

Empeza a andaina do grupo ecolóxico! Visita o noso blog

LA REGLA DE KIKO: KIKO Y LA MANO

Esta semana os nenos e nenas de 1º, 2º e 3º están asistindo a un taller relacionado coa prevención de abusos na infancia. Están sendo impartidos por Ana Belén Vicente co material publicado polo Consello de Europa: La regla de Kiko

As familias dos nenos de 1º, 2º e 3º terán o xoves de 16.00 a 18.00 horas unha charla en relación aos talleres para a prevención de abusos na infancia.

6º visita a “Exposición Tomiño Romano”

O alumnado de 6º nivel visitou a "Exposición Tomiño Romano". Ao logo de toda mañá estiveron na casa da cultura vendo todo o material exposto e facendo as actividades que alí tiñan para eles. Tanto os nenos e nenas como  mestras viñeron encantados.

FESTA DO OUTONO 2014: MAGOSTO E CARREIRA SOLIDARIA

Por fin demos celebrado a nosa festa do outono! Despois de moito aplazar o tempo estivo da nosa parte.

Comezamos neste marabilloso e solleiro día celebrando a Carreira Solidaria "Fame no Sahel". Os nenos e nenas esforzáronse e disfrutaron ao máximo.

Despois xogos, moitos deles relacionados coa auga, o noso tema estrela para este curso.

E como remate coméronse as castañas asadas, que este ano debían estar boísimas, porque non sobrou ningunha.

O outono chega ao Bosque Enmeigado

O outono xa chegou ao Bosque enmeigado. Os nenos e nenas de 1º puxeron o noso bosque así de bonito. Por certo, alguén sabe porque lle chaman así?

5º visita o I Simposium de Escultura do Miño

O alumnado de 5º realizou unha visita ao I Simposium de Escultura do Miño organizado polo Concello de Tomiño. Alí, no espazo fortaleza, nenos e nenas poideron observar de ben cerca o traballo que realizaban os seis escultores que formaban parte do simposium.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2014

O Festival Fin de Curso é o remate, cada ano, do curso escolar. Este ano non podía ser menos, fantástica despedida para os nenos e nenas de 6º que nos deixan para emprender unha nova etapa das súas vidas.