Benvidos á web do colexio Pedro Caselles de Tomiño!

CEP Pedro Caselles Beltrán

C/ Mosterio s/n

36740 Tomiño

Tlf e fax: 986 622 153

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ÚLTIMAS NOVAS

OS NOSOS BLOGS

CURSO 2014/2015

Video que amosa como é a nosa aula-exposición sobre a auga.

• PLAN PROXECTA

Este ano participamos no programa XOGADE e en aliméntate ben. Se queres ver o que facemos no Caselles fai click AQUÍ. Se queres informarte sobre os proxectos fai click nos distintos logos.

• PROXECTO "AS NOSAS AMIGAS AS PLANTAS II"

Este proxecto está organizado e patrocinado polo Concello de Tomiño e a asociación de empresarios ACUBAM como preámbulo a 12ª Mostra de Cultivos. Para máis información: BLOG    FOTOS

• GRUPO ECOLÓXICO-VOZ NATURA

Visita o noso blog

5º Curso visita Pontevedra

Este xoves 5º fixo unha saída didactica a Pontevedra. Ao longo de todo o día visitaron o sempre interesante Museo de Pontevedra, despois foron ao Pazo de Lourizan e remataron no castelo de Soutomaior.

Plantación de 4º

Pois esta semana foi 4º Curso o que saíu plantar. Recolleron as leitugas que estaban plantadas e leváronas ao comedor. Tamén plantaron flores polos diferentes xardíns do Centro. Unha maneira diferente, divertida e activa de aprender!

Saída ao Pego e as fontes do Brosque e do Cotro

O alumnado de 1º e 2º curso fixemos unha enorme camiñada polo entorno. Fomos ver o río Pego e as fontes do Cotro e do Brosque.
Tiveron unha sorpresa moi grande pois antes de saír chegoulles unha carta dunha ninfa da auga chamada Navia. Durante toda a viaxe foi deixando pistas. Atopáronas todiñas e aprenderon moito das fontes e dos ríos. Tamén lle prometeron a ninfa Navia que ían converterse na patrulla da auga para protexer sempre os nosos ríos e fontes.

Os xoguetes de 3º

O alumnado de 3º estivo construíndo os seus propios xoguetes con materiais reciclados. E despois fixeron esta exposición tan lucida e colorida!

ENTREGA DE TROFEOS DO TORNEO DE FÚTBOL SALA

Este martes, no recreo, tivo lugar a entrega de trofeos aos equipos participantes no 1º Torneo de Fútbol Sala. A liguiña tivo lugar ao longo do 2º trimestre, durante os recreos. Noraboa a tódolos participantes!

2º sae a plantar!

Como se nota a primavera! Desta vez os que saíron a plantar foron os nenos e nenas de 2º curso. Plantaron sementes de planta ornamental para encher o noso colexio de flores e cor.

Reutilizamos botes de iogur para plantar petunias, raíña margarida e cinias.

OBRADOIROS DE PRIMAVERA

Este venres para despedir o trimestre organizamos unha mañán de obradoiros. Houbo para tódolos gustos:

• Obradoiro de música
  • Obradoiro de maquetas
  • Obardoiro de modelado
  • Obradoiro de cociña
  • Obradoiro de pompas
  • Obradoiro de pintura
  • Obradoiro das palabras
  • Obradoiro de papiroflexia
  • Obradoiro de horta e xardíns
  • Obradoiro de plástica
  • Obradoiro de experimentos con auga

ENTROIDO 2015

Este ano o tema arredor do que xirou o noso entroido foi a auga. Os de 1º e 2º foron de medusas, 3º de peixes, 4º de chuvia, 5º do Ciclo da Auga e 6º de buceadores. Aqui tedes o video e as fotos:

A HORTA: PLANTAMOS PATACAS

Xa fixemos a nosa plantación de patacas. En canto o tempo nos deixe de novo, seguiremos plantando na hora do recreo.