Benvidos á web do colexio Pedro Caselles de Tomiño!

CEP Pedro Caselles Beltrán

C/ Mosterio s/n

36740 Tomiño

Tlf: 886 110 738

Fax; 886 110 739

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ÚLTIMAS NOVAS

OS NOSOS BLOGS

CURSO 2015/2016

• Un ano máis estamos en Voz Natura, se queres visitar o noso blog e entérarte de todo o que facemos preme no Uncas labrego.

Dinamización en Sobrada

O xoves 28 de abril fomos a Sobrada para estrear o seu pavillón como lugar de celebración de xornadas de dinamización.
Estivo xenial. Moitas grazas aos nenos e nenas de Sobrada pola acollida, e á súa mestra de E.F. pola estupenda organización!

Obra de teatro - A Anunciación

Os nenos e nenas de 2º de Primaria realizaron unha fantástica representación da Anunciación. Ollade para ver que grandes artistas temos no Caselles.

A RITMO DE CORAZÓN

Xoves e venres os nenos e nenas de 1º, 2º e 3º curso tiveron unha clase de música diferente. Coñeceron distintos tambores africanos, cada un cun nome diferente. Tocaron os tambores, bailaron e ata cantaron unha nana senegalesa.

Impresionante este taller de percusión africana ofertado polo Concello de Tomiño!

TALLER DE DOBRAXE

Hoxe o alumnado de 4º, 5º e 6º curso viviron unha experiencia do máis interesante. Suso Pando e Manuel Pombal, do grupo de teatro "Fulano, Mengano e Citano", estivéronllles ensinando como se fai a dobraxe dunha película. Nenos e nenas estiveron dobrando un capitulo de Bob Esponxa.

Esta actividade está organizada polo concello de Tomiño.

OBRADOIROS DE PRIMAVERA

Mañá intensa hoxe no Caselles. Como xa é habitual dende fai un par de anos, despedimos o trimestre cunha chea de obradoiros, e iso que algúns non se puideron facer por culpa da chuvia: xardiñería, manualidades, pintura, inglés, atrezzo, linguaxe de signos, obradoiro naturézate, cociña e música foron o tema dos nosos obradoiros. Unha forma diferente de aprender cousas novas!

Naturézate

Marabilloso traballo feito polos nenos e nenas de 6º curso para o programa Naturézate dentro do Plan Proxecta. Este programa pretende a difusión e promoción dos espazos protexidos de Galicia e fomento da concienciación e actitudes do alumnado cara á conservación da natureza.

SEMANA DA PRENSA

Dende a biblioteca organizamos este periódico mural para celebrar a semana da prensa.

Cada curso ocupouse dunha sección, e entre todos e todas montamos ao largo deste mes o noso propio periódico.

O MAPA DO MUNDO

Hoxe 1º e 2º Curso estivemos todos xuntos construíndo un mapa do mundo. Primeiro preparamos na clase o noso traballo. Os nenos e nenas de 1º ocupáronse de buscar información de América e Europa, e os de 2º buscamos cousas de Asía, Oceanía, África e Antártida. Decir que as nosas familias tamén nos axudaron a buscar cousas interesantes dos continentes.

Despois todos xuntos montamos o noso mapa do mundo. Quedou impresionante!

ENTROIDO 2016

Comezamos a celebración do Entroido o xoves día 4 co "Certame Gastronómico". As familias e os nenos colaboraron cos seus doces, houbo cantidade e calidade, tanto que aínda quedaron para o venres.

E o venres desfile. Este ano continuamos co tema da auga, 1º e 2º foron de pingüíns, 3º de bonecos de neve, 4º de pingas de auga, 5º de peixeiros e peixeiras e 6º de mariscadores e mariscadoras. Nun día espléndido desfilamos ata a praza do Seixo, e a volta tomamos un rico chocolate acompañado de filloas, orellas e biscoitos do Certame Gastronómico. Un día redondo!