Benvidos á web do colexio Pedro Caselles de Tomiño!

C/ Mosterio s/n

36740 Tomiño

Tlf e fax: 986 622 153

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ÚLTIMAS NOVAS

OS NOSOS BLOGS

CURSO 2013/2014

-A colleita de 2º

-Rap da xeografía de España

-Dúas Galicias

-Rap da Xeografía Galega

-5º Visita a cidade da Coruña

-As nenas e nenos de 5ºa visitan a igrexa de Tomiño

-Primeira pintura rematada

- Proxectos sobre máquinas

-Plan de consumo de froita na escola

-As nosas amigas as plantas

-Obradoiros 1º Ciclo

-O luns 13 de xaneiro empezaremos co Programa de Reforzo, Orientación e Apoio (PROA)

Xa temos conta no facebook pàra mantervos ao día: https://www.facebook.com/cep.pedrocaselles

- WE SING IN ENGLISH

Can't buy me love

Blue suede shoes

Don´t stop me now

-BIBLIOTECA

A partires do mes de outubro a biblioteca permanecerá aberta tamén polas tardes, de 16.00 a 18.00, para a realización de consulta ou traballo do alumnado.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2014

O Festival Fin de Curso é o remate, cada ano, do curso escolar. Este ano non podía ser menos, fantástica despedida para os nenos e nenas de 6º que nos deixan para emprender unha nova etapa das súas vidas.

Leilía 21

E xa está aquí a revista deste curso que rematamos.

PEQUE-TURONIA 2014

A marea verde do Caselles voltou a ateigar os camiños. Desta vez fomos acompañando ao pai Miño. Fixemos o paseo fluvial e rematamos na marabillosa Fortaleza de Goián. Alí aos maiores explicáronlles cousas desta fortaleza e os máis pequenos xogamos e estudamos a vexetación á sombra dos carballos do foso.

O 1º Ciclo na Madroa

Todo 1º e 2º fomos de excursión a Madroa. Despois rematamos a tarde no parque de Pías. Reportaxe fotográfica realizada polos nenos e nenas de 2º

OS INSTRUMENTOS DO 3º CICLO

Os nenos e nenas de 5º e 6º fabricaron os seus propios instrumentos. Mirade que grandes obras de arte nos fixeron.

O 2º Ciclo no Grove

Tódolos nenos e nenas de 3º e 4º curso foron de visita ao Grove. Estiveron no acuario e viaxaron en catamarán.

OS NOSOS XARDÍNS

Estamos poñendo o noso colexio do máis bonito e colorido. Que vos parece? Iso si, levamos traballado o nóso.

Visita dos nenos e nenas do CRA

Os nenos e nenas de 1º Primaria recibiron o pasado día 8 de maio a visita dos seus futuros compañeiros de ciclo. É dicir, os nenos e nenas que se incorporarán a 1º Primaria o vindeiro curso. Con esta visita, os nenos e nenas coñeceron as instalacións do noso cole, merendaron e xogaron no patio e, por último, antes de voltar ao CRA recibiron un agasallo.

SEMANA CULTURAL. LETRAS GALEGAS 2014

Como peche da Semana Cultural actuación de Cé Orquestra Pantasma.

Este ano o proxecto do EDNL do CEP Pedro Caselles fixo unha recollida de ditos, palabras, refráns , contiños,... da tradición oral tomiñesa e de fotos antigas. Todo o que chegou as nosas mans está recollido en dous blogs que vos animamos a visitar:

Tomiño no tempo: Xentes de antes

Artesourando

Tamén fixemos un video no que intervén todo o alumnado do colexio (a excepción dos que faltaron o día da rodaxe) no que nos mostran as palabras recollidas.

Con todo ese material montouse na segunda planta do colexio a exposición "Xentes de antes, verbas de antes". Na que se lles ofreceu a todo o alumnado ademáis da visita de rigor, actividades relacionadas cos tempos de antes.

Radio Escolar

Programa da Semana Cultural 2014