Benvidos á web do colexio Pedro Caselles de Tomiño!

CEP Pedro Caselles Beltrán

C/ Mosterio s/n

36740 Tomiño

Tlf: 886 110 738

Fax; 886 110 739

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ÚLTIMAS NOVAS

OS NOSOS BLOGS

CURSO 2015/2016

• Un ano máis estamos en Voz Natura, se queres visitar o noso blog e entérarte de todo o que facemos preme no Uncas labrego.

ENTROIDO 2016

Comezamos a celebración do Entroido o xoves día 4 co "Certame Gastronómico". As familias e os nenos colaboraron cos seus doces, houbo cantidade e calidade, tanto que aínda quedaron para o venres.

E o venres desfile. Este ano continuamos co tema da auga, 1º e 2º foron de pingüíns, 3º de bonecos de neve, 4º de pingas de auga, 5º de peixeiros e peixeiras e 6º de mariscadores e mariscadoras. Nun día espléndido desfilamos ata a praza do Seixo, e a volta tomamos un rico chocolate acompañado de filloas, orellas e biscoitos do Certame Gastronómico. Un día redondo!

DÍA DA PAZ 2016

Hoxe no Pedro Caselles fixemos un pequeno acto para celebrar o día da  paz. Xuntámonos todos no patio aproveitando o bo tempo. Primeiro os nenos e nenas de 5º curso cantaron "We are the world", e todos acompañaron co estribillo.

Despois todos xuntos escenificamos coas nosas "bailarinas"(feitas en días anteriores na clase)  a"Danza da fada do azucre" do Crebanoces de Tchaikovsky.

O MAGO ZANAS ACTÚA EN 5º CURSO

Nas clases de 5º curso, nenos e nenas  recibiron unha auténtica sorpresa: disfrutaron da actuación do mago Zanas, que os deixou a todos abraiados cos seus trucos de cartas. Non foron quen de descubrilo, e iso que o intentaron!

FROITA NO RECREO

Esta semana comezamos co programa do Plan Proxecta "Froita na escola"

O Plan Proxecta é unha iniciativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, en colaboración con diferentes organismos, dirixida a fomentar a innovación educativa nos centros a través de programas educativos que desenvolvan as competencias clave como eixe do currículo e os elementos transversais, nos cales se inclúe a educación en valores.

Neste caso a colaboración é coa Consellería de Medio Rural e do Mar coa fin de mellorar os hábitos alimenticios do alumnado, na modalidade denominada "Froita na escola" co obxecto de fomentar o consumo de froita entre o alumnado.

Durante a semana facilitarase a cada neno e nena unha peza de froita para consumir no recreo.

NADAL 2015

Este venres celebramos o final do 1º trimestre.

Nas dúas primeiras horas tivemos unha gran sorpresa, xa que nos apareceu polas clases o mesmísimo Papa Noel, nin máis, nin menos; que viña acompañado duns axudantes moi especiais: os nenos e nenas de 6º!!! Repartiron caramelos e cantáronnos unha panxoliña, e Papa Noel sempre con eles.

Despois baixamos ao ximnasio onde gozamos da actuación do grupo Migallas, cando remataron entregámoslle o cheque do cross solidario a Asociación Avelaíña.

E para rematar o día tomamos un chocolate con biscoitos.

UN TESOURO NO MONTE: PLANTACIÓN

Este luns o alumnado de 2º e 5º curso participou nunha  plantación de árbores no monte comunal no barrio do Xibao.

Esta actividade forma parte do proxecto de Voz Natura “Un tesouro no monte”. Nenas e nenos acudiron andando a un monte preto do centro, unha vez alí armados de sachos e anciños procederon a plantar varias especies autóctonas. Despois dunha pequena explicación por parte de membros da Comunidade de Montes e do profesorado, os nenos fixeron grupos e comezaron a traballar de forma autónoma e ordenada.

O noso agradecemento a Comunidade de Montes de Tomiño por facilitarnos o traballo ao facer os buratos e proporcionarnos de forma desinteresada o terreo e as plantas.

PLENO DO DÍA DA INFANCIA

Hoxe celebrouse no concello de Tomiño un pleno moi especial. Nenas e nenos de tódolos colexios do concello asistiron a un pleno infantil para conmemorar o día da Infancia. Cada participante deste singular pleno leu un dos artigos establecidos na Convención sobre os dereitos dos nenos, da que se cumpren 25 anos. O CEP Pedro Caselles estivo representado por nenas e nenos de 6º curso.

Castañas asadas

Os nenos e nenas de todo o colexio, na clase de música, traballaron e desfrutaron coa canción  CASTAÑAS ASADAS do CD "O BURACO DOS MOUROS" de AIRIÑOS NOVOS DE PINZÁS. Aquí tedes unha proba do ben que o pasaron!

O outono

Os nenos e nenas de 1º A e B, na clase de plástica,  fixeron traballos do outono. Non hai máis que ver o que disfrutan estes cativos e cativas!

Comprobádeo neste video!