Benvidos á web do colexio Pedro Caselles de Tomiño!

CEP Pedro Caselles Beltrán

C/ Mosterio s/n

36740 Tomiño

Tlf e fax: 986 622 153

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ÚLTIMAS NOVAS

OS NOSOS BLOGS

CURSO 2014/2015

•  PROCESO DE MATRÍCULA 2015/2016

Está aberto o proceso para matricular ao voso alumnado no próximo curso. Podedes ver a información  no enlace "Secretaría" da sección "O Centro"

• PLAN PROXECTA

Este ano participamos no programa XOGADE e en aliméntate ben. Se queres ver o que facemos no Caselles fai click AQUÍ. Se queres informarte sobre os proxectos fai click nos distintos logos.

• PROXECTO "AS NOSAS AMIGAS AS PLANTAS II"

Este proxecto está organizado e patrocinado polo Concello de Tomiño e a asociación de empresarios ACUBAM como preámbulo a 12ª Mostra de Cultivos. Para máis información: BLOG    FOTOS

• GRUPO ECOLÓXICO-VOZ NATURA

Visita o noso blog

OBRADOIROS DE PRIMAVERA

Este venres para despedir o trimestre organizamos unha mañán de obradoiros. Houbo para tódolos gustos:

• Obradoiro de música
  • Obradoiro de maquetas
  • Obardoiro de modelado
  • Obradoiro de cociña
  • Obradoiro de pompas
  • Obradoiro de pintura
  • Obradoiro das palabras
  • Obradoiro de papiroflexia
  • Obradoiro de horta e xardíns
  • Obradoiro de plástica
  • Obradoiro de experimentos con auga

ENTROIDO 2015

Este ano o tema arredor do que xirou o noso entroido foi a auga. Os de 1º e 2º foron de medusas, 3º de peixes, 4º de chuvia, 5º do Ciclo da Auga e 6º de buceadores. Aqui tedes o video e as fotos:

A HORTA: PLANTAMOS PATACAS

Xa fixemos a nosa plantación de patacas. En canto o tempo nos deixe de novo, seguiremos plantando na hora do recreo.

MAQUETA DA PARROQUIA DE TOMIÑO

Dende o 8 de xaneiro temos no noso Centro a maqueta da parroquia de Tomiño feita o ano pasado polos alumnos do IES de Tomiño. Todos os nenos e nenas aprendemos moito con ela.

Este xoves o Director do IES estivo no colexio explicándolles ao alumnado de terceiro como foi o proceso de elaboración.

A todos nos pareceu unha actividade impresionante!

DÍA DA PAZ

Este venres 30 de xaneiro, coma todos os anos  celebramos o día da Paz. A chuvia non nos deixou celebrar o acto completo, pois non puidemos colgar as nosas gotas de plástico reciclado con mensaxes de paz. Cousa que faremos en canto salga o sol.

Xuntámonos todos no ximnasio e fixemos seis rodas de nenos e nenas, unha por cada curso. Primeiro cantamos a canción de John Lennon "Give peace a chance" e despois bailamos unha danza todos xuntos para celebrar a paz. Todo isto presidido por unha pancarta con frases de Malala e Gandhi.

Aprendendo a reciclar

Os de cuarto tivemos unha charla sobre a reciclaxe. Explicáronnos cousas que xa sabiamos, pero está ben recordar: que vai en cada colector, como debemos deixar o cartón no colector...Tamén vimos como quedan as cousas recicladas: o plástico parece lentellas!, Por certo contaron que as sillas da biblioteca poden estar feitas con plástico reciclado.

Agora sabemos como reciclar o aceita da cociña, que é moi prexudicial para o medio ambiente. Tamén explicaron como recollen cada colector. Para o vidro, como pesa moito, teñen que usar camións con grúa.

Pero o que mais nos gustou foi aprender a facer compost con ...miñocas!! Hai dúas clases de miñocas que se encargan de facelo. Tamén dixéronnos como se reproducen y como temos que tratalas.

Foi pouquiño tempo, pero pasámolo moi ben. Teremos que facer compost no cole, nonsi? Pero con miñocas, eh?

SAÍDA DIDÁCTICA DE 6º A SANTIAGO

Este venres os alumnos de 6º curso realizaron unha saída didáctica a Santiago de Compostela co seguinte itinerario:

•   Parlamento de Galicia.
  •   Museo do Pobo Galego.
  •   Catedral.
  •   MUPEGA
  •    Augas termais en Caldas de Reis

Ademais de aprender moito, pasámolo pipa!

HORTA ESCOLAR

Pois xa empezamos coa primeira sementeira na nosa horta. Aproveitando uns diíñas de sol semeamos chícharos e allos. Usamos esterco de cabalo, agora a  ver se temos sorte e nos nacen, porque a terra non estaba en moi boas condicións pois foi moita a chuvia que caeu.