Benvidos á web do colexio Pedro Caselles de Tomiño!

CEP Pedro Caselles Beltrán

C/ Mosterio s/n

36740 Tomiño

Tlf e fax: 986 622 153

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

Libros de texto 2015 2016 con material

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Relación definitiva dos libros adxudicados no fondo solidario. Podedes ver nesta lista, ordeada alfabéticamente, a relación de libros para cada solicitante que recibirá do fondo solidario. Por tanto non terá que compralos.  Estes libros entregaranse no mes de setembro

Podedes descargar  a lista no arquivo adxunto ao pé da información.

RELACIÓN DE MATERIAL PARA O CURSO 2015/16

Este é o material para o curso 2015/16

Se queredes imprimir o listado, podedes descargalo  no enlace de abaixo.

ÚLTIMAS NOVAS

OS NOSOS BLOGS

CURSO 2014/2015

Video que amosa como é a nosa aula-exposición sobre a auga.

• PLAN PROXECTA

Este ano participamos no programa XOGADE e en aliméntate ben. Se queres ver o que facemos no Caselles fai click AQUÍ. Se queres informarte sobre os proxectos fai click nos distintos logos.

• PROXECTO "AS NOSAS AMIGAS AS PLANTAS II"

Este proxecto está organizado e patrocinado polo Concello de Tomiño e a asociación de empresarios ACUBAM como preámbulo a 12ª Mostra de Cultivos. Para máis información: BLOG    FOTOS

• GRUPO ECOLÓXICO-VOZ NATURA

Visita o noso blog

FESTIVAL LETRAS GALEGAS

Aquí vos deixamos un video co festival das Letras Galegas celebrado na clausura da Semana Cultural do pasado mes de maio onde actuaron os nenos e nenas de diferentes cursos.

CONSTRUCCIÓN INSTRUMENTOS MUSICAIS

Como cada curso o alumnado do 3º ciclo construíu o seu instrumento musical coa colaboración da familia.

Os de 6º Curso xa son auténticos expertos e expertas na materia. Nos videos que amosamos a continuación podedes ver o que fixeron estes artesáns.

E aínda que este foi o primeiro ano para o alumnado de 5º, tampouco se quedaron atrás en creatividade!

FIN DE CURSO 2015

E xa rematou o curso 2014/2015. Festa por todo o alto, coma sempre os nenos e nenas de 6º foron os grandes protagonistas.

Primeiro festival con actuacións de tódolos cursos, despois entrega de diplomas aos que se nos van para o Instituto, com moita lagrimiña polo medio...

Boa sorte rapaces e rapazas na vosa nova etapa!

Para ver os videos facede clic en cada unha das actuacións:

Resumo do festival - Clic aquí

1º PRIMARIA - A saia da Carolina

2º PRIMARIA - Que calor!

3º PRIMARIA - Firestone de Kygo

4º PRIMARIA - When all the saints go marching in

4º PRIMARIA - Baile Tristras polca de J. Strauss

5º PRIMARIA - All together now

5º PRIMARIA - Baile Tennese wig walk

6º PRIMARIA A - Exhibición acrosport

6º PRIMARIA B - Exhibición acrosport

6º PRIMARIA A - Baile Thirty Shop

6º PRIMARIA B - Baile Uptown Funk

6º PRIMARIA - Live is life

6º PRIMARIA - Baile Muévalo

6º PRIMARIA - Rasputín de Bony M

6º PRIMARIA - A mañá de Peer Gynt

6º PRIMARIA - Despedida e entrega de orlas

EXCURSIÓN FIN DE CURSO AS ILLAS CÍES

E alá nos fomos o colexio enteiro rumbo as illas Cíes. Un barco enteiriño para nós. Disfrutamos da illa e tamén da travesía en barco, para moitos unha experiencia única.

5º Curso visita Pontevedra

Este xoves 5º fixo unha saída didactica a Pontevedra. Ao longo de todo o día visitaron o sempre interesante Museo de Pontevedra, despois foron ao Pazo de Lourizan e remataron no castelo de Soutomaior.

Plantación de 4º

Pois esta semana foi 4º Curso o que saíu plantar. Recolleron as leitugas que estaban plantadas e leváronas ao comedor. Tamén plantaron flores polos diferentes xardíns do Centro. Unha maneira diferente, divertida e activa de aprender!

Saída ao Pego e as fontes do Brosque e do Cotro

O alumnado de 1º e 2º curso fixemos unha enorme camiñada polo entorno. Fomos ver o río Pego e as fontes do Cotro e do Brosque.
Tiveron unha sorpresa moi grande pois antes de saír chegoulles unha carta dunha ninfa da auga chamada Navia. Durante toda a viaxe foi deixando pistas. Atopáronas todiñas e aprenderon moito das fontes e dos ríos. Tamén lle prometeron a ninfa Navia que ían converterse na patrulla da auga para protexer sempre os nosos ríos e fontes.

Os xoguetes de 3º

O alumnado de 3º estivo construíndo os seus propios xoguetes con materiais reciclados. E despois fixeron esta exposición tan lucida e colorida!