Benvidos á web do colexio Pedro Caselles de Tomiño!

CEP Pedro Caselles Beltrán

C/ Mosterio s/n

36740 Tomiño

Tlf e fax: 986 622 153

cep.pedro.caselles@edu.xunta.es

ÚLTIMAS NOVAS

OS NOSOS BLOGS

CURSO 2013/2014

• FESTAS DO OUTONO
    O venres 17 de outubro celebraremos a nosa festa do outono. Teremos a Carrerira Solidaria, xogos populares e magosto.
  • CARREIRA SOLIDARIA: FAME NO SAHEL.
    Como resposta a unha campaña feita por a ONG Save the Children este magosto non celebraremos o tradicional Cross de Outono senón unha carreira solidaria en favor dos nenos e nenas do Sahel en Malí.
  • E voltamos a aplazar o Magosto e a carreira solidaria!
     A chuvia que non nos deixa!
    O vindeiro mércores 22 de outubro todos esperamos poder celebrar a festa do outono... e con bo tempo!

• GRUPO ECOLÓXICO-VOZ NATURA

Empeza a andaina do grupo ecolóxico! Visita o noso blog

O outono chega ao Bosque Enmeigado

O outono xa chegou ao Bosque enmeigado. Os nenos e nenas de 1º puxeron o noso bosque así de bonito. Por certo, alguén sabe porque lle chaman así?

5º visita o I Simposium de Escultura do Miño

O alumnado de 5º realizou unha visita ao I Simposium de Escultura do Miño organizado polo Concello de Tomiño. Alí, no espazo fortaleza, nenos e nenas poideron observar de ben cerca o traballo que realizaban os seis escultores que formaban parte do simposium.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2014

O Festival Fin de Curso é o remate, cada ano, do curso escolar. Este ano non podía ser menos, fantástica despedida para os nenos e nenas de 6º que nos deixan para emprender unha nova etapa das súas vidas.