BENVIDOS

AXENDA:

- Carreira solidaria SAVE THE CHILDREN: APLAZADA

PROXECTO AUSTRALIA

Ao longo dos meses de xaneiro e febreiro o alumnado de 3º a 6º celebraron o Día de Austrlia (26 de xaneiro) realizando un proxecto cos Mestres de Plástica, Mingos e Julia.

Os  nenos fixeron un mapa grande de Australia e colocaron nel varios animais comúns feitos de plastilina. Identificaron as cidades, praias, montañas, bosques tropicais e edificios emblemáticos. Ademáis ampliaron os seus coñecementos de cultura australiana con pintura de puntos aborixinais e bocetos de animais.

Aquí  vedes os resultados:

During the months of January and February, classes from 3rd to 6th, celebrated AUSTRALIA DAY (January 26th) by completing an Arts project.

Children made a large map of Australia and placed on it various common Australian animals made of plasticine. They identified the major cities, beaches, mountains, rainforests and iconic buildings. In addition, they broadened their knowledge of Australian culture including Aboriginal Dot Paintings and Animal Sketches.

Here is the result:

Presentación de diapositivas: AUSTRALIA DAY FOR ARTS - Diapositivas">

O 24 de febreiro, foi o 178 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro

Prestade atención ao programa de radio de hoxe para saber un pouco máis sobre esta célebre escritora galega

XA PODEDES VER NA GALERÍA FOTOGRÁFICA AS FOTOS DO ENTROIDO DESTE ANO

Preme AQUI para coñecer un pouco máis sobre o Entroido en Galicia (actividades interactivas):

MANDA NANA PARA ESTA SEMANA:

LUNS

Para estrear o Entroido,

traerás, de primeiro,

babeiro e sombreiro.

MARTES

Non te esquezas de traer

os pés adornados,

se guap@ te queres ver.

MÉRCORES

Para variar,

do que queiras

pódeste disfrazar.

XOVES

Como es moi durmiñón,

podes vir en pixama

ou tamén en camisón.

O vindeiro 13 DE FEBREIRO terá lugar o noso DESFILE DE ENTROIDO, facendo un percorrido dende o cole ata o concello.

O tema deste ano será: GALICIA (peregrinos, peliqueiros, meigas, trasnos, pantallas...e como non, o tradicional enterro da sardiña)

ACTIVIDADES PARA O ENTROIDO (imprimibles):

30 DE XANEIRO:  DÍA MUNDIAL POLA PAZ e a NON VIOLENCIA

NON VOS PERDADES ESTE VIDEO TAN BONITO SOBRE O PODER DUNHA APERTA:

Premendo nas seguintes imaxes podedes acceder a diferentes recursos para traballar a PAZ:

DEBUXOS SOBRE A PAZ:

MULLERES POLA PAZ:   POEMAS DE PAZ:
ACTIVIDADES VARIAS:
CONTO SOBRE A  PAZ
CANCIÓNS POLA PAZ

XA TEMOS CANCIÓN PARA O 25 DE NOVEMBRO:"QUE NADIE", DE MANUEL CARRASCO E MALÚ

RESULTADOS DA ENQUISA:

Hoxe damos comezo á campaña solidaria: LIBRO SOLIDARIO

Agradécese moito a colaboración de todos os nenos e nenas que donaron libros para que esta campaña sexa posible, e tamén a todos aqueles e aquelas que trouxeron alimentos para aquelas personas que máis o precisan

Magosto 2014

xogos do magosto 2014 - Movie Make

FOTOS DA AULA DO SUSTO DA SEMANA DO HALLOWEEN- SAMAÍN:

Ainda que as seguintes cabazas resultaron premiadas na exposición neste curso 2014-2015, todas as cabazas expostas, pola súa orixinalidade e traballo, son gañadoras:

FOTOS DA EXPOSICIÓN DE CABAZAS:

(EN BREVE TEREDES TAMÉN ÁS DAS  CABAZAS QUE RESULTARON GAÑADORAS)

NA VINDEIRA SEMANA, XUNTO CO MAGOSTO, TREMEDE DE MEDO PORQUE SE ACHEGA AO NOSO COLE...

O SAMAÍN!!!!, e tamén o HALLOWEEN

PREME SOBRE O ESQUELETO PARA ESCOITAR A CANCIÓN E ...A BAILAR!!!!

E TAMÉN CHEGA, COMO CADA ANO, A EXPOSICIÓN DE CABAZAS.

O TEMA PARA ESTE CURSO É "GALICIA MÁXICA". As cabazas recolleranse os días 28, 29 e 30.

As cabazas estarán expostas na entrada do cole durante eses días. O día 30 elixiremos as cabazas gañadoras de cada nivel que terán un agasallo.

O día 30 cada neno e nena recollerá a súa cabaza para levala para casa. Lembrade poñerlle nome  e curso.

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!!!!

XORNADAS DE EDUCACIÓN VIAL

Algunhas fotos do 1º día:

(Alumnos e alummnas de 3ºC e 5ºB)

3º A e 3º B:

edvial2 - Movie Maker

AQUÍ VOS DEIXAMOS UN ENLACE A UNHA PÁXINA WEB CON RECURSOS PARA TRABALLAR INTERESANTES CONTIDOS EDUCATIVOS EN GALEGO:

O tema central para este curso 2014-2015 será: GALICIA

O DÍA 10 DE SETEMBRO (MÉRCORES) DARÁN COMEZO AS CLASES PARA ESTE CURSO 2014-2015, NO SEGUINTE HORARIO:

5º e 6º cursos--> 9:00h

3º e 4º cursos--> 9:30 h

1º e 2º cursos--> 10:00 h