Esquema de temas

  • Tema 1

    Will Varney
    • Tema 3

      FCO. XABIER SAN ISIDRO AGRELO

      MÓDULO DE SECUNDARIA

      1) Designing CLIL: a Global and Project-based Perspective: este obradoiro centrarase nos aspectos básicos do deseño de propostas didácticas CLIL, dentro do enfoque por tarefas e proxectos. Mediante a análise de experiencias de aula (vídeos de mostra, unidades CLIL reais, análise e deconstrución de materiais CLIL, etc) e utilizando guías de elaboración, o profesorado participante será quen de deseñar as súas propostas didácticas.

      2) Assessment in CLIL: Integrated Model and Rubrics: Neste relatorio abordarase a seguinte cuestión: "por que a avaliación en CLIL é unha área complexa?". Dependendo do modelo CLIL adoptado, a avaliación vai dende unha avaliación separada de lingua e contido ata unha avaliación integrada e en equipo. Analizarase o modelo de rúbricas como unha posibilidade e descubriremos os xeradores de rúbricas que podemos atopar na rede para aplicar na nosa aula.