try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

Acto de clausura: promoción 2013-2015

Peche do curso escolar coas promocións 2013-2015 do alumnado de todos os ciclos formativos da familia profesional de Hostalaría e Turismo, un acto que tivo como padriño de honra a Javier Olleros do Culler de pau, a única estrela Michelín da península de O Grove, e que traballa a prol dunha cociña atlántica que se nutre da man dos pequenos produtores que lle proveen cos ingredientes autóctonos.

Na súa intervención o grovense suliñou a importancia de saber destacar a materia prima que nos proporcionan os nosos mariñeiros, marisqueiras, xente do agro, e mesmo moitas pequenas empresas que procuran novas presentacións para productos da terra, innovando e sendo creativos, un dos alicerces que destacou como vital para imprimir un selo de identidade naquelo que facemos e presentamos aos  clientes, unha máxima para todos os integrantes do Grupo Nove.

Ler máis-artigo publicado no Blogoroza

OROZA INNOVA

Premios recibidos no CIFP Carlos Oroza:

Ciencia e gastronomía dos produtos da acuicultura de Galicia

- Investigación e desenvolvemento de novos usos culinarios da lapa, cun orzamento de 18.000,00 €, e coa participación da confraría San Xosé.

- Obtención e caracterización de fibras vexetais para ser utilizadas como ingrediente alimentario, cun orzamento de 24.975,00 €, coa colaboración do IES Montecelo e a empresa Porto-Muíños S.L.

Para ti, para min, para todos

- Actividades do proxecto

SKILLS 2014: 3 medallas de prata con nomes femininos

1 º Premio para IVÁN LIU ZHU  CM Cociña e Gastronomía