try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

A TÚA FORMACIÓN ACOMPAÑARACHE ONDE VAIAS

Paséate polo centro e achégate ás carreiras profesionais de Industrias Alimentarias e Hostalaría e Turismo

Canal Youtube             Facebook             Actividades          Twitter         Orientación Laboral

Ampliación do prazo de presentación de solicitudes para os proxectos de formación profesional Dual do ciclo formativo de Xestión de Aloxamentos Turísticos

Unha vez analizadas as solicitudes para o proxecto de formación profesional dual do ciclo formativo de Xestión de Aloxamentos Turísticos convocado pola orde do 3 de xuño de 2015, e quedando prazas libres, ábrese un novo prazo de presentación de solicitudes: do 14 ao 31 de xullo de 2015, ás 13 horas.

O día 1 de setembro o centro fará pública a relación provisional de persoas solicitantes.

Os días 2 e 3 de setembro poderase realizar reclamación á listaxe provisional de persoas solicitantes e o día 4 publicarase a listaxe definitiva.

A entidade colaboradora ou a empresa procederá a realizar a selección dos solicitantes a partir do día 2 e ata o día 9 de setembro.

O día 10 de setembro o centro fará pública a relación de persoas admitidas e en espera.

Aquelas persoas que non figurasen la listaxe provisonal e sexan incluídas na listaxe definitiva, incorporaranse a o proceso de selección por parte da empresa.

Ata o día 14 de setembro as persoas seleccionadas realizarán a matrícula no ciclo correspondente.

Para calquera consulta ou información adicional, contacten co centro no 986 847 002

Concurso Idea & Emprende 2015

O pasado 26 de xuño entregáronse no CIFP A Xunqueira os premios do concurso Idea & Emprende, do que o noso centro foi colaborador xunto co IES Luis Seoane.

O resultado deste concurso foi o seguinte:

• 1º Premio: Proxecto HADIAH, desenvolvido por alumnos do IES Luis Seoane de Pontevedra, cunha dotación de 800 euros.
  • 2º Premio: Ostrería Duarte.0. da ex-alumna do CIFP Carlos Oroza, Amaya Duarte Álvarez, dotado con 400 euros.

Noraboa aos premiados e a tódolos participantes.

O agradecemento especial ás profesoras do departamento de FOL do CIFP Carlos Oroza, Teresa Barreiro e María Pereiro, pola súa adicación e colaboración no desenvolvemento deste concurso.