CIFP MANUEL ANTONIO

LISTADO DEFINITIVO DE TITULADO CM/ZM beneficiario de beca Erasmus+ para mobilidade de 6 meses

Unha vez concluido o proceso de selección nesta modalidade e esgotado o prazo de reclamación, publícase o listado defintivo sen cambios co provisional, ver o adxunto 1.

OFERTA DE FORMACIÓN, RECEPCIÓN EN ALOXAMENTOS

Dirixido a persoas desempregadas menores de 30 anos, obxectivo aprender a xestionar o departamento de recepción, de acordo coa planificación xeral do establecenmento  de aloxamento, desenrolando e asegurando a correcta prestación dos servicios que son propios  e da execución de accións comerciais. Ver PDF adxunto

Convocatoria das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior para o ano 2015.

Atención: xa saiu publicada a convocatoria das probas de acceso a ciclos.

Datas de inscrición:

CS: DO 23 DE FEBREIRO AO 6 DE MARZO

CS: DO 7 AO 20 DE ABRIL

Para máis información visitar a sección de ALUMNADO>PROBAS DE ACCESO

Concurso de cociña e coctelaría Xosé Rodríguez-Moldes Rey

A décimosexta edición do concurso de cociña e coctelaría Xosé Rodríguez-Moldes Rey, organizado polo IES Fraga do Eume, en colaboración coa Consellaría de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, o Concello de Pontedeume, Gadis e Ternera Gallega, reuniu en Pontedeume a alumnos de dez centros de diferentes lugares de Galicia.