CIFP MANUEL ANTONIO

Convocatoria para selección de estudantes de Ciclo Superior beneficiarios dunha beca Erasmus+ para mobilidade de prácticas

¿Eres alumno/a de Ciclo superior e estás interesado/a en facer unha mobilidade no periodo de FCT de abril a xuño de 2015?  No pdf que se xunta atoparás información sobre as condicións da mobilidade e sobre o proceso de selección, entre outras cousas. O prazo para presentar a solicitude na Conserxería do CIFP comeza o mércores 10 e remata o mércores 17, non te esquezas, MOBILÍÐATE!!!

BLOG DE TÉXTIL

Visita o blog aquí

DESFILE DE MODA

ROSALÍA GARCÍA MARTÍNEZ, EX ALUMNA DA FAMILIA QUÍMICA, PREMIO NACIONAL DE FP DE GRAO SUPERIOR

O 1 de decembro foi a entrega dos Premios Nacionais de Ciclos Formativos de Grao Superior, acto que se celebrou no Salón de Actos da Biblioteca Nacional de Madrid.

ROSALÍA GARCÍA MARTÍNEZ, que cursou os seus estudos de FP no Departamento de Química do CIFP Manuel Antonio, foi unha dos catros estudantes galegos galardoados.

Con orgullo felicitamos a Rosalía pola súa traxectoria, froito do esforzo, da constancia, da dedicación e do aproveitamento das ensinanzas recibidas e compartidas cun profesorado preparado, involucrado e reivindicativo dun ensino público de calidade.