De Erasmus coa miña familia

Para promocionar os programas Erasmus Plus desde a Representación en España da Comisión Europea  está a producirse a webserie:  De Erasmus coa miña Familia.

Convídovos a ver o tráiler http://youtu.be/8Vmplljazi8  e a estar atentos a https://www.youtube.com/user/espacioeuropa  o vindeiro martes, que é cando se lanzará  o primeiro episodio.

En Twitter o hashtag é #erasmusconmifamilia

2º Concurso de Microrrelatos

"Microrrelatos".

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDLG) do CIFP Politécnico de Santiago convoca a 2ª edición do concurso de "Microrrelatos, no que busca fomentar a participación do alumnado e persoal do centro na procura dun relato usando como máximo 140 caracteres.

Prema sobre o seguinte enlace para descargar as bases.

Charla sobre o Cómic

Hoxe recibimos a visita de José Barreiro e Xaime Lis, propietarios da librería Komic de Santiago, que ofreceron unha charla sobre o cómic.

Agradecemento ao alumnado e profesorado

Dende o Departamento de Calidade e Innovación queremos agradecer ao alumnado e profesorado a súa colaboración na cumprimentación de todas as enquisas do segundo trimestre.

Viaxes e quecemento propagan as enfermidades transmitidas por insectos

O mosquito tigre (fotografía), asentado en España, é vector de malaria e chikungunya.

Emilio de Benito: El País (7/04/14)

Imaxe: James Gathany

Charla: "O cómic: Visión Histórica e Panorama Actual"

10/04/2014 10:30
10/04/2014 11:30
Europe/Madrid

O vindeiro xoves 10 de abril, ás 10.30 horas, os propietarios da Librería KOMIC de Santiago de Compostela, José Barreiro e Xaime Lis, impartirán unha charla no noso centro sobre a importancia deste medio de expresión literaria.

Trátase dunha actividade organizada polo Clube de Lectura "Brétema", a Biblioteca e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Estades invitados os primeiros cursos de todos os ciclos, medios e superiores, que se imparten no noso centro.

Premios á Calidade e Innovación en Orientación e Formación Profesional

Convocatoria de Premios á Calidade e Innovación en Orientación e Formación Profesional, para o ano 2014.

Máis información no seguinte enderezo.

Preme sobre o seguinte enlace para acceder ao texto da convocatoria.

Bases da convocatoria Erasmus+

Orde ECD/527/2014, de 1 de abril, pola que se establecen as bases
reguladoras da convocatoria de axudas Erasmus.

ACREDITACIÓN DE COMPETENCIAS 2014: Publicación de Listaxes Provisionais

Con data 1 de abril de 2014 publícanse as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas do procedemento de acreditación de competencias profesionais da convocatoria 2014. Pódense consultar estas listaxes no interior deste artigo.

O Prazo para realizar reclamacións é do 2 ao 11 de abril de 2014, ámbolos dous incluídos.