O Cdan sinalou o xoves 9 de Xuño, para facer entrega dos boletíns finais de cualificacións. A entrega terá lugar nas dependencias do centro e no horario que a continuación se relaciona

 1ºGE 1ºA ás 17.00; 1ºB ás 17.30 (aula 8): Bea

 2ºGE 2ºA ás 17.00; 2ºB ás 17.30 (aula 2): Cris

 3ºGE 3ºA ás 17.00; 3ºB ás 17.30 (aula 3): Bárbara

 1ºGPA ás 17.30 (aula 4): Jesús

 1ºGPB ás 17.00 (aula 4): Julia

 2ºGPA ás 17.00 (aula 5): Lucía

 2ºGPB ás 17.30 (aula 5): Julia

 3ºGPA ás 18.00 (aula audiovisual): Romina

 3ºGPB ás 17.30 (aula teórica): Reyes

 4ºGPA ás 18.30 (aula teórica): Begoña

 4ºGPB ás 17.00 (aula teórica): Raquel

 5ºGPA ás 17.00 (aula audiovisual): Nuria

 5ºGPB ás 17.30 (aula audiovisual): Alba

O CDAN representará "Unha gala de cine" no Auditorio da cidade das burgas. A cita será mañá venres ás 20.00 h.

O espectáculo está protagonizado polo alumnado de grao profesional do Conservatorio de Danza de Lugo, que poñerán en escea un total de 15 coreografías nas que fan un percorrido pola historia do Cine a través de películas que se convertiron nun "clásico", co paso dos anos.

A directora Isabel Méndez xunto coa vicedirectora,Raquel González, presentes na rolda de prensa mostraron o agradecemento á colaboración do Concello e animaron ao público en xeral, “pero en especial ás escolas de danza da cidade”, a asistir ao espectáculo, que é de carácter gratuíto até completar aforo.

No día de hoxe tivo lugar a lectura de textos participantes e gañadores do Certame de Relatos que organiza o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, xunto coa Dinamización da biblioteca.

Na lectura, tanto o alumnado como o profesorado foron testemuña do bó facer da rapazada do CDAN, autores noveles que mostraron, coa súa arte da narrativa, historias arredor da danza, dos estudos e do que implica para as familias o día a día nun conservatorio.

Puxeron voz aos textos -ademáis de algúns autores- membros do profesorado e do alumnado, resultando unha lectura agradable e por veces simpática. Con esta actividade péchase o programa do Certame de Relatos de Cdan Lugo, na súa edición de 2016.

Alumnado dos curso 1º Profesional, 3º Elemental da asignatura de Danza Galega así como o alumnado do Obradoiro de Galega do centro, participaron no día de onte na 34ª Feira do Libro de Lugo que se celebrou na Praza do Concello.

A carón dos stands das librarías, os distintos grupos interpretaron unhas danzas, preparadas polas profesora Cristina Lata. Ao remate das actuacións dancísticas todos os grupos interpretaron en conxunto unha canción sobre unha poesía de Rosalía de Castro.

Convocatoria Premio Fin de Grao Curso 2015/16

(Según ORDE do 10 de marzo de 2009 pola que se regula o procedemento para a obtención de matrícula de honra e premio de fin de grao nas ensinanzas profesionais de música e danza)

DANZA CLÁSICA

DANZA CONTEMPORÁNEA

LUNS 30 DE MAIO

19.00H AULA 6

LUNS 30 DE MAIO

21.00H AULA 6

TRIBUNAL:

O tribunal da proba será designado pola dirección do centro.

TRIBUNAL:

O tribunal da proba será designado pola dirección do centro.

CONTIDOS DA PROBA:

1.     Interpretación de dous variacións de repertorio clásico a elexir entre tres propostas polo alumno/a, unha por elección do tribunal e outra elexida libremente polo alumno/a.  As variacións propostas deberán ser de dificultade de nivel de sexto curso e alomenos de dous estilos diferentes. Todas elas realizadas en puntas para as chicas. A música a traerá o aspirante.

Criterios de valoración:

- Calidade técnica e correcta execución.

- Coordinación e correcto uso do espazo.

- Musicalidade.

- Capacidade de interpretación e asimilación do estilo.

2.    Realizar unha improvisación ou exercicio de composición coreográfica con unha música elexida polo tribunal de duración non superior a tres minutos.  O Alumno/a disporá de 15 minutos tras escoitar a música para preparar esta proba.

Criterios de valoración:

- Aproveitamento do espazo.

- Adecuación da composición coreográfica ao estilo musical.

- Creatividade, orixinalidade e calidade interpretativa.

CONTIDOS DA PROBA

1.      O alumno deberá elexir e interpretar unha coreografía dentro destas liñas de traballo e coreógrafos propostos a continuación:

a)      Jiri Kylian, Mats Ek, Nacho Duato.

b)      Akram Khan, Sidi Larbi Cherkaoui, Ohad Naharin.

c)      Anne Teresa de Keersmaeker, Angels Margarit.

2.    O alumno interpretará unha coreografía dun estilo e liña coreográfica totalmente distinta á elixida e interpretada anteriormente.

Criterios de valoración das coreografías presentadas:

- Calidade técnica e correcta execución.

- Coordinación e correcto uso do espazo.

- Musicalidade.

- Capacidade de interpretación e asimilación do estilo.

3.      O alumno desenvolverá unha improvisación de carácter libre, a elixir entre tres pezas musicais presentadas polo tribunal.

Criterios de valoración da improvisación:

-Dominio do espazo, os ritmos e as dinámicas.

-Dominio do manexo enerxético nos movementos.

-Dominio das calidades de movemento.

-Coñecemento e recursos nos diferentes planos espaciais

-Sensibilidade artística e musicalidade.

-DURACIÓN DAS PEZAS COREOGRÁFICAS: Entre tres e cinco minutos.

-DURACIÓN DA IMPROVISACIÓN: Entre tres e cinco minutos.