Calendario exames Pendentes

Mochilas viaxeiras

Hoxe poñemos en marcha as mochilas viaxeiras, que sairán cara ás casas dos nenos e das nenas de Educación Infantil e Primaria.

Esta actividade, promovida polo Equipo da Biblioteca, pretende unha maior implicación familiar no proceso lector do alumnado dende unha perspectiva lúdica: sacar a biblioteca fóra do centro e levala ata os fogares. Incluímos diferentes materiais e soportes para dar unha visión máis completa da biblioteca como centro de recursos, que alberga diferentes tipos de documentos en distintos formatos.

Estes materiais van acompañados dunha nota explicativa do seu uso e dunha lista dos materiais incluídos. Tamén dun diario de lectura onde, a través de palabras, debuxos ou fotos, o alumnado e/ou as familias, xustificarán que foi o que máis lles gustou.

Agardamos que vos gusten todas as ideas que vos presentamos. Grazas, familias, pola vosa colaboración!

Abalar Móbil. Guía para as familias

abalarMóbil es una aplicación que permite a las familias consultar la información académica de cualquiera de sus hijos a través del teléfono móvil.

La Xunta de Galicia, con la finalidad de aumentar el acercamiento entre el profesorado y las familias, ofrece estos servicios móviles de Abalar para permitir a los responsables del alumnado poder seguir la actividad de sus hijos desde cualquier lugar.

GUÍA PARA AS FAMILIAS

Máis información aquí

ANPA. Convocatoria de reunión

COMEDOR ESCOLAR 2023/24.

Modelo de Autodeclaración e Especificacións

ANEXO II

O prazo máximo para a súa entrega no centro será o día 18/07/23 en horario de 10h a 13h.

Tamén se poderá enviar ao correo do centro (cpi.armando.cotarelo@edu.xunta.gal) ata o 31 de agosto. Neste caso deberán traer o orixinal entre os día 5 e 8 de setembro.

Libros de texto curso 2023/24

Ed. INFANTIL

1º E.P. 2º E.P.   3º E.P. 4º E.P.

1º ESO 2º ESO   3º ESO 4º ESO

NON MERCAR LIBROS ATA O COMENZO DAS CLASES EN SETEMBRO

Fondo solidario libros de texto e axudas de material. Curso 23/24

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2023/24.

O prazo para presentar solicitudes remata o día 21 de xuño de 2023 (este incluído).

Forma de presentación:

Electrónica: utilice esta aplicación e presente solicitude na Sede Electrónica.

NOTA: na presentación electrónica deberá presentar unha solicitude individual para cada un dos seus fillos

Presencial con asistencia da aplicación : cubra os datos nesta aplicación, imprima os Anexos I e II producidos e presenteos no centro educativo.

Presencial manual: utilice os Anexo I e Anexo II da Orde da convocatoria e presenteos no centro educativo.

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2023-2024, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2022-2023

Aplicación Fondolibros

Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2023/24

FASE DE RESERVA DE PRAZA

Prazo de solicitudes: do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro do 2023, ambos incluídos.

As solicitudes tramitaranse a través da aplicación AdmisiónAlumnado ou de xeito manual mediante a seguinte solicitude en galego ou en castelá.

FASE DE ADMISIÓN

Prazo de solicitudes: do 1 de marzo ao 20 de marzo do 2023.

Mandatos do Entroido

Xa podedes consultar os mandatos do Entroido para a semana do 13 ao 17 de febreiro. Animádevos a participar!

Invitacións SD Compostela

TITORÍAS E HORARIO DE ATENCIÓN A PAIS

INFANTIL E PRIMARIA: As titorías de atención aos pais serán os luns de 16:00 a 17:00.

É necesario concertar cita previa chamando ao centro ou ben enviando nota polo alumno/a.

SECUNDARIA: ver horario

Libros de Texto curso 2022/23. Infantil, Primaria e ESO

INFANTIL

1º ED. PRIMARIA

2ª ED. PRIMARIA

3º ED. PRIMARIA

4º ED. PRIMARIA

1º ESO

2º ESO

3º ESO

4º ESO

Os libros de INFANTIL non se deben comprar ata setembro (esperar a falar coa titora)

Os libros de 4º Ed Primaria, 2º ESO e 4º ESO tampouco se deben comprar ata setembro (esperar a ver a existencia de libros que ten o centro)

Os libros de 3º Ed Primaria,  1º ESO e 3º ESO pódense ir reservando nas librerías (só os que non lle toquen no reparto de libros feito polo centro e publicado na porta de entrada).