INFORMACIÓN SOBRE :  PRAZO DE PRESENTACIÓN ATA O 23 XUÑO DE 2016

CLICA NA FOTO PARA VER MÁIS

maios

laura

Clicade na foto para ver a entrevista en "EL Correo Gallego"

ESTE É O VIDEO QUE LAURA PRESENTOU AO PREMIO, E CONSEGUIU QUEDAR ENTRE OS 10 FINALISTAS.

MOITA SORTE NA FINAL!!

PROXECTA

foto_barrie

Os alumnos de 1º da ESO; Raúl, Sabela e Iago acadaron o 1º premio da súa modalidade no VIII obradoiro e concurso galego de Robótica, organizado pola Fundación Barrié e Igaciencia.

PARABÉNS RAPACES!!!

Novas na prensa:

Clicando na imaxe, verás todo o album de fotos do concurso

Pintura-mural de Manolo Carballeira Rivas na cafetería do CPI de Atios

cervantesDía do Libro

Tags:
cafeO próximo xoves 26 ás 5 da tarde os alumnos de 4º da ESO van organizar un mercadillo  na cafetería do cole coa fin de recadar cartos para a súa excursión de fin de curso.
Convidamos a todos os pais a participar e botar unha man, ben fecendo algunha compra, ou mesmo tomando un cafetiño e algún doce feito polas familias. Javier e Mariel van doar a recadación dos cafés que acompañen os doces. Os nenos de creatividade coas mans, que son uns artistas, cederán os traballos feitos esta semana coa súa profe Susi…..
Se tedes algún obxecto que queredes doar para o mercadillo podedes levalo ó cole e deixalo na entrada onde conserxaría. Seremos todos benvidos e a nosa pequena aportación será grande para eles.

Moitas grazas de parte dos nenos. Non faltedes!!!!!

convidámosvos a unha compra e un café solidarios

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2016: INFORMACIÓN (CLICK AQUI)

Dirixida a alumnado de ESO.

Prazo ata o 28 de abril

Actividades a desenvolver da última semana de xuño ata a última semana de agosto 2016