Aberto prazo de admisión

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2016/17 DENDE O 1 DE MARZO ATA O 20 DE MARZO DE 2016 (por ser o día 20 domingo prorrógase ao seguinte día lectivo, 29 de marzo, o prazo de admisión de solicitudes).

O IMPRESO DE SOLICITUDE RECOLLERASE NA ADMINISTRACIÓN DESTE CENTRO.

Documentación a presentar:

•  Impreso de solicitude cuberto
  •  Fotocopia dos DNI e das follas do Libro de Familia onde figuran os pais e o/a neno/a
  •  Fotocopia da tarxeta sanitaria
  •  Dúas fotos
  •  Elección de área alternativa (Relixión ou atención educativa)

A normativa que regula a admisión do alumnado é o Orde 12 de marzo de 2013 (DOG 15-3-13)

Servizos Complementarios que ofrece o centro:

• Comedor (DECRETO 132/2013 do 1 de agosto de 2013, DOG 13 de agosto)
  • Trasporte escolar.

1º Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, advertindo que a infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.