A ESTRUCTURA INTERNA DA TERRA POR D. JUAN RAMÓN VIDAL ROMANÍ

Juan Ramón Vidal Romaní foi Profesor nas Universidades de Santiago de Compostela e A Coruña (1979-1992). Catedrático de Universidade en Xeodinámica Externa (desde 1992 hasta la actualidade) na UDC. Director do Instituto Universitario de Xeología “Isidro Parga Pondal” desde 1986 hasta a actualidade. Dirixiu 20 teses doutorais sobre distintos aspectos do Cuaternario de Galicia  É o editor Científico de Cadernos do Laboratorio Xeolóxico de Laxe (37 números) e Serie Nova Terra (46 números). É Revisor científico das revistas Geomorphology, Geodinámica Acta, Geología Croática, Sedimentary Geology, International Journal of Osteoarcheology, Geogaceta, Cuaternario y Geomorfología, Tierra y Tecnología, Litosphere. Ten publicado 100 libros ou capítulos de libros, 37 mapas xeomorfológicos e  156 traballos en revistas nacionais e extranxeiras. O seu ámbito de traballo está xenéricamente dedicado al Cuaternario de Galicia, karst pseudokarst en rocas graníticas, niveis mariños, glaciarismo, xemorfoloxía e depósitos en ambientes graníticos. É colaborador de distintos periódicos galegos (La Voz de Galicia, Diario de Ferrol, El Correo Gallego e El Progreso).

As conferencias sobre a Estructura Interna da Terra terán lugar no salón de actos do CPI de Castroverde o 27 de  novembro 2014, no seguinte horario:

• 10:35-11:25  horas no salón de actos: Conferencia dirixida ó alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria. Poden asistir os familiares.
  • 12:40- 14:15  horas no salón de actos: Conferencia dirixida ó alumnado de ESO e público adulto en xeral que desexe participar.