Protocolo Absentismo Escolar

DÍPTICO PROTOCOLO

ABSENTISMO ESCOLAR

Achegámosvos a circular sobre o protocolo seguido polo centro para o absentismo escolar que se vos enviou a casa.

Podedes descargar esta circular no documento adxunto.

Acordo ANPAS

ACORDO ENTRE AS ANPAS DE

INFANTIL E PRIMARIA

Os presidentes da ANPA Moraima do CEP Celso Emilio Ferreiro e da ANPA Castelao da EEI Cristo da Victoria acordaron establecer un desconto para as familias que no mesmo curso escolar se asocien ás dúas ANPAS.

Este acordo entrará en vigor no curso 2014-15 e seguirá mentras non se modifiquen as cuotas de socios das dúas ANPAS.

O documento completo do acordo figura no arquivo adxunto.

Campamentos de verán 2014

CAMPAÑA DE VERÁN 2014

O día 26 de marzo a Consellería de Traballo e Benestar oferta prazas xuvenís dentro do programa Campaña de verán-2014 para a realización de actividades socioculturais en residencias, albergues ou campamentos.

Prazo de presentación de solicitudes: 15 días naturais contados a partir do día seguinte ao da publicación da convocatoria no Diario Oficial de Galicia.

Consulta a convocatoria no arquivo adxunto.

Máis información na páxina da Consellería: http://xuventude.xunta.es/accion-de-veran.html

Decoración comedor

NOVA IMAXE DO COMEDOR ESCOLAR

Co obxectivo de renovar a imaxe do comedor do centro, o cole e a ANPA traballaron conxuntamente para a realización dos debuxos que decoran as súas paredes.

Pais e nais do centro déronlle cor ás froitas e verduras que dende hoxe alegrarán as paredes do comedor escolar. Mostrámosvos unhas fotos do resultado final.

Amfiv 2014

BALONCESTO AMFIV

2014

O mércores 12 e o venres 14 de marzo, visitaron o noso centro unha representación do equipo de baloncesto en cadeira de rodas AMFIV, que milita na división de honra nacional.

Este equipo de élite ten varios subcampionatos europeos e moi bos resultados en liga e copa.

Realizaron catro sesións con cada grupo de 4º e 5º de primaria con xogos de destrezas en cadeira de rodas e lanzamentos a canastra. Tamén houbo en cada sesión un pequeno torneo.

Os alumnos e alumnas do centro disfrutaron con esta actividade e dan os parabéns e as grazas ao AMFIV e en especial a Natxo, Sergio, Chema, Felipe, Nike e Santi.

Para saber máis sobre este clube preme na imaxe.

Desfile entroido 2014

DESFILE ENTROIDO 2014

Este ano, entre nubes de chuvia, froitas e hortalizas, insectos, espantallos, agricultores e xardineiros, celebrouse un entroido moi agrario.

Os rapaces e rapazas de infantil tampoco quixeron perderse a nosa festa, e viñeron disfrazados de pintores de acordo co seu proxecto.

Preme aquí para ver as fotos

Reportaxe videográfica

Rúa O Porriño s/n - 36209, Vigo - Pontevedra