Novas actividades ANPA

NOVAS ACTIVIDADES ANPA

Interesados deben entregar unha inscrición de actividades que están dispoñibles na ANPA.

• Patinaxe para nais e pais

Actividade impartida pola mesma monitora que dá clase ao alumnado.

Horario: martes de 19:30 a 20:30.

• Pilates para nais e pais

Horario: Xoves de 19.00 a 20.00 h. (Haberá servizo de gardería para quen o necesite).

Prezo: 15€ / mes.

Prezo servizo gardería: 3€ por hora solta e 8€ por mes se deixan aos nenos de forma fixa para acudir á actividade.

• Taller de matemáticas con ábaco (para todos os cursos).

Luns de 16.00 a 17.00.

Prezo: 12€ / mes

Auxiliar de conversa 2014

WELCOME, ERICA!

Este curso contamos cunha auxiliar de conversa canadiense, Erica, concedida ao centro por estar participando no Proxecto de Seccións Bilingües.

Este mércores comeza a súa colaboración e, aínda que o seu traballo se centrará no 3º ciclo onde están as seccións bilingües, tamén estará no 1º e 2º ciclo de forma quincenal.

Formulario faltas asistencia

FORMULARIO FALTAS ASISTENCIA

Pódese descargar o formulario para xustificar as faltas de asistencia do alumnado no arquivo adxunto.

Martes saudables

OS MARTES, SEN BALÓN; PERO CON FROITA

Como cada curso propoñémonos fomentar os hábitos de vida saudables e animámosvos a que vos sumedes á iniciativa de incluír nas mochilas dos vosos fillos e fillas unha peza de froita na merenda do recreo dos martes.

Apúntate ás merendas saudables e lembra que a froita tamén debería estar presente nos recreos dos luns, dos mércores, dos xoves, dos venres...

Blog orientación

BLOGUE ORIENTACIÓN

Contamos cun novo blogue no noso centro do departamento de orientación con información de interese para toda a comunidade educativa.

Podedes acceder a el no apartado de "Os nosos blogues" que figura na columna dereita desta páxina web.

Blog orientación

Calendario escolar 2014-15

CALENDARIO ESCOLAR

CURSO 2014-2015

Este calendario é provisional. Cando se concedan os dous días non lectivos que están sen determinar poderase imprimir.

DATAS DE INTERESE

Inicio das clases
-Infantil e primaria 10 de setembro de 2014
-Secundaria 15 de setembro de 2014

Fin das clases

-Infantil e primaria 19 de xuño de 2015
-Secundaria 19 de xuño de 2015

Períodos de vacacións

-Nadal Do 22 de decembro de 2014 ao 7 de xaneiro de 2015 (ambos inclusive)
-Entroido 16-17-18 de febreiro de 2015
-Semana Santa Do 30 de marzo ao 6 de abril de 2015 (ambos inclusive)

Días non lectivos

-Día do ensino 31 de outubro de 2014
-2 días non lectivos do centro Sen determinar

Días festivos

-Día de Todos os Santos 1 de novembro de 2014
-Día da Constitución 6 de decembro de 2014
-Día da Inmaculada 8 de decembro de 2014
-Día de San Xosé 20 de marzo de 2015
-Día da Reconquista 28 de marzo de 2015
-Día do Traballo 1 de maio de 2015

Arquivo adxunto: DOG coa orde do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014-2015.

Cursos mecanografía

Tes dez dedos nas mans e só usas dous para escribir no teclado? Pon fin a isto aprendendo un pouco de mecanografía. A continuación tes varios cursos cos que podes aprender a usar o teclado.

http://www.vedoque.com/juegos/mecano/Curso dividido en 6 leccións e que conta con xogos para mellorar as túas habilidades mecanográficas. Para infantil e primaria.

Curso constituído por 2 leccións que van incrementando o nivel de dificultade. Tamén ten xogos interactivos online e exames cronometrados.

Portal web para aprender e mellorar as habilidades mecanográficas.

Tux Typing é un xogo para que os máis pequenos aprendan mecanografía divertíndose.

Portal web para aprender e practicar mecanografía.

Visita Cristo Victoria 2014

OS PEQUES VISITAN O COLE

O 11 de xuño visitaron o noso centro os nenos e nenas de cinco anos da EEI Cristo da Victoria. A intención era que coñecesen de primeira man as nosas instalacións. Despois da visita fíxose unha convivencia cos alumnos e alumnas de 1º de primaria: merendaron froita (amorodos e albaricoques) e durante unha hora, todos xuntos fixeron cinco xogos no pavillón. Como monitores dos xogos tivemos a dez alumnos e alumnas de 5º de primaria. Grazas aos monitores e a todos os que colaboraron nesta actividade.

Vémonos o próximo curso!

Horto escolar 3ºB

OS BECHOS DO NOSO HORTO ESCOLAR - 3ºB

Logo de moito indagar, de moito buscar e, sobre todo, logo de APRENDER FACENDO chega o momento de amosar todo o que sabemos.

Con moito esforzo e agarimo dende a aula de 3ºB estamos encantados de presentarvos o noso proxecto do Horto Escolar.

Agardamos sexa do voso agrado!

FAUNA

UN HOTEL DE BECHOS