Día de Rosalía

ROSALÍA NOS ALTOFALANTES

Hoxe, día 24 de febreiro, imos celebrar o Día de Rosalía coincidindo co seu aniversario.

• Na entrada do centro teremos, en exposición, ao longo desta semana un libro elaborado polos alumnos do centro no ano 2013. Toda a comunidade educativa pode botarlle un ollo a este bonito traballo.
  • Recibiremos e despediremos aos alumnos e alumnas con música coa letra de Rosalía:

- Adios ríos, adios fontes de Amancio Prada.

- Campanas de Bastabales de Amancio Prada.

- Negra sombra de Luz Casal e Carlos Núñez.

• No Plan Lector, despois do recreo, os alumnos e alumnas do centro recitarán poesías de Rosalía. Farano pola megafonía do centro. O resto dos alumnos escoitarano nas aulas e nos andares do centro. Por ciclos recitarán os seguintes poemas:

- 1º ciclo: Adios ríos, adios fontes

- 2º ciclo: Campanas de Bastabales

- 3º ciclo: Castellanos de Castilla

Vacantes matrícula 2015-16

MATRÍCULA CURSO 2015-16

POSTOS DE VACANTES POR NIVEIS

NIVEL

PRAZAS

13+4 NEAE*

12

10

16

2

14

*Estas catro prazas están reservadas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Xornada Portas Abertas 2015

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 2015

Durante a SEMANA DO 9 AO 13 DE MARZO DE 2015 recibiremos a todos os pais e nais que desexen coñecer o noso centro.

HORARIO:

- Mañá: de 9 a 10 e de 13 a 14 horas, todos os días.
- Tarde: martes, 10 de marzo de 2015, de 16 a 19 horas.

matrícula 2015-16

MATRÍCULA ED PRIMARIA

CURSO 2015-2016

PERÍODO DE MATRÍCULA

Do  1 ao 16 de febreiro de 2015

- Reserva de praza dos alumnos e alumnas da EEI Cristo da Victoria.

Antes do 1 de marzo de 2015

- Publicación de postos vacantes por niveis.

Do 2 ao 23 de marzo de 2015

- Prazo de presentación de solicitudes de praza escolar no centro.

Do 25 de marzo ao 7 de abril de 2015

- Solicitude de documentación para baremar ás familias, se fose necesario.

Antes do 5 de xuño de 2015

- Publicación de listaxes definitivas de admitidos e non admitidos.

Do 22 ao 30 de xuño de 2015

- Matrícula para Educación Infantil e Primaria.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR COA SOLICITUDE

Anexo II de admisión.
DNI do neno ou nena ou fotocopia do libro de familia.
HORARIO DE SECRETARÍA
De luns a venres de 9:00 a 14:00 horas.

Festival Entroido 2015

FESTIVAL ENTROIDO 2015

A RITMO DE HISTORIA!

Maldito Meco que trouxeches a chuvia para estragarnos a festa e escapar da fogueira!!!

Mais non saíches coa túa, non, porque en Galicia a chuvia é arte e, para arte, a nosa que ensaiamos moito para gozar deste día de festa a ritmo de historia.

Deixamos fóra o mal tempo e enchemos o pavillón de colorido e música con desfiles e bailes, acompañados do profesorado e alumnado da EEI Cristo da Victoria. Asistimos xuntos á chegada de tribus trogloditas, vivimos unha de romanos, sobrevivimos a un desembarco vikingo, bailamos unha danza medieval, invadiunos un momento hippie de "paz e amor", botámoslle unha ollada ao futuro cheo de robots e saltaron á pista un grupo de rapeiros con caras sospeitosamente coñecidas.

E chegou o teu momento: ardiches e consumícheste para purgar todas as falcatruadas que nos fixeches durante esta semana. Viva o Entroido! Festa rachada!!!

Ver todas as fotos

Programa entroido 2014

PROGRAMA ENTROIDO 2015

Semana de Entroido e o Meco a mandar: que se busca un sombreiro, que se ponte un antifaz, que se dalle volta á camiseta e logo vaite disfrazar...

Ai, Meco, Mequiño, moito has de mandar; pero o venres chegará o noso turno e na fogueira arderás!

Bota e rebota e cae na túa boca

BOTA E REBOTA E CAE NA TÚA BOCA

Actividade promovida polo departamento de Política Lingüística do Concello de Vigo

O día 27 de xaneiro estiveron no centro unhas doutoras universitarias para investigar entre os alumnos e alumnas de 5º o grao de contaxio do virus do esquecemento da lingua galega.

Despois de facerlles unhas probas de axilidade, velocidade e resistencia física, lingüística e mental, chegaron á conclusión de que só uns poucos están afectados polo virus e moi levemente.

Desde aquí agradecemos o seu traballo e esforzo. Grazas.

Contos tradición oral galega

VENRES EN GALEGO

CONTOS DA TRADICIÓN ORAL GALEGA

O venres 23 de xaneiro, o alumnado de 5ºA fixemos unha actuación na que contamos aos compañeiros de 3º, 4º e 5º B do colexio, Contos da tradición oral galega. Son contos que foron recollidos tal e como están na memoria actual dos distintos informantes: vecinos, avós, pais e fillos... que, de boca en boca, foron chegando ata nós.

Eiquí lembramos algúns:

O nome do caracol. O sapo e o raposo. A merla. O salto do can. O gaiteiro e o lobo. O home, o burro, o can e o mono.

Teatro en inglés 2015

TEATRO EN INGLÉS 2015

SPINDERELLA

Let's go to the theatre!

Tras varias sesións de traballo no colexio preparando a saída didáctica para ver unha obra en inglés chegou o momento de poñer en práctica o aprendido. O Teatro Afundación acollía unha obra titulada Spinderella, unha versión musical moderna do conto clásico da Cincenta, e alí estabamos nós dispostos a disfrutar da representación. Pasámolo de fábula colaborando cos actores nos moitos momentos en que estes solicitaban a participación do público. E un alumno de 6º tivo o honor de compartir escenario cos personaxes da obra!!!

Loita 2015

INICIACIÓN DEPORTIVA: LOITA

Como antesala do Nadal, tivemos no cole a visita de Juan, un adestrador de loita olímpica, que nos ensinou que a loita é un deporte pacífico ademais de moi divertido. Aprender a empregar a nosa forza de xeito controlado e positivo foi xenial.

Pasámolo de medo!

Ver todas as fotos