Coñecendo as nosas institucións

Hoxe o alumnado de 2ºESO participou no programa “Coñece as túas institucións” promovido polo Parlamento de Galicia.

Para levar a cabo esta actividade o alumnado previamente traballou algúns aspectos relacionados con esta temática como a Constitución Española, o Estatuto de Autonomía de Galicia, os símbolos de Galicia e as nosas institucións.

No programa inclúese a visita á Xunta de Galicia e ao Parlamento de Galicia, onde puideron acceder, entre outras dependencias, á biblioteca Nós, ao salón dos pasos perdidos ou Salón da Letras Galegas e ao propio Hemiciclo.

Para completar o día acudimos ao CC As Cancelas para realizar un traballo de sociolingüística, que consistía na comprobación da lingua de uso do persoal traballador do centro tanto en conversas de carácter privado como de atención ao público. Así mesmo, o alumnado debía facerlles unha pequena enquisa sobre o seu coñecemento da realidade do galego.

xunta.jpg3.84 MB
parlamento.jpg3.08 MB