SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA ALUMNADO DE 4º INFANTIL (TRES ANOS). CURSO 2015-16

Unha vez determinado que o número de solicitudes supera o de prazas ofertadas, ábrese un prazo de dez días hábiles para presentar a documentación dos criterios do baremo.

Grazas.

Matrícula para o curso 2015-16

O prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo, ambos inclusive.

Información da Xunta de Galicia. Prema aquí.

Información proporcionada polo centro:

INFORMACIÓN SOBRE ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2015-16

A) Normativa reguladora:

Benvida

Benvidos/as á web do CPI Monte Caxado

CPI Monte Caxado

DÚAS DATAS MOI SIGNIFICATIVAS

Durante estos días celebramos no noso Centro dúas datas moi importantes para»

CONCURSO RECICLADO 2015

Un ano máis temos quí a convocatoria do Cocurso de Reciclado promovido dende a nosa AMA (Aula de Medio Ambiente). Lede ben as bases e animádevos a participar!

-PARLAMENTO XOVE: Unha magnífica aprendizaxe

-FINALIZACIÓN DO PRAZO PARA A ENTREGA DE RECEITAS: 19 de marzo

¡Bos días de novo!

Lembrámosvos que o vindeiro xoves 19 de marzo supón derradeiro día para a entrega das receitas que van constar no libriño que andamos configurando.

Moitas grazas pola vosa axuda.-

-ENTREGA DE PREMIOS CORRESPONDENTE Ó CERTAME DE POEMAS E CARTAS DE AMOR

Incluímos logo algunhas imaxes da entrega de premios relativa ó derradeiro Concurso de Poemas e Cartas de Amor, que tivo lugar o pasado día 13 de febreiro, na Biblioteca do noso Centro, a carón dun ambiente ben carnavalesco:

-PARLAMENTO XOVE

Os alumnos Melisa Barro Hermida, Antón Blanco Bermúdez, Carmela Franco Caaveiro e Hana Santamariña Fernández participarán, o vindeiro día 7 de marzo, na fase preliminar do Parlamento Xove 2015, onde deberán debater con outros equipos de toda Galicia e xustificar a seguinte cuestión, realmente tan complexa como espiñenta: ¿Debería adiantarse a maioría de idade legal ós 16 anos?