Datas de exames de setembro

Prema aquí para consultar as datas dos exames de setembro.

Listado de libros e material. Curso 2014 - 2015.

Relación de libros e material para o curso 2014-2015.

Educación infantil

4º Ed. Infantil

5º Ed. Infantil

6º Ed. Infantil

Educación primaria

1º Ed. Primaria

2º Ed. Primaria

Matrícula curso 2014 -2015. Listado de admitidos e excluidos.

Relación de alumnado admitido e excluida para o vindeiro curso.

Infantil 3 anos

Infantil 4 anos

Infantil 5 anos

1º de ESO

Benvida

Benvidos/as á web do CPI Monte Caxado

CPI Monte Caxado

HELENA VILLAR JANEIRO NO NOSO CENTRO

Este venres 19 de setembro foi un día para a lembranza.Os afamados escritores e mellores persoas, Helena Villar Janeiro e Suso Rábade Paredes compartiron unhas horas inesquecibles no noso centro. Presentounos Helena o libro "As señoras cousas".Aproveitando a súa estancia tamén disfrutaron dunha visita guiada polo Museo Etnográfico do noso colexio.

-HELENA VILLAR JANEIRO E OS SEUS LIBROS

Hoxe, ás 12:30, na Biblioteca do CPI Monte Caxado, contamos coa presenza da insigne escritora Helena Villar Janeiro. ¡Agardámosvos!

We are happy from As Pontes

Aquí tedes o vídeo sobre a canción Happy, de Pharrel Williams, no que participou o alumnado de Infantil e de Secundaria.

Grazas a Cristina, a profe de Música, pola súa iniciativa, e en xeral a todos os que participaron.

ROTEIRO 2014

Como vimos facendo nos últimos anos, neste mes de xuño fixemos unha camiñata proposta conxuntamente polo departamento de E.F. e a Aula de Medio Ambiente (AMA). A camiñata foi polo entorno do río Eume dende o pantano da Ribeira pasando pola outra beira do río e chegando á área recreativa da Ribeira Nova. Fomo acompañados, coma noutras ocasións, por un grupo do club de montaña "O Caxado", aos cales agradecemos a súa desinteresada colaboración.

1º PREMIO DO 1º CERTAME GALEGO DAS ARTES POLA IGUALDADE DE XÉNERO “RELATOS”

O sábado 14 de xuño foi un día moi especial para os NENOS E NENAS DE 1º DE PRIMARIA. Recollían o premio por un relato feito entre todos había unas semanas. Se importante era ese recoñecemento aínda o era máis porque a persoa á que se lle adicaba este ano era Helena Villar Janeiro. E ela estaba alí!!!

Sabemos perfectamente que estarían de moi boa gana os 11 alumnos que participaron nesta historia. Non puido ser  pero houbo unha  moi boa representación con Xulián, Noa e Érika.

FESTIVAL DE LA FRANCOPHONIE

O alumnado de secundaria do CPI Monte Caxado fixo unha saída a Vilanova de Arousa os días 20 e 21 de maio para celebrar a VI edición do Festival da Francofonía. Neste festival participaron tamén os alumnos dos IES de Vilanova de Arousa, A Illa de Arousa, Neda e O Porriño, onde cada curso interpretou cancións do mundo francófono cos abxectivos de mellorar a pronunciación, coñecer a cultura francófona, perder o medo escénico...