Datas de exames de setembro

Prema aquí para consultar as datas dos exames de setembro.

Listado de libros e material. Curso 2014 - 2015.

Relación de libros e material para o curso 2014-2015.

Educación infantil

4º Ed. Infantil

5º Ed. Infantil

6º Ed. Infantil

Educación primaria

1º Ed. Primaria

2º Ed. Primaria

Matrícula curso 2014 -2015. Listado de admitidos e excluidos.

Relación de alumnado admitido e excluida para o vindeiro curso.

Infantil 3 anos

Infantil 4 anos

Infantil 5 anos

1º de ESO

Benvida

Benvidos/as á web do CPI Monte Caxado

CPI Monte Caxado

PRESENTACIÓN DO LIBRO DON ENRIQUE RIVERA ROUCO:A SÚA VIDA E A SÚA OBRA

Onte foi un día moi especial para nós, o noso compañeiro José María López Ferro presentaba o libro da súa autoría DON ENRIQUE RIVERA ROUCO, A SÚA VIDA E A SÚA OBRA. O acto tivo lugar no Liceo Recreativo e Artístico da nosa vila e contou coa presenza de numeroso público, do noso alcalde Valentín González Formoso, do vicepresidente do Liceo Juan Pérez Folla, ademais de varias alumnas do curso de José María (Elia, Carmen, Alejandra, Antía e Mireia) que fixeron unha pequena introdución ó acto e un primeiro achegamento á figura de Don Enrique, o cura dos Chaos.

Dende aquí queremos darlle a noraboa a Jose María polo seu traballo.

FALANDO DO NOSO COLE...

De novo temos que falar da nosa grande escritora e agora tamén amiga Helena Villar Janeiro. Cal foi a nosa sorpresa ao ver o artigo adicado a nós por ela no seu blog TIRAR DO FÍO e saber que o publicara no xornal El Correo Gallego (venres 26-09-14). Moito lle temos que agradecer a Helena por amosarnos tanto cariño á hora de falar de nós e da nosa labor. Grazas de novo Helena!

Se queredes ver e ler o artigo que Helena publicou, premede aquí.

HELENA VILLAR JANEIRO NO NOSO CENTRO

Este venres 19 de setembro foi un día para a lembranza.Os afamados escritores e mellores persoas, Helena Villar Janeiro e Suso Rábade Paredes compartiron unhas horas inesquecibles no noso centro. Presentounos Helena o libro "As señoras cousas".Aproveitando a súa estancia tamén disfrutaron dunha visita guiada polo Museo Etnográfico do noso colexio.

-HELENA VILLAR JANEIRO E OS SEUS LIBROS

Hoxe, ás 12:30, na Biblioteca do CPI Monte Caxado, contamos coa presenza da insigne escritora Helena Villar Janeiro. ¡Agardámosvos!

We are happy from As Pontes

Aquí tedes o vídeo sobre a canción Happy, de Pharrel Williams, no que participou o alumnado de Infantil e de Secundaria.

Grazas a Cristina, a profe de Música, pola súa iniciativa, e en xeral a todos os que participaron.

ROTEIRO 2014

Como vimos facendo nos últimos anos, neste mes de xuño fixemos unha camiñata proposta conxuntamente polo departamento de E.F. e a Aula de Medio Ambiente (AMA). A camiñata foi polo entorno do río Eume dende o pantano da Ribeira pasando pola outra beira do río e chegando á área recreativa da Ribeira Nova. Fomo acompañados, coma noutras ocasións, por un grupo do club de montaña "O Caxado", aos cales agradecemos a súa desinteresada colaboración.