Benvida

CPI Monte Caxado

Estamos aquí

ACTIVIDADES FIN DE CURSO

Nos últimos días levamos a cabo distintas actividades no noso Centro. Aquí tedes unha mostra:

*Roteiro polo camino dos arrieiros.- Foi todo o alumnado de primaria cos seus profes e dous técnicos de Xestión Cultural,Cultureume.  Xuntamos Patrimonio Histórico e medioambiental e actividade física nun entorno natural. Chegouse en bus ata o inicio deste camino que é en Estaca de Vares (ou Bares). Se queredes ver mais fotos visitade o blog de A.M.A.

OBRAS NO COLEXIO

O pasado venres, 3-6-2016, comezaron as obras na zona do horto escolar para a instalación dunha caseta prefabricada de 2,29X2,87 para servizo da Aula de Medio Ambiente (AMA) e tamén para instalar unha estación meteorolóxica que nos servirá para extraer e interpretar datos, coñecemento do clima, pronóstico do tempo, etc.

DESPEDIDA A WILL

Chegou o último día de maio e con el remata a estacia no centro do noso auxiliar de conversa. Despedimos a Will con tristeza e desexámoslle o mellor nos seus futuros proxectos. Para que nos se esqueza de nós agasallámolo cun libro con fotos e debuxos realizados polos nenos e nenas.

Boa sorte Will! Botarémoste de menos!

"AS PONTES EMPRENDE". ENTREGA DE PREMIOS.

O pasado venres 27-5-2016, no auditorium Alovi, efectuouse a entrega de premios ao emprendemento. Nesta ocasión tamén participaron os centros educativos de primaria e secundaria.

O CPI Monte Caxado obtivo o 1º premio por un proxecto que realizou o alumnado de 3º de ESO baixo a dirección do profesor de tecnoloxía José Manuel Martínez e a colaboración de Carolina de SEARA.

O proxecto consiste nunha aplicación informática para móbiles que permitirá coñecer os diferentes sectores comerciais, industriais, de interés turístico, etc da vila de As Pontes.

Tamén participaron os IES Castro da Uz e Moncho Valcarce que tiveron accesits polos seus interesantes proxectos.

ENTREGA DE PREMIOS

Hoxe , na biblioteca do noso centro, tivo lugar a entrega de premios  do Certame das Letras Galegas  e do Concurso de Reciclado. O primeiro é convocado polo Equipo de Normalización Lingüística en colaboración coa ANPA e o segundo pola Aula de Medio Ambiente.

ACTO CONMEMORATIVO DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS DO 17 DE MAIO DE 2016

Como xa ven sendo tradicional, o Liceo Recreativo Cultural e Artístico de As Pontes  conmemorou este 17 de maio de 2016  o Día das Letras Galegas. O acto comezou as 17,00 horas coa actuación do grupo de música tradicional Alfaia da Asociación de veciños de As Campeiras.

A continuación grupos de alumnos/as dos colexios de As Pontes fixeron lecturas de poemas de Manuel María, escritor ao que se honra este ano.

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL. CURSO 2016-17.

A ORDE do 27 de abril de 2016 regula a participación no fondo solidario de libros de texto e nas axudas para adquirir libros de texto e material escolar. DOG núm 92 do luns, 16 de maio de 2016.

FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2016

Hoxe tivo lugar o noso festival das Letras Galegas. Tivemos actuacións moi variadas: obras de teatro, bailes, cancións cantadas e tocadas coa frauta,... De todo un pouco. Pasámolo xenial! Grazas a todos por participar e noraboa polas vosas actuacións. Aquí tedes unha mostra do que puidemos ver sobre o escenario.

LETRAS GALEGAS 2016