Matrícula para o curso 2015-16

O prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo, ambos inclusive.

Información da Xunta de Galicia. Prema aquí.

Información proporcionada polo centro:

INFORMACIÓN SOBRE ADMISIÓN DE ALUMNADO. CURSO 2015-16

A) Normativa reguladora:

Benvida

Benvidos/as á web do CPI Monte Caxado

CPI Monte Caxado

-ENTREGA DE PREMIOS CORRESPONDENTE Ó CERTAME DE POEMAS E CARTAS DE AMOR

Incluímos logo algunhas imaxes da entrega de premios relativa ó derradeiro Concurso de Poemas e Cartas de Amor, que tivo lugar o pasado día 13 de febreiro, na Biblioteca do noso Centro, a carón dun ambiente ben carnavalesco:

-PARLAMENTO XOVE

Os alumnos Melisa Barro Hermida, Antón Blanco Bermúdez, Carmela Franco Caaveiro e Hana Santamariña Fernández participarán, o vindeiro día 7 de marzo, na fase preliminar do Parlamento Xove 2015, onde deberán debater con outros equipos de toda Galicia e xustificar a seguinte cuestión, realmente tan complexa como espiñenta: ¿Debería adiantarse a maioría de idade legal ós 16 anos?

24 DE FEBREIRO, DÍA DE ROSALÍA

A vida de Rosalía é unha historia realmente apaixonante, chea de interese histórico, cultural e intelectual.

A Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega promove desde 2010 a conmemoración o 24 de febreiro, aniversario do nacemento da autora, do Día de Rosalía de Castro.

O noso Centro uniuse a esta celebración e dende o Equipo da biblioteca propuxemos ilustrar distintos poemas de Rosalía a tódolos cursos de infantil e primaria. O resultado podédelo ver no blog da biblioteca, bibliocaxado.

O CPI Monte Caxado en 3D

O noso alumno Miguel Ledo Roca fixo un deseño en 3D do noso colexio, o CPI Monte Caxado, empregando a ferramenta gratuita SketchUp Make. Aquí tedes un recorrido virtual polo centro.

Para que vos fagades unha idea do traballo que supón, está representado coas medidas reais, a partir dos planos do colexio.

Noraboa polo traballo Miguel!

-LIBRIÑO DE RECEITAS

00/00/
Array

Como ben sabedes, atopámonos en pleno proceso creativo con relación ó Libro de receitas do noso Centro, así que dende o Equipo de Dinamización e Normalización Lingüísticas agradecemos calquera axuda que poidades brindar.

Novamente, ¡beizón por adiantado!

O CPI Monte Caxado na TVG

A televisión de Galicia veu ao centro para saber máis sobre o noso diccionario "A vida ilustrada en catro linguas", feito polos alumnos e profesores do centro baixo a coordinación do noso compañeiro Yago Rodríguez Yáñez. Clica no encabezamento para poder ver o vídeo.

Aproveitamos para lembrar que aínda se pode mercar este diccionario na secretaría do centro!

-Participación no PARLAMENTO XOVE 2015

Comunícase que os alumnos de 4º da E.S.O. Melisa Barro Hermida, Antón Blanco Bermúdez, Carmela Franco Caaveiro e Hana Santamariña Fernández debaterán na sexta edición de Parlamento Xove, cuxa fase preliminar terá lugar no edificio da Deputación da Coruña, os días 6 e 7 de marzo. A todo isto, o tema en cuestión non resulta precisamente sinxelo: ¿Debería adiantarse a maioría de idade legal ós 16 anos?

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ROUPA

Está en marcha a campaña de recollida de roupa usada. Pode entregarse no edificio de secundaria ata o 19 de febreiro. Colaboración coa Fundación de Amigos de Galicia. Grazas.