Datas de exames de setembro

Prema aquí para consultar as datas dos exames de setembro.

Listado de libros e material. Curso 2014 - 2015.

Relación de libros e material para o curso 2014-2015.

Educación infantil

4º Ed. Infantil

5º Ed. Infantil

6º Ed. Infantil

Educación primaria

1º Ed. Primaria

2º Ed. Primaria

Matrícula curso 2014 -2015. Listado de admitidos e excluidos.

Relación de alumnado admitido e excluida para o vindeiro curso.

Infantil 3 anos

Infantil 4 anos

Infantil 5 anos

1º de ESO

Benvida

Benvidos/as á web do CPI Monte Caxado

CPI Monte Caxado

CONCURSO "O MUNDO DA MICOLOXÍA"

Un ano máis participamos no concurso "O Mundo da Micoloxía" do Concello das Pontes e temos boas novas porque o noso centro resultou premiado en varias categorías. noraboa a tódolos participantes!

CATEGORÍA INFANTIL

COLECTIVO       3 ANOS

COLECTIVO       4 ANOS

COLECTIVO       5 ANOS

CATEGORÍA 1º,2º,3º PRIMARIA

O MOUCHO NO BOSQUE DE OUTONO     2º P

COLECTIVO                                        1º P

COLECTIVO                                        3º P

CATEGORÍA 4º,5º,6º PRIMARIA

-A FERMOSURA DAS LINGUAS

¡Boas tardes a todos! Informámosvos da publicación do blog titulado A fermosura das linguas, no que incluímos apuntamentos e materiais diversos en torno á materia de Lingua Castelá e Literatura, así como as actividades emprendidas con relación á defensa da cultura galega en xeral.

O enderezo é o que segue: http://afermosuradaslinguas.blogspot.com.es/

¡Graciñas!

¡¡¡XA TEMOS Á NOSA DISPOSICIÓN O DICIONARIO ILUSTRADO EN CATRO LINGUAS ELABORADO POLO NOSO ALUMNADO E PROFESORADO!!!

¡Bos días! Infórmase da publicación de A vida ilustrada en catro linguas: galego, castelán, francés e inglés, a obra multidisciplinar e tetralingüe realizada polo alumnado e polo profesorado do C.P.I. Monte Caxado. E ti, ¿xa tes o teu exemplar? ¡¡¡ANÍMATE!!!

XORNADA DE ACOLLIDA E ORIENTACION DE AUXILARES DE CONVERSA

Hoxe en Santiago celebrouse a V xornada de acollida de auxiliares de conversa. Alí nos atopamos con Gabrielle Mendieta, a nosa nova auxiliar de conversa. Logo da benvida do Conselleiro de Educación Jesús Vázquez tivemos toda clase de informacións sobre o programa e os trámites a realizar.Tamén houbo tempo para o intercambio de experiencias.

PRESENTACIÓN DO LIBRO DON ENRIQUE RIVERA ROUCO:A SÚA VIDA E A SÚA OBRA

Onte foi un día moi especial para nós, o noso compañeiro José María López Ferro presentaba o libro da súa autoría DON ENRIQUE RIVERA ROUCO, A SÚA VIDA E A SÚA OBRA. O acto tivo lugar no Liceo Recreativo e Artístico da nosa vila e contou coa presenza de numeroso público, do noso alcalde Valentín González Formoso, do vicepresidente do Liceo Juan Pérez Folla, ademais de varias alumnas do curso de José María (Elia, Carmen, Alejandra, Antía e Mireia) que fixeron unha pequena introdución ó acto e un primeiro achegamento á figura de Don Enrique, o cura dos Chaos.

Dende aquí queremos darlle a noraboa a Jose María polo seu traballo.

FALANDO DO NOSO COLE...

De novo temos que falar da nosa grande escritora e agora tamén amiga Helena Villar Janeiro. Cal foi a nosa sorpresa ao ver o artigo adicado a nós por ela no seu blog TIRAR DO FÍO e saber que o publicara no xornal El Correo Gallego (venres 26-09-14). Moito lle temos que agradecer a Helena por amosarnos tanto cariño á hora de falar de nós e da nosa labor. Grazas de novo Helena!

Se queredes ver e ler o artigo que Helena publicou, premede aquí.