Benvida

CPI Monte Caxado

NADAL 2015

CALENDARIO DE A.M.A. 2015

O venres día 19 entregáronse na biblioteca do centro os premios do Calendario de A.M.A 2015. Este é o Calendario para este ano que está a piques de comezar. Esperamos que vos guste! Noraboa aos premiados e grazas por participar un ano máis!

FESTIVAL DE NADAL

Este xoves día 18 tivemos o Festival de Nadal no que participaron todos os nenos e nenas do Centro. Foi, como sempre moi especial,pero este ano un pouco máis posto que despediamos ao noso compañeiro Jose María que se nos xubila...Aquí tedes algunhas fotos deste día.

CONCURSO "O MUNDO DA MICOLOXÍA"

Un ano máis participamos no concurso "O Mundo da Micoloxía" do Concello das Pontes e temos boas novas porque o noso centro resultou premiado en varias categorías. noraboa a tódolos participantes!

CATEGORÍA INFANTIL

COLECTIVO       3 ANOS

COLECTIVO       4 ANOS

COLECTIVO       5 ANOS

CATEGORÍA 1º,2º,3º PRIMARIA

O MOUCHO NO BOSQUE DE OUTONO     2º P

COLECTIVO                                        1º P

COLECTIVO                                        3º P

CATEGORÍA 4º,5º,6º PRIMARIA

-A FERMOSURA DAS LINGUAS

¡Boas tardes a todos! Informámosvos da publicación do blog titulado A fermosura das linguas, no que incluímos apuntamentos e materiais diversos en torno á materia de Lingua Castelá e Literatura, así como as actividades emprendidas con relación á defensa da cultura galega en xeral.

O enderezo é o que segue: http://afermosuradaslinguas.blogspot.com.es/

¡Graciñas!

¡¡¡XA TEMOS Á NOSA DISPOSICIÓN O DICIONARIO ILUSTRADO EN CATRO LINGUAS ELABORADO POLO NOSO ALUMNADO E PROFESORADO!!!

¡Bos días! Infórmase da publicación de A vida ilustrada en catro linguas: galego, castelán, francés e inglés, a obra multidisciplinar e tetralingüe realizada polo alumnado e polo profesorado do C.P.I. Monte Caxado. E ti, ¿xa tes o teu exemplar? ¡¡¡ANÍMATE!!!

XORNADA DE ACOLLIDA E ORIENTACION DE AUXILARES DE CONVERSA

Hoxe en Santiago celebrouse a V xornada de acollida de auxiliares de conversa. Alí nos atopamos con Gabrielle Mendieta, a nosa nova auxiliar de conversa. Logo da benvida do Conselleiro de Educación Jesús Vázquez tivemos toda clase de informacións sobre o programa e os trámites a realizar.Tamén houbo tempo para o intercambio de experiencias.