Benvido@s

PROBAS PARA ACREDITACIÓN COMPETENCIA DIXITAL ALUMNADO DE 4º DA ESO NIVEL INTERMEDIO PRAZO PARA MATRÍCUAL ATA O15 DE MARZO

Vídeo gañador do 1º premio na modalidade "Peza audiovisual" do CONCURSO DE IMAXES GRÁFICAS E PEZAS AUDIOVISUAIS CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO CONVOCATORIA 2023

Este foi a carta que escribiu Nerea e que entre ela, Isa e a voz Conchi acabaron por darlle forma de peza audiovisual pola que recibiron o premio na campaña contra a violencia de xénero 25N.

Recibir un premio sempre fai ilusión, que o reciba Nerea aínda máis porque xa vemos nela a muller comprometida e loitadora que vai ser. Pero o premio real é que poidamos darlle voz as mulleres vítimas de violencia no rural. Foi a ocasión de recalcar a falta de un CIM, un centro de información da muller, na montaña lucense. Sen ter que desprazarse ata Lugo para informarse ou pedir axuda. Non pode ser que no 2023 non teñamos un sistema discreto que se poidan desprazar ata aos concellos por petición dunha muller.

Compartimos o discurso de Nerea e o dado pola profesora acompañante. Premede na imaxe se a queredes ampliar.

LETRAS GALEGAS 2022

25N: DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

A Xunta premia os traballos gráficos e audiovisuais de centros escolares de Lugo, Navia de Suarna, Ferrol, Lalín, Sanxenxo e Santiago no concurso polo 25-M na convocatoria do 2021

Este é o traballo do noso centro premiado no curso 21-22:

E aquí temos a recollida do premio:

Iniciativa dos máis peques. Dando o noso apoio ás víctimas.