ALUMNOS DE 1º ESO FINALISTAS NO CONCURSO: “DESEÑO DE APLICACIÓNS INFORMÁTICAS COA FERRAMENTA SCRATCH”

scratchOs proxectos de dous grupos de alumnos da materia de programación de 1º de ESO quedaron finalistas da súa categoría neste concurso organizado pola presidencia da Xunta de Galicia (Axenda para a Modernización Tecnolóxica de Galicia) e polo Colexio Profesional de Enxeñería Técnica en Informática de Galicia.

Os proxectos finalistas, que están en fase de valoración por parte do xurado do concurso, son:

- O reto de O Camiño, do grupo: We all are one, formado polas alumnas:

Carmen Míguez Castro

Elena Beceiro Calvo

Sara Luaces Romero

- Os de San Sadurniño fan O Camiño, do grupo : Pegadas Robotizadas, formados polos alumnos:

Daniel Rodríguez Duró

Alejandro Castrillón Rañal

Daniel Fernández Soto

José Luis Fachal Aldrey

Diego Fernández Rañal

O enlace á web do concurso para poder ver todos os proxectos presentados, entre os que se atopan cinco do noso colexio, é:

Estos alumnos asistirán coa súa profesora ao acto de entrega de premios, no auditorio de El Corte Inglés de santiago de Compostela. A data está por determinar.

Parabens a todos os alumnos que participaron e sorte aos finalistas!!!!!!!!

story | by Dr. Radut