Benvida

Benvidos á nosa web do CPI Vicente Otero Valcárcel

Rúa Alcalde Juan Seijas, s/n - C.P. 15175 Carral (A Coruña)                 Telf: 981670532 - Fax: 981672293   cpi.vicente.otero@edu.xunta.es

ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN PARA  4º DE EDUCACIÓN INFANTIL E 3º DE PRIMARIA.

AVISO

Ábrese o prazo do 24 de Marzo ao 3 de Abril de 2014 para presentar a documentación acreditativa dos criterios de baremo no proceso de admisión para os seguintes cursos:

4º de Educación Infantil (3 anos)

3º de Educsción Primaria.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 14-15

DOCUMENTOS QUE REGULAN A ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2014-2015.

ORDE DE ADMISIÓN DO 12-03-2013.

INSTRUCIÓNS XUNTA ADMISIÓN 2014-15

REUNIÓNS EDUCACIÓN PRIMARIA 2013-2014.

As datas das reunións cos titores/as de Educación Primaria serán as seguintes:

SEGUNDO CICLO DE PRIMARIA ( 3ºA, 3ºB, 4ºA, 4ºB E 4ºC): Martes 24 de setembro ás 16:50h nas aulas correspondentes a cada titoría.

PRIMEIRO CICLO DE PRIMARIA (1ºA, 1ºB, 2ºA E 2ºB) : Martes 1 de outubro ás 17:00h nas aulas correspondentes a cada titoría.

TERCEIRO CICLO DE PRIMARIA ( 5ºA, 5ºB, 5ºC, 6ºA E 6ºB) :  8 de outubro ás 17:00h nas aulas correspondentes a cada titoría.

REUNIÓNS EDUCACIÓN INFANTIL CURSO 2013-2014.

As reunións de educación Infantil celebraranse o venres 6 de setembro ás 10:00h nas aulas correspondentes que serán as seguintes:

3 anos A: Victor Velasco.

3 anos B: Victor Velasco.

Os titores realizarán o reparto de nenos nas dúas aulas antes de comezar.

4 anos A: Vicente Otero Valcárcel, aula interior.

4 anos B: Vicente Otero Valcárcel, aula interior.

5 anos A; Victor Velasco.

5 anos B: Victor Velasco.

Os alumnos/as de nova matrícula serán distribuídos nas aulas que lles corresponden antes de comezar as reunións.

A DIRECCIÓN DO CENTRO.

ADMISIÓN DE ALUMNADO - CURSO 2013-2014

O proceso de admisión de alumnado comeza o día 5 de abril. Nos seguintes enlaces está ainformación necesaria.

Listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.

Listaxes definitivas de admitidos e non admitidos.

DATAS DE MATRÍCULA

Samaín

Exposición de cabazas, murais, semana de contacontos... organizado polo Equipo de Dinamización Lingüística.

Pódense ver as fotos na páxina do Equipo, na Aula Virtual do centro, e tamén a través de Bibliosbardos, o blog da nosa biblioteca.

RECOLLIDA DE VALES PARA AXUDA DE LIBROS DE TEXTO

Desde o luns 23 de xullo poden pasar polo centro educativo a recoller os vales para a axuda da adquisición de libros de texto e material escolar. O horario de atención ao público é de 9:00 horas a 13:00 horas.

Aula Abalar

Despois de tanto tempo, por fin estreamos o equipamento completo do proxecto Abalar. Co servidor de centro, a wifi e as novas imaxes dos computadores, o camiño da Escola 2.0 comezou.

aula abalar