Programa de Voluntariado na Biblioteca

Velaquí aos quince alumnos de 5º e 6º de primaria que durante este curso 2013­/2014 están a colaborar de forma voluntaria coa biblioteca escolar do CPI Virxe da Saleta de Cea. O grupo está integrado por once alumnos de 6º (Xosé, Carla, Fabio, Vanesa, Laura, Andrea, Santi, Alba, Alicia García, Álex, e Gisela) e por catro de 5º (Xiana, Rocío, Sara e Alicia Nogueira). Estes quince voluntarios agrúpanse en 3 equipos de 5 alumnos cada un e, unha vez á semana, traballan  baixo  a  tutela  de  Mercedes, a  titora  de sexto, en  tarefas  tan  diversas  como: ordenar fondos, colocación das etiquetas no lombo, deseñar logos e lemas para as diversas  actividades de dinamización da lectura, organizar a biblioteca, etc.

blog | by Dr. Radut