Otero

VISITA AO MUSEO OTERO PEDRAYO

Os alumnos e alumnas de 4º da ESO visitamos o día un de decembro a “Casa Grande de Cimadevila. Museo Otero Pedrayo”. Foi una visita didáctica que permitiu completar os coñecementos que xa tiñamos sobre a vida e a obra de Don Ramón Otero Pedrayo.. Nesta ocasión ademais de visitar a casa, tamén fixemos un breve roteiro literario polos arredores da mesma acompañados dos textos de Otero Pedrayo.

Agradecemos a sempre agarimosa acollida que Susi, a encargada do museo, nos dispensa e tamén toda a información que nos achega a respecto da vida e da obra do noso autor.

Os alumnos e alumnas opinan sobre a visita:

A visita a casa de Otero en Trasalba pareceume moi bonita e encantáronme as vistas dende a súa casa. Tamén me pareceu moi interesante o percorrido polo pobo lendo algúns textos de Otero. ( Nieves )

A visita que realizamos á casa de Otero estivo moi ben, a casa pareceume fantástica, sobre todo o modo en como está conservada. A guía que nos falou sobre a casa completounos toda a información que tiñamos del. (Patricia ).

Pareceume unha excursión moi interesante, xa que coñecemos a casa dun gran representante do noso pobo galego. A casa de Otero Pedrayo era unha casa moi fermosa. puidemos observar unha casa rural galega da época. Unha experiencia marabillosa.(Diego)

A excursión encantoume. Aprendín moito sobre Ramón Otero Pedrayo e a súa vida, ademais de como eran as casas da época e a sociedade. Pareceume unha actividade moi didáctica.(Santi)

Foi unha excursión moi didáctica. A pesar de que o frío e a néboa non axudaron moito, pasámolo moi ben. Foi moi fermoso o percorrido que fixemos e a casa de Otero. (Laura).

Foi unha boa experiencia poder ver onde viviu Otero Pedrayo, a súa casa está moi ben e fixemos un bonito percorrido (Alex)

Gustoume moito a visita á casa de Otero. Repetiría a experiencia(Hugo)

Amena e estupenda visita á casa familiar de Otero Pedrayo e aos arredores. Mágoa que a néboa estragase as vistas da paisaxe desde o fogar de Otero Pedrayo. ( Aarón)

Xa fun visitar a casa de Otero o curso pasado. Pero foi igual de incrible: gustoume moito o pazo e o entorno onde Otero viviu (Andrea)