Concurso do Samaín

Bases para os concursos de Samaín:

1. Concurso de epitafios (E.S.O e 5º-6º E.P.).

1. Pode participar todo o alumnado de E.S.O. e tamén o alumnado de 5º e 6º de Primaria.

2. O prazo de participación está aberto até o 30 de novembro.

3. A participación no concurso será INDIVIDUAL ou EN GRUPO (máximo 3 compoñentes).

4. Os epitafios poden ser reais ou inventados. Valorarase especialmente a súa orixinalidade e/ou carácter singular, sempre mantendo o respecto e as boas formas.

5. Os traballos irán acompañados dunha folla de texto onde aparezan os datos dos autores e o título da obra.

6. Os traballos serán entregados ao titor/a ou a membros do E.D.L.

7. Os traballos serán valorados por un xurado que decidirá os gañadores.

8. Os traballos que cumpran os requisitos de participación exporanse e/ou publicaranse no lugar e data por determinar.

1. Concurso de Banda Deseñada (Ed. Primaria).

1. Pode participar todo o alumnado de Primaria.

2. O prazo de participación está aberto até o 30 de novembro.

4. A Banda Deseñada debe ter un tema relacionado co SAMAÍN, o misterio, o medo, ou temas semellantes.

5. O formato da banda deseñada será o seguinte:

1. EXTENSIÓN: de 1 a 4 páxinas, tamaño A4 ou proporcional.

2. TÉCNICA: libre, sobre papel de debuxo (non folios), tendo en conta que debe permitir a súa lexibilidade, reprodución e impresión.

6. Os traballos irán acompañados dunha folla de texto onde aparezan os datos dos autores e o título da obra.

7. Os traballos serán entregados ao titor/a ou a membros do E.D.L.

8. Os traballos serán valorados por un xurado que decidirá os gañadores.

9. Non se admitirán obras que non sexan orixinais.

10. As BDs que cumpran os requisitos de participación exporanse e/ou publicaranse no lugar e data por determinar.

1. Concurso de contos (E.S.O. e PRIMARIA)

1. Pode participar todo o alumnado de Primaria e E.S.O.

2. O prazo de participación está aberto até o 30 de novembro.

3. A participación no concurso será INDIVIDUAL, EN GRUPO (máximo 3 compoñentes) ou COLECTIVA (unha obra por aula).

4. Os traballos deberán ter un tema relacionado co SAMAÍN, o misterio, o medo, ou temas semellantes.

6. Os traballos serán entregados ao titor/a ou a membros do E.D.L.

7. Os traballos serán valorados por un xurado que decidirá os gañadores.

8. Non se admitirán obras que non sexan orixinais.

9. As obras que cumpran os requisitos de participación exporanse e/ou publicaranse no lugar e data por determinar.

1. Concurso de Lendas e contos populares recollidos (E.S.O e 5º-6º E.P.).

1. Pódese participar tanto individualmente como por grupos dun máximo de 3 persoas.

2. O prazo de participación está aberto até o 30 de novembro.

3. As obras terán que ser recollidas a persoas da comarca. Pódense recoller en papel ou en formato dixital.

4. As obras recollidas en papel serán entregadas aos membros do E.D.L., ou ao titor/a.

5. En caso de ser gravacións, os arquivos serán enviados ao correo electrónico do Cole de Cea: ticscea@gmail.com ou entregados en pendrive ao titor/a ou membros do E.D.L.

6. As obras irán acompañadas dun texto cos datos dos/as alumnos/as que a recolleron, título da obra, nome da persoa da que se recolleu e localidade onde foi recollida.

7. A temática estará relacionada coa idea do SAMAÍN, o misterio, o medo, ou temas semellantes.

8. As obras serán valoradas por un xurado que decidirá os gañadores.

9. Non se admitirán obras que non sexan de orixe popular e/ou tradicional.

10. Os traballos que cumpran os requisitos de participación exporanse e/ou publicaranse no lugar e data por determinar.

1. Concurso de curtas (E.S.O).

2. O prazo de participación está aberto até o 30 de novembro.

3. Os vídeos serán enviados a ticscea@gmail.com ou entregados aos membros do E.D.L., ou ao titor/a en formatos de vídeo que podan ser reproducidos en diferentes sistemas. E irán acompañados dun documento de texto cos datos dos autores e o título da obra.

4. Características xerais das curtas:

1. A curta non poderá superar os 3 minutos de duración.

2. A temática dos vídeos será libre introducindo a idea do SAMAÍN, o misterio, o medo, ou temas semellantes.

3. Realización exclusivamente mediante a cámara do teléfono móbil podendo logo, editarse con ferramentas externas.

4. As curtas deben ser orixinais (non comercializadas ou premiadas con anterioridade), incluídos os títulos de crédito se os houbese, e gravados na máxima resolución e calidade posibles.

5. Tanto para o audio como para a escrita débese empregar o idioma galego.

5. Os vídeos serán valorados por un xurado que decidirá os gañadores.

6. Os vídeos que cumpran os requisitos de participación proxectaranse no lugar e data por determinar.