Información de matrícula

Información Matrícula Curso 2020/2021

Decreto 254/2012, do 13 de decembro: Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG)

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado (DOG)

Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos.

Calendario que se establece para o proceso de admisión do alumnado no curso 2019/2020:
• Reserva de praza para un centro adscrito 1 ao 15 de febreiro.
• Publicación de postos escolares vacantes, antes do 1 de marzo.
• Solicitude de Admisión do 1 ao 20 de marzo (previsión transporte escolar).
• Presentación de documentación acreditativa dos criterios de baremo do 22 de marzo ao 5 de abril.
• Publicación de listaxes provisionais de admitidos e non admitidos antes do 25 de abril.
• Publicación de listaxes definitivas de admitidos e non admitidos antes do 15 de maio.
• Formalización de matrícula en Infantil e Primaria do 20 ao 30 de xuño
• Formalización da matricula en ESO e Bacharelato do 25 de xuño ao 10 de xullo
• Prazo extraordinario de formalización de matrícula en ESO e Bacharelato do 1 ao 10 de setembro.

Información Importante

1. Os Anexos I (reserva de praza nun centro adscrito) e Anexo II (solicitude de admisión) poderanse presentar a través da aplicación informática “admisionalumnado

2. Os alumnos que xa están matriculados neste Centro teñen, automaticamente, a reserva feita para o próximo curso 2020/2021. O único trámite que terán que facer será a formalización de matrícula a partir do 20 de xuño.

3. O alumnado ten garantía de permanencia nun centro, e se presenta solicitude noutro distinto ao que está, debe comunicalo ao centro de orixe.

4. No caso de solicitar a admisión noutro Centro para o próximo curso, deberá facer a solicitude de admisión en dito Centro no prazo establecido a tal efecto e presentar unha copia de dita solicitude nesta Secretaría.

5. Cada alumno/a só pode presentar una única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar.

6. O Prazo de presentación de solicitude de admisión: do 1 ao 20 de marzo. (Presentar cumprimentado o Anexo II, copia do Libro de Familia e certificado do Expediente Académico se é o caso)

7. Despois do prazo de admisión publicaranse as distintas listas de admitidos/as, número de prazas ofertadas e datas para a formalización de matrícula, así como calquera outra información necesaria.

Podes descargar esta mesma información no seguinte PDF

INFORMACIÓN MATRÍCULA CURSO 2020/2021