BOS USOS NA REDE

Os recentes acontecementos, a situación de confinamento, as aulas virtuais e as restriccións derivadas da pandemia obrigaron a moitos sectores da sociedade, entre eles ás comunidades educativas, a facer unha inmersión no uso de recursos dixitais e plataformas virtuais, en moitos casos de forma brusca, autodidacta, sen asesoramento nen axuda suficiente.

Por outra parte, as restriccións en canto a mobilidade e relacións persoais que vimos sufrindo ampliaron indiscutiblemente a presenza dos medios audiovisuais e redes sociais nas nosas vidas.

No Cole de Cea vimos observando as consecuencias de todo isto nos nosos hábitos, e especialmente nos do noso alumnado: moitas horas de pantalla sen supervisión, acceso a plataformas e contidos (xogos, videos…) non sempre axeitados ou incluso non legais atendendo a idade do usuario, dependencia tecnolóxica, falta de interese por outras actividades… De feito, observamos unha baixada no rendemento académico e motivación, que pode estar directamente relacionada con esta realidade.

Como parte responsable desta situación, e preocupados polo alumnado e familias, iniciamos un programa de concienciación e información ao respecto. Coa colaboración da Garda Civil e Policía Nacional, dentro do seu programa "Plan Director para a Convivencia e Mellora da Seguridade nos Centros Educativos e os seus Entornos", levaranse a cabo charlas informativas co alumnado a partir de 5º de primaria, os días 7 e 19 de Maio.

Tratase dunha primeira actividade, coa intención de darlle continuidade, achegando tamén información e recursos ás familias e ao profesorado. Cremos que este é un tema moi importante, un verdadeiro reto que nos esixe a toda a comunidade estar alerta e aprender, para poder acompañar e protexer ao noso alumnado e fillos.

Calendario:
Venres 7 de maio: 5º EP, 6º EP e 1º ESO