Festival de Nadal 2014.

O día 19 de decembro celebramos o Festival de Nadal no Pazo da Cultura de Carballo que nos cedeu o Concello de carballo ao cal lle agradecemos que puxera a nosa disposición estas instalacións asi como o persoal presciso para o seu funcionamento, o técnico de imaxe de son e o persoal de limpeza.

Foi unha xornada festiva na que pais, nais, abos, aboas e demais familiares poideron desfrutar das actuacións dos nenos e nenas de tódalas escolas do CRA Ponte da Pedra.

Por ultimo aradecer á ANPA as xestións necesariass para que as Maxestades de Oriente se puideran achegar ao noso festival, nestas datas nas que se atopan tan atarefadas cos preparativos do Nadal.

Sen mais convidovos a ver as actuacións dos nosos alumnos e alumnas e desexarvos unhas moi "felices festas" e un prospero e feliz "aninovo".

POSTAL DE NADAL 2014

Imaxe de Pili
Enviado por Pili o Lun, 15/12/2014 - 15:10

O EQUIPO DOCENTE DO CRA PONTE DA PEDRA, QUEREMOS DESEXARVOS UN BO NADAL, CARGADO DE ILUSIÓN E A MAXIA , FACENDO REALIDADE OS SONOS DOS NOSOS NENOS E NENAS

FESTIVAL DE NADAL

Imaxe de Pili
Enviado por Pili o Ven, 12/12/2014 - 14:02

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 5 invitados conectados.