FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Enviado por Jesus o Sáb, 21/05/2016 - 13:25

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PUBLICADO NO DOG Nº92 DO 6 DE MAIO DE 2016 A ORDE DO 27 DE ABRIL DE 2016

QUE REGULA A PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E SE CONVOCAN AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR DESTINADAS AO ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA, EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA E EDUCACIÓN ESPECIAL EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS  CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO ESCOLAR 2016-2017.

Mais información no seguinte documento

SOLICITUDE

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2016-17

Enviado por Jesus o Xov, 12/05/2016 - 14:06

Publícanse a  listaxe definitivo de admitidos e non-admitidos das escolas do CRA Ponte da Pedra para o curso 2016-17.

As persoas interesadas poderán interpoñer un recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte da publicación das mesmas (art. 32.1 da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.)

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2016-17

Enviado por Jesus o Ven, 22/04/2016 - 14:01

Publícanse a listaxe provisional de admitidos e non-admitidos das escolas do CRA Ponte da Pedra para o curso 2016-17.

Esta listaxe é provisional. Hai 5 días hábiles para poder reclamar ante a dirección do centro.

Resoltas as reclamacións tras ese prazo, publicaranse as listaxes definitivas de admitidos e non-admitidos antes do 15 de maio, contra as que cabe un recurso de alzada ante o Xefe Territorial de A Coruña no prazo dun mes.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 2 invitados conectados.