COMENTARIOS

Galegando

Imaxe de Monica

RADIO BERDILLO

Traballando o proxecto "Viaxando por España" coñecimos que foi en Barcelona onde se emitiu o primeiro programa de radio do noso país, Radio Barcelona.

Grazas ao papá de Sofi que traballa nunha emisora hoxe convertímonos en locutores de radio e gravamos o noso propio programa. O nome, elexironno os nenos/as: Radio Berdillo.

Primeiro estivemos moi atentos ao que nos contou Toni, como era o seu traballo e como foron os seus comenzos no mundo da comunicación.

Antes de comezar o programa preparounos unha actividade de vocalización, cun lápis entre os dentes presentámonos, dixemos o noso nome e os anos que tíñamos alto e claro.

Todo listo para comezar... Por grupos acudimos a gravación, queríamos contarlle aos oíntes a que sitios dos que visitamos durante a nosa viaxe gustaríanos volver e o porque. Os nervios fixeron que a algúns non lles saise a voz, a outros a tós traizooulles... falar diante dun micro non é nada fácil pero é unha grandísima experiencia.

MOITAS GRAZAS TONI E AOS OÍNTES POR ESCOITARNOS.

Déixovos un resume en fotos da sesión, máis abaixo podedes escoitar o programa:

3:20 minutes (3.06 MB)

Chegan de Oriente - Xoane

Ensaio na escola de Xoane  para o festival de nadal 2012

2:35 minutes (2.37 MB)
Imaxe de Jesus

A que lle teñen medo as mamás de Xoane?

Estamos no mes do Samaín, sendo unha boa época para traballar sentimentos coma o medo.

Para achegarnos a este sentimento dende unha forma lúdica facemos as nosas obras de arte mostruoso  - divertidas, e falamos do medo.

Neste caso podedes escoitar a que creen os nenos e nenas de Xoane que lle ten medo a súa mamá.

Con esta actividade conseguimos que pensen en cousas que poden darlle medo á súa mamá, xa que a eles tamén lles da medo.

Esperamos que con estas actividades, tanto a nivel de expresión oral como artística, se acheguen ao sentimento do medo dende un punto de vista máis lúdico e divertido.

3:19 minutes (3.05 MB)

Viaxe a Marcelle - 1º de Sísamo

2:51 minutes (2.61 MB)
Imaxe de Lourdes

CANCION DO ESPANTALLO

Na escola de Rega estivemos a aprender unha canción sobre o noso espantallo Petete. Aqui vola deixamos, cantada por varios nenos e nenas, por si vos gusta! Moitos bicos para todos.

0:30 minutes (465.35 KB)