Usuarios rexistrados: Acceso

Centros.net

ACCESO A CENTROS.NET  Prema aquí

acceso centrosnet

ATENCIÓN: As seccións da EOI da Coruña en Carballo, Cee e Culleredo teñen cada unha o seu propio acceso a centros.net que atoparedes nas suas respectivas páxinas web.

¿Qué é centros.net?

Centros.net é unha plataforma web que ofrece varias utilidades. Por exemplo:

• Consultar expediente e cualificacións do alumno

• Consultar o horario e as faltas do curso escolar do alumno

• Acceder á aplicación de matrícula en liña

• Participar no chat de usuarios

• Descargar ficheiros enviados polo profesor

• Enviar ficheiros ao profesor

¿Cómo se accede a centros.net?

O acceso desde a nosa páxina web a centros.net leva a unha ventaniña onde hai que introducir un código de usuario e un contrasinal.

• O usuario é o seu número de expediente (que é tamén o número de tarxeta de identidade escolar) ou a súa data de nacemento (cun dos seguintes formatos 00/00/0000,  00-00-0000).
  • O contrasinal é o seu número de DNI sen letra. Os alumnos que teñan un NIE deben inserir a primeira letra (X), pero non a última.

En caso de dúbida, contacte coa EOI.

¿Qué programas necesitamos para usar centros.net?

É conveniente ter instalados os seguintes programas e/ou plug-ins no ordenador dende o que se accede á plataforma. Estas son as direccións de internet dende onde se poden descargar.