bloque-estilos

BECAS MEC CURSO 2024/25

Listaxes definitivas de persoas admitidas e excluídas na Proba Libre da ESO. (PROBA LIBRE)

Guía consulta cualificacións da Proba Libre a través do teléfono móbil. (PROBA LIBRE)

MOI IMPORTANTEO alumnado de 2º de bacharelato matriculado en materias de 1º pode optar por:

adiantar a avaliación final ordinaria das materias de primeiro curso (24 e 29 de abril).

non adiantar a avaliación final ordinaria das materias de primeiro curso. Neste caso, deberá comunicalo entre o 11 de marzo e o 12 de abril entregando en dirección ou secretaría o seguinte impreso .

Publicadas as notas da 2ª avaliación de 1º de bacharelato  en abalarMóbil.

ABAU

CALENDARIO ESCOLAR

Información importante

PROBAS DE ACCESO A A CICLOS FORMATIVOS DE GRAO SUPERIOR (Orde do 21 de decembro de 2.023).

PROBA LIBRE BACHARELATO (Orde do 5 de xaneiro de 2.024) .

Uso dos teléfonos móbiles e dispositivos electrónicos nos centros educativos (Orde do 4 de xaneiro de 2.024).

PROMOCIÓN E TITULACIÓN: (MOI IMPORTANTE).

Criterios titulación 2ºBAC.     Criterios promoción 4ºESA.

PRAZO MATRÍCULA CURSO 2023/24:

EBI/Galego e Castelán inmigrantes: Do 1 de setembro ata fin de curso.

Semipresencial:  do 1 de febreiro ao 26 de abril.

Impresos Matrícula:

Impreso ESA            Impreso EBI_Galego e castelan inmigrantes

HORARIOS ESA/BAC:

Horarios 1ºBAC A e 1ºBAC B.     Horarios 2ºBAC A e 2ºBAC B.

Horarios 3ºESA E e 4ºESA E.      Horarios 3ºESA D e 4ºESA D.

Horarios 1ºESA D e 2ºESA D

Plan Dixital 22/23. O Plan Dixital 23/24 está en proceso de elaboración.

Plan de Igualdade 23/24.

AULA VIRTUAL: Instrucións para rexistrarse.

Recuncho da Lingua de Signos: Aprende a saudar e a presentarte!!.

BECAS 2024/25

Preme na imaxe para obter máis información.

Viaxe estudos Santander-Bilbao

Alumnado de bacharelato visitando a Bolsa de Bilbao.

Proba Libre ESO - Convocatoria ordinaria

Convocatoria das probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de abril e xuño de 2024

RESOLUCIÓN do 3 de xaneiro de 2024, da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se convocan as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de abril e xuño, e se ditan instrucións para a súa realización (código de procedemento ED540A).

- Data da proba: 12 de abril de 2.024.

- Prazo presentación de solicitudes de inscrición: pechado.

- Publicación listaxe provisional de persoas admitidas, excluídas e exentas de galego: 6 de marzo de 2.024.

- Reclamación á listaxe provisional: do 7 ao 13 de marzo de 2.024.

- Publicación da listaxe definitva de persoas admitidas, excluídas e exentas de galego: 15 de marzo de 2.024.

25 N

O valor da constancia

Experiencias no EPAPU. Vídeo 12: María

Presentámosvos o último vídeo dunha serie no que o persoal docente e non docente e o alumnado nos relatan a súa experiencia. Neste, María explícanos o que conleva traballar en educación con persoas adultas, os retos, as dificultades e as compensacións. O contido do vídeo está interpretado en LSE e subtitulado en galego. Podes velo aquí: