PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUMO DE FROITAS, HORTALIZAS E LEITE

DESFRUTA COAS FROITAS E OS LÁCTEOS

O noso centro foi seleccionado para participar no reparto de froita e leite subvencionado polo FOGGA.

O primeiro período comenzará o próximo luns, 15 de xaneiro.

O reparto farase nos recreos da ESO e de BACH

Se tes interese en ver o resultado da campaña accede á conta do noso facebook

SORTEO EXTRAORDINARIO LOTERÍA DE NADAL

SORTEO EXTRAORDINARIO DA LOTERÍA DE NADAL DO 22 DE DECEMBRO DE 2023

O número 33.198 ten a devolución de 2,50€

Comunícase por este medio de que as participacións da lotería de Nadal que vendeu o alumnado de 4º da ESO coa fin de recaudar fondos para subencionar a excursión de fin de curso a Andalucía foi gratificada coa devolución de 2,50€.

Aquelas personas interesadas en cobrar a súa respectiva cantidade segundo as participacións adquiridas poden achegarse con ditas participacións polo centro educativo en horario de 9.00 a 14.00 horas. Teñen de prazo ata o 22 de Marzo, segundo a normativa vixente para o cobro de premios de Loterías do Estado.

As participacións que non se devolvan quedará na bolsa a repartir entre o alumnado que vendeu as participacións.