Somos quen de deter a violencia de xénero.

O mércores 25 de novembro de 2015 conmemorouse o Día contra a violencia de xénero. O profesorado deste centro traballou os quince días anteriores co alumnado de 4º da ESO de forma xenérica o tema, e en EPV  realización diversos traballos coa temática “SOMOS QUEN DE DETER A VIOLENCIA DE XÉNERO”.

O grupo máis comprometido foi o de 4º PDC, que ademáis da realización dun poster (exposto polo Concello na entrada do MARCO), analizaron a linguaxe relacionada coa temática e realizaron un xogo de rol no que tiveron que porse nunha situación propia da violencia de xénero das súas idades, cuns perfils diferentes aos propios, analizando cada paso dado.

A conmemoración rematou cunha saída proposta polo Concello baixo o eslogan: “ENLAZA VIGO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO 2015”. Nesta saída o alumnado puido realizar as seguintes actividades:
-Visita á exposición dos traballos do alumnado dos diferentes Centros implicados.
-Visita á exposición itinerante “VIOLENCIA SEXUAL NA XUVENTUDE”.
-Photocall.
-Coreografías de música salsa.
-Coreografías de break-dance.
-Xogos circenses.

O acto rematou coa lectura dun manifesto por parte do alcalde contra a Violencia de xénero, a creación dun TAPIZ HUMANO, e a dedicación dun minuto de silencio ás víctimas da violencia machista.