Cursos dispoñíbeis

En este curso encontrarás actividades relacionadas con los distintos temas de la asignatura y apoyo teórico (apuntes, webs, canales de youtube...) para poder resolverlas

En este curso se informará a todo el alumnado participante en las pruebas de certificación de nivel lingúístico en inglés (Trinity) de todo aquello RELEVANTE para la realización de los exámenes.

Activities and Resources for 2º BAC students

TEMAS DE BIOLOXIA DE 2º BAC

Física 2º bac

Aula virtual da materia de Historia de España de 2º de Bacharelato. Curso 2020-21

Este curso contiene una relación de prácticas de Dibujo Técnico II y apoyo teórico que te ayudará a resolverlas

PROFESORA: Justa González Arias.

Unidades de traballo para a materia de Lingua Castelá e Literatura de 2º BAC

Imos estudar ao longo do curso  o temario oficial da materia de galego para 2º de BAC, é dicir, fonoloxía, repaso de toda a morfoloxía, sintaxe,  semántica, sociolingüística e literatura do século XX dividida en tres apartados: 1º terzo do século, 2º terzo do século e último terzo do século XX e literatura actual.

materiais de traballo para @s alumn@s

Apuntes, actividades e recursos para a materia de Matemáticas II, do alumnado de 2º BACH-A

Neste curso subiránse os boletíns de pendentes das asignaturas de 1ºbac ccss,xerais e matemáticas I

Taller de Bailes Latinos.. Observación, análise e propostas de estereotipos, machismo, sexismo,....

CONTIDOS E.F. CURSO 23/24

Aula virtual da materia Lingua Castelá e Literatura pendente de 3.º ESO (para alumnado matriculado en 4.º ESO B e C)

CONTIDOS E.F. CURSO 23/24

Aula virtual da materia Lingua Castelá e Literatura de 3.º ESO (D / Agrupamento)

EDUCACIÓN FÍSICA

4º ESO FÍSICA E QUÍMICA

CURSO DE BIOLOXIA E XEOLOXÍA 4º ESO. PILAR

Aula virtual da materia Lingua Castelá e Literatura de 4.º ESO (B/C/D)

Profesora: Ana Rodríguez Barreiro

Curso de introducción a Moodle para profesores

Curso de formación L2002213 "Ferramentas de Avaliación na Aula Virtual" para os centros

- IES Xograr Afonso Gómez de Sarria.

- IES A Pinguela-Monforte

- CPI Doctor López Suárez - O Saviñao

- IES Lama das Quendas - Chantada

Escriba un pequeno parágrafo que explique en que consiste o curso de forma concisa e atraente.

Realización dun herbario por parte do alumnado.