SOLIDARIEDADE ESCOLAR

MÉRCORES, 30 DE ABRIL

COMPRESAS - ARROZ

CAMPAÑA DE LIMPEZA DO RECINTO

Por fin o tempo deu unha tregua e puidemos iniciar a Campaña de Limpeza á que se sumaron tanto alumnos/as como profesorado. Nesta primeira sesión, xuntouse alumnado de atención educativa e relixión de primeiro de bacharelato por unha banda e o grupo de ética e filosofía do dereito de segundo de bacharelato por outra. Na segunda, a vindeira semana, será un grupo de profesores/as os encargados de desbrozar a herba e pasar o curtacéspede. Rematará a campaña á volta de vacacións cunha sesión de mantemento.

Grazas a todos/as os que colaboraron e aos/ás que procuran manter limpo o espazo escolar.

FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO EN LUGO

[Corresponsal en Lugo] O luns 24 de marzo os/as alumnos/as dos Departamentos de Clásicas asistimos no Auditorio “Gustavo Freire” de Lugo a dúas representacións teatrais: unha traxedia grega (Hipsípila de Esquilo) e unha comedia latina (Aulularia de Plauto). Foi unha actividade interesante, divertida, entretida, didáctica ... Os actores, aínda sendo da nosa idade, fixérono como profesionais [¡O de verde estaba fenomenal!] Animamos a todos os nosos compañeiros do IES Aquis Celenis a que participen e colaboren en tódalas actividades teatrais.

ESTREA TEATRAL NO AQUIS

O pasado 18 de marzo tivo lugar a estrea da obra teatral Ladaíñas pola morte do Meco, de Vidal Bolaño, adaptada dun modo atrevido e actual polo grupo de teatro Aquis. Tanto o elenco de actores como a realización, constituído por alumnado da ESO e Bacharelato e tamén profesorado, estivo a un digno nível nesta aposta dramática valente. E é que son un regalo para nós. Longa vida e máis oportunidades para esta intensa aposta.

OBRADOIRO DE PREVENCIÓN DE DROGODEPENDENCIAS

Sexto encontro co equipo terapéutico do Centro Penitenciario de Monterroso e o alumnado de Ética e filosofía do dereito de segundo de bacharelato. A experiencia do contacto escolar coas persoas privadas de liberdade vinculadas ao consumo de drogas e á delincuencia é extraordinaria. Agradecemos dende aquí o traballo do funcionariado que coordina este equipo terapéutico e acompaña ás persoas reclusas e, como non, aos auténticos protagonistas da xornada, os internos, porque non dubidan en se espir diante do noso alumnado, amosando deste xeito tanto as debilidades como as súas virtudes. Humanos, demasiado humanos.

ENTROIDO 2014 no AQUIS

Fotos do Entroido (para ver a reportaxe fotográfica)

Galería II

PLANTACIÓN DE ÁRBORES NO DÍA MUNDIAL FORESTAL

O martes, 25 de febreiro, colaboramos na actividade escolar de plantación de árbores convocada polo Concello de Caldas de Reis. A pesar das condicións metereolóxicas, moi inestables, por certo, o alumnado de 1º ESO, acompañado pola profesora de inglés, Cristina Vázquez e polo profesor de Proxecto Interdisciplinar, Pedro Lamas, foi quen de cumprir con este compromiso ecolóxico de maneira divertida e satisfactoria. Velaquí algunha foto:

CONFERENCIA E PROBA DE MEDICIÓN DE GAS RADÓN NO NOSO CENTRO

Empezamos a coñecelo na táboa periódica. Na columna 18 - a dos gases nobres - ao final de todo, está o gas radon. Pero, que interese ten este gas? Para responder a esta pregunta estivo o cinco de febreiro no instituto Dolores Cortina Gil.

Dolores Cortina é profesora na facultade de Física e falou sobre "O impacto do gas radon en Galicia". Explicou que o gas radon, é un gas radioactivo de orixe natural que emana do chan e que en Galicia hai niveis altos debido ao tipo de rocha que temos. Expuxo diferentes métodos para medilo no interior dos edificios e de como solucionar o problema en caso de que a concentración supere os límites recomendados pola U.E.

Parafraseando a María Curie recordou que non debiamos temer as cousas só comprendelas. Como nos gustou esta filosofía neste centro xa estamos a levar a cabo unha medición da concentración de radon. O método é o do carbón activo (cánisters). Unha cánister é unha caixiña metálica de 10 cm. de diámetro por 3.5 cm. de alto. Contén no seu interior carbón activo, que é o encargado de absorber o radon existente no aire.

Se vos interesa máis información podedes ir á web

www.usc.es/genp/lar/