ADMISIÓN DO ALUMNADO CURSO 2015-2016

DO 2 AO 23 DE MARZO

PRAZAS VACANTES

• 1º ESO: 15 (12 reserva do Centro adscrito CEIP SAN CLEMENTE)
  • 2º ESO: 0
  • 3º ESO: 2
  • 4º ESO: 0

DOCUMENTACIÓN ORDE de 2013. Procedemento para admisión. Descargar

ESO:

• Fotocopia do D.N.I. do solicitante (ou fotocopia do libro de familia da páxina do solicitante).
  • Impreso de admisión: descargar
  • Impreso Anexo: descargar

BACHARELATO:

• Fotocopia do D.N.I. do solicitante.
  • Impreso de admisión: Cubrír só páxina 1 e 2. descargar
  • Impreso de reserva: descargar

Encontro coa Xuíza do Xulgado Nº 1 de Caldas de Reis

O alumnado de Ética e filosofía do Dereito de segundo de bacharelato participou nun amigable e entretido coloquio coa xuíza do Xulgado Nº 1 de Caldas de Reis, Encarnación Dasi. Esta experiencia desenvolve un proxecto educactivo adicado ao Sistema Xudicial que foi iniciado nestre trimestre coa asistencia a unha sesión de xuízos comentados pola secretaria e a propia Xuíza.

Festa do Entroido.

13 de febreiro. Concurso de disfraces. Premio ao mellor disfraz, á mellor parella e ao mellor grupo. Tamén entregamos o premio de de mensaxes de amor convocado polo Equipo de Dinamización Lingüística. En breve publicaremos as fotos dos gañadores. Feliz mascarada.

Asistencia a xuízos no Xulgado de Caldas de Reis. Segunda sesión.

10 de febreiro. Segunda sesión. Debido ás reducidas dimensións da sala do Xulgado de Caldas de Reis vémonos na obriga de dividir o grupo e acudir aos xuízos abertos en dúas quendas.

A Árbore dos Namorados

13 de febreiro. Actividade coordinada por Yolanda Gondel (profesora de inglés) e Marta Jul (profesorad de francés).

O alumnado de 1º de bacharelato visitou as fábricas PICUSA e ​PVC CORTIZO en Padrón.

O pasado día 27 de xaneiro o alumnado de 1º de Bacharelato que cursa a materia de Tecnoloxía Industrial realizou unha visita didáctica ás empresas padronesas PICUSA, de curtido de pel de vacún, e PVC CORTIZO, de fabricación de perfís de PVC. Esta saída didáctica realizouse como complemento das aulas desta materia, na que o alumnado traballa no coñecemento dos procesos industriais.

Viaxe escolar pola Mariña Luguesa

22 a 24 de xaneiro. Viaxe coordinada polo departamento de Bioloxía e dirixida ao alumnado de primeiro e segundo de bacharelato.

Asistencia a xuízos no Xulgado de Caldas de Reis

26 de xaneiro. O alumnado da materia optativa de Segundo de bacharelato, Ética e filosofía do Dereito, asistiu  aunha sesión de xuízos na sala do Xulgado Nº 2 de Caldas de Reis. Unha experiencia educativa moi interesante para o alumnado por canto contribúe non só a tomar contacto co sistema de administración de xustiza da sociedade democrática, tamén quizais a orientar profesionalmente a aqueles/as que comezan o curso vindeiro a súa formación universitaria. Agradecemos a confianza e o decidido apoio que a xuíza e o funcionariado da institución local manifestan cada curso cara esta proposta educativa.