Xesús Blanco Villar e o deporte galego

Na tarde do martes, 20 de maio, visitounos o ex ciclista profesional e actual adestrador do Club Ciclista Padronés Xesús Blanco Villar. O acto foi presentado polo alumno de bacharelato e ciclista afeccionado en activo, dentro das filas do CCPadronés, David Blanco.

Carlos Negro e as Últimas tendencias

O venres,, 16 de maio, véspera do Día das Letras, chegou ao Aquis, coa maleta chea de sorpresas visuais, o poeta Carlos Negros para compartir connosco, dunha maneira performática, os seus últimos poemas que falan dunha metamorfose vital, psicolóxica e social, dunha xoven adolescente liberada do afogo da identidade sexista.

O actor e humorista David Amor dá unha charla no noso centro

Dentro da programación de actos culturais relacionados co Día das Letras, o multifacético David Amor falounos das saídas profesionais e da motivación subxectiva, do anceio de superación e do orgullo do idioma. A charla tivo lugar o xoves, 15 de maio.

Galipedia dixit:  foi xogador de balonmán profesional, proclamándose subcampión do mundo coa selección española sub-18. Retirouse na campaña 2008-2009 na Sociedad Deportiva Teucro. Tamén chegou a participar no campionato de España de quads.

Comezou a súa andaina como humorista no programa da TVG O Rei da comedia, proclamándose finalista. Participou en diversos programas de humor e series comoMareas vivas4º sen ascensorSupermartesLand Róber ou A grande escapada. Ao tempo, fai actuacións con monólogos de seu por toda Galicia.

O EDL na Festa da Lingua, en Portas

Selección de fotos da Festa da Lingua, 2014, organizada pola Coordinadora de EDL Terras do Umia, celebrada no Espazo de Usos Mútliples da Azucreira de Portas.

César Fernández Sanmartín e a maxia da oralidade

Celso Fernández Sanmartín cautivou ao alumnado de 1º e 2º da ESO coa súa capacidade fabuladora.