ADMISIÓN DO ALUMNADO CURSO 2015-2016

2º ESO

3º ESO

4º ESO

Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial, no prazo dun mes a partir do día seguinte da súa publicación.

Caldas de Reis, 11 de maio de 2015

Pinto D´Herbón no Aquis

15 de maio. Maio das Letras.

O padronés, Pinto d´Herbón, fixo unha verdadeira exhibición da arte da regueifa diante do alumnado de Segundo e Terceiro da ESO. E logo un pequeno obradoiro para espertar o interese pola rima e polo sarcasmo.

O Aquis na VI Festa da Lingua

8 de maio. Hoxe, no Auditorio da Azucreira de Portas, xuntámonos os centros da comarca para facerlle unha boa festa a nosa lingua. Léronse os poemas e relatos inspirados pola palabra “cincocentas” escollidos polo escritor Carlos Negro como os mellores de todos os que se presentaron ao “Concurso de Microtextos Terras do Umia”. Escoitamos os temas seleccionados polos centros para participar no concurso de cancións en galego “Sondoumia” e  puxéronllo moi difícil a García Mc (Dios Ke Te Crew) para escoller os traballos gañadores. Pero, como el dixo parafraseando a Galeano, “todos xogamos, todos o pasamos ben”. Tamén se fixo entrega do “Lingumia 2015″, premio á implicación no uso do galego no sector sanitario, á “Botica Casal” de Moraña.

23 ABRIL. U.B.I.blioteca.

Unha maneira diferente de celebrar o Día do Libro, botando man de tesoiras e cinta e forro e boas mans para facer curas nas bibliotecas de aula de todos os cursos da ESO. Primeiros auxilios para algún exemplar moribundo e unha longa e nada doada operación cirúrxica a libro aberto. Mans primorosas, como digo, as destes ciruxáns.

Encontro coa Xuíza do Xulgado Nº 1 de Caldas de Reis

O alumnado de Ética e filosofía do Dereito de segundo de bacharelato participou nun amigable e entretido coloquio coa xuíza do Xulgado Nº 1 de Caldas de Reis, Encarnación Dasi. Esta experiencia desenvolve un proxecto educactivo adicado ao Sistema Xudicial que foi iniciado nestre trimestre coa asistencia a unha sesión de xuízos comentados pola secretaria e a propia Xuíza.

Festa do Entroido.

13 de febreiro. Concurso de disfraces. Premio ao mellor disfraz, á mellor parella e ao mellor grupo. Tamén entregamos o premio de de mensaxes de amor convocado polo Equipo de Dinamización Lingüística. En breve publicaremos as fotos dos gañadores. Feliz mascarada.