Campionato de Tenis de mesa do Nadal

Finalistas do II Campionato do mundo mundial de Tenis de Mesa. Manuel Sánches e Óscar Vázquez, de Terceiro da ESO.

A banda do Aquis ameniza ás persoas maiores da Residencia de Caldas

Que bonito é levar alegría, especialmente a aquelas persoas que máis o necesitan, esquecidas como están de nós. Chámase débeda. E grazas ao grupo de alumnado voluntario que fai posible cada ano este evento.

Recollida solidaria de alimentos.

Durante este mes de Nadal colaboraremos na Campaña Solidaria do Nadal, "Únete e comparte" que se organiza dende o Concello de Caldas de Reis.

1 Quilo, 1 litro, 1 lata.

Encontro co Equipo Terapéutico do Centro Penitenciario de Monterroso.

27N. Hoxe tivo lugar o esperado encontro co Equipo terapéutico do CP Monterroso, formado por catro persoas reclusas e tres funcionarios que os acompañaron. Xa é a sexta edición deste obradoiro que ten como fin a prevención de drogodependencias na poboación adolescente e cada vez parece que hai máis interese no alumnado de segundo de bacharelato por achegarse a este tipo de experiencias. Para darlle unha volta aos prexuizos.

As fillas bravas. Chévere.

26N. Grazas ao proxecto de colaboración co Concello de Caldas de Reis, puidemos disfrutar deste magnífico espectáculo, intelixente e provocador, armado pola compañía teatral Chévere. A representación teatral continúase con tres obradoiros destinados á reflexión sobre igualdade e sexualidade que terán lugar o martes, 2 de decembro, no noso centro.

Concurso de Murais contra a Violencia de Xénero

O obxectivo do concurso foi crear u n lema e unha imaxe pola loita contra a violencia de xénero. A imaxe e lema gañador foi reproducida nunha parede urbá de grandes dimensións do centro da vila. Parabéns para os artistas e para a profe de educación plástica, Antonieta.

Contos coas mans abertas

25N. A compañía Tropa de trapo ofreceu ao alumnado de 4º ESO un espectáculo de contos e música en directo, con motivo da celebración do Día contra a violencia de xénero e dentro do programa de cooperación co Concello de Caldas de Reis.

Obradoiros para a Prevención das drogodependencias

En colaboración co Concello de Caldas de Reis e da man de Manuel Isorna, continuamos un ano máis con esta experiencia educativa para previr as drogodependencias no alumnado.