O alumnado de 4º ESO no Festival Internacional de Curtametraxes CORTOCIRCUITO

7 de outubro. Mágoa de non ter reparado nunha foto de grupo. As avaliacións feitas polo alumnado foron moi positivas.

Ouro Impuro. A loita por Corcoesto. Charla-coloquio sobre a megaminería.

6 de outubro. Charla sobre Problemas medioambientais e megaminería impartida por Ramón Varela, xornalista ambiental e voceiro da plataforma cidadá Salvemos Corcoesto, de Cabana-Bergantiños.

A actividade foi dirixida ao alumnado das materias de segundo de bacharelato de Ciencias da Terra, Xeoloxía e Ética e filosofía do dereito.

ESTRUTURA DA CONFERENCIA

• Aproximación á historia natural da Costa da Morte coruñesa (Vida e natureza en Cabana de Bergantiños)
  • O ouro antigo en Galicia (Os primeiros achádegos)
  • As primeiras explotacións de ouro a gran escala (Roma e a sede polo ouro)
  • O concepto de 'febre do ouro' (As grandes migracións do século XIX en Norteamérica)
  • O concepto de minaría artesanal
  • O interese actual polo ouro (Ouro, especulación e avaricia)
  • O concepto de megaminaría (A minaría de gran porte, descrición i efectos)
  • A febre do ouro chega a Galicia
  • Análise do proxecto mineiro de Corcoesto (valoración e acontecimentos)Documental
  • Alternativas
  • Proxección documental O conflito social da minaría do ouro en Asturias

Proxecto Compartindo Experiencias na Residencia de persoas maiores de Caldas.

Continuamos co proxecto de animación iniciado no curso 2008-2009 na Residencia de persoas maiores cun cada vez máis numeroso grupo de alumnado da materia Ética e filosofía do dereito. Unha experiencia moi valiosa dende o punto de vista educativo plantexado dende unha óptica non confesional pero comprometido cunha moral cívica, laica e tolerante. Por razón e corazón. Por moitos anos.

Na foto, un grupo de alumnos/as escoitando a presentación feita por unha usuaria da residencia na primeira visita guiada das instalacións.

Xesús Blanco Villar e o deporte galego

Na tarde do martes, 20 de maio, visitounos o ex ciclista profesional e actual adestrador do Club Ciclista Padronés Xesús Blanco Villar. O acto foi presentado polo alumno de bacharelato e ciclista afeccionado en activo, dentro das filas do CCPadronés, David Blanco.