AVISO AO ALUMNADO. ENTREGA DE CUALIFICACIÓNS FINAIS

LUNS, 27 DE XUÑO

10:30 horas,

Os/as tirores/as entregarán os boletíns de cualificacións nas aulas.

A Fundación Rosalía de Castro premia a Regina Touceda no Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro

Regina Touceda, alumna de 1º de Bacharelato, estivo hoxe en Padrón, xunto con outros e outras escolares, recollendo o seu merecidísimo premio do Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro polo seu poema “Entre tempos”.

Por desgraza non podemos compartir con vós o poema porque non temos moi claro se os dereitos están reservados á Fundación Rosalía de Castro, que publicará, como en anos anteriores, un libro no que se recollerán os traballos premiados.

O que si podemos compartir son as fotos do acto…

27 maio. Agasallo de Poemas pola Vila. Maio das Letras.

Actividade coordinada polo EDL, contou coa participación de alumnado de ESO e BACH: Blanca Barros, Enara González, Uxía González, Elvira Sanmiguel, Andrea Ocampo, Isabel Sanmiguel, Fátima Barros, Regina Touceda, Paula Castro, Eric Figueiras e Serxio Abalo. E do profesorado: Marga González e Pedro Lamas.

Preme sobre as fotos para acceder á galería de imaxes do EDL.

27 maio. Xornada de actividades de lecer no EcoParque Atalaia. Marín. ANPA

Organizada pola ANPA. Un grupo de alumnado da ESO e BACH pasou todo o día disfrutando do bo tempo e das divertidas actividades programadas no Ecoparque Atalaia de Marín. Un respiro na recta final.

24 maio. Maio das Letras. Recital Poético e Concerto

RECITAN Serxio Abalo, Fátima Barros e Lucía Razzouki, Pedro Lamas e Lois Gil.

CABINA 402

Miguel Froján (guitarra e voz)

Mateo Laya (baixo)

Miguel Romero (guitarra solista)

Anxo Xesteira (batería)

Pablo Rodríguez (violín)

Repertorio A chaqueta de lana. Heredeiros da Crus. Heroes da reistencia. Nao. Non é ficción. Pauliña. Mil berros. Daquidarría. Miña terra. Siniestro Total. Zulema. Anxo Xesteira. Camiños. Pauliña. Acción galega. Popular. Non todo é o que parece. Xabarín Club. Xamón. Xabarín Club. Eu quero josar. Heredeiros da Crus.