1F. Celebración do Día da Paz. Clubs de lectura.

Acción poético-musical desenvolvida por un grupo de alumnos/as dos Clubs de Lectura, coordinados polo profesor Pedro Lamas.

O proxecto escolar de produción ecolóxica xa botou a andar.

Seguimos a desenvolver, dende o mes de outubro, este singular e interesante proxecto educativo de Horta ecolóxica, dirixido ao alumnado de Atención Educativa de Segundo da ESO, grazas á colaboración do Departamento de Igualdade do Concello de Caldas de Reis e á asociación Asoprovida (organización ecolóxica e cultural voluntaria internacional que promove a educación ecolóxica).

19-25x. Obradoiros para a prevención da violencia machista no bacharelato.

Grazas á colaboración do Concello de Caldas de Reis e a través do seu departamento de Igualdade, estendemos este curso os obradoiros para a prevención da violencia de xénero a todo o alumnado de Primeiro de Bacharelato. As sesións foron monitorizadas pola psicóloga e ex-alumna do noso centro, Patricia Prego.

21F. Obradoiro de Prevención de drogodependencias. Equipo Terapeútico do Centro Penitenciario Monterroso. Lugo.

O alumnado da materia optativa de segundo de bacharelato, Ética e filosofía do dereito, vén de participar neste encontro que, como cada curso, se celebra no noso centro co Equipo Terapéutico de Drogodependencias do Centro Penitenciario de Monterroso. Unha oportunidade óptima para achegármonos de primeira man á realidade penitenciaria e á problemática asociada ás drogodependencias. Como complemento, a orientación académica e profesional cara ámbitos relacionados cos servizos sociais.

15X. O Aquis na Olimpiada de Bioloxía.

As alumnas da materia de Bioloxía de segundo de bacharelato, María Touriño, Goretti Morales e Inés Martínez, acompañadas polo seu profesor, Alberto Abadín, participaron na Olimpiada de Bioloxía celebrada o pasado venres na Facultade de Ciencias de A Coruña.

8X. Visitamos o Banco de Alimentos da Fundación Amigos de Galicia.

O alumnado de Ética e filosofía do dereito, coordinadores das Campañas Solidarias Mensuais de recollida de alimentos, visitou o Banco de Alimentos da Fundación coa que colaboran en Vilagarcía de Arousa. E co novo ano, novas enerxías e novas campañas. Adiantamos que en xaneiro recolleremos SALCHICHAS. Adiante.

Na prensa (enlace con Diario de Pontevedra)