ADMISIÓN DO ALUMNADO. CURSO 2016-2017.

PRAZO DE ADMISIÓN / CURSO 2016-2017

DENDE O 1 AO 29 DE MARZO

[NORMATIVA]

[PRAZAS OFERTADAS]

IMPRESOS DE ADMISIÓN

[ESO]

[1º BACHARELATO]

2º BACHARELATO (a recollida dos impresos terase que facer no centro)

22 ab. Segundo e Terceiro da ESO van ao Salón do Libro e ao Teatro en Pontevedra

"Raclette" une durante unha cea  dúas tramas que en principio nada teñen que ver unha coa outra pero que acaban entrelazándose para rematar contando unha historia sobre temas tan universais como a morte, a maternidade, a parella ou a violencia.

BRAGA, COIMBRA E AVEIRO COMPARTIDAS CO IES DO PORTO DO SON.

Xa levamos uns anos facendo esta viaxe conxunta co IES Porto do Son e, mentres sexa posible, repetiremos xogos, lecturas, risas, aprendizxes e festa cos nosos amigos e amigas. Compartimos con vós o fantástico resumo da viaxe que publicou Sonia no blog da Biblioteca do seu centro.

“etikeles“:

11A. O Aquis no Festival de teatro greco-latino. Ourense.

O luns 11 de abril o alumnado de cultura clásica 4º ESO e o de Latín I, Latín II, Grego I e Grego II de Bacharelato asistiu á dúas representacións teatrais de obras da máxima proxección dentro da nosa cultura: a traxedia grega Edipo rei de Sófocles e a comedia latina Cásina de Plauto, no Auditorio municipal de Ourense, no marco do XVI Festival de Teatro grecolatino, organizada polos departamentos de Latín e da grego, coa colaboración de Rosa Sangiao (departamento de Francés). Asimesmo aproveitouse para facer unha visita a cidade de Ourense. Foi unha delicia disfrutar cos nosos alumnos desta actividade non só cultural, mesmo lúdica. Gracias pola vosa participación e excelente comportamento.
Unha agarimosa aperta para todos.
Loly Castro

12A. Presentación do libro "Fontán" de Marcos Calveiro na Azucreira de Portas

O alumnado de Terceiro da ESO asistiu onte no auditorio da Azucreira de Portas á presentación do libro Fontán, de Marcos Calveiro.

Esta obra recrea parte da vida do profesor, matemático, deputado e xeógrafo portense Domingo Fontán, elaborador do primeiro mapa científico de Galicia e considerada unha das mellores cartas xeométricas da época, traballo só igualado pola cartografía inglesa e francesa que as facían como empresas de estado, mentres a medición galega foi feita polo mestre de Portas  durante 17 anos como unha tarefa case exclusivamente individual coa idea de servir como base para a mellora viaria e económica galega.

12A. Teatro e gravado en Compostela para o alumnado de Primeiro de Bacharelato.

Visita da exposición Salvador Dalí, contador de historias, colección de gravados realizados por Salvador Dalí para ilustrar dous grandes libros clásicos da literatura universal, Pantagruel e O Quixote.

Reposición da obra teatral Pelos na lingua, de Talía Teatro.Premio Max 2012 e Premio María Casares 2012.