AMNISTÍA INTERNACIONAL - CAMPAÑA STOP TORTURA - OBRADOIRO 2ESO

O día 10 de decembro de 2014 a sección de Santiago de Compostela de Amnistía Internacional tivo a ben colaborar co noso centro para impartir un obradoiro ó alumnado de 2ESO sobre a necesidade de erradicar a violación dun dereito humano fundamental: o de non ser torturada ou torturado.

O obradoiro foi todo un éxito. O alumnado participou moito e ben. A persoa encargada de impartilo, Noelia (estudante do Grao de Traballo Social na USC) quedou encandilada coas nosas alumnas Inocente e cos nosos alumnosInocente. Así da gusto Risa.

Gracias Noelia, e moitras gracias tamén a Sabela, que é quen nos consegue todas as exposicións, charlas, obradoiros. A comunidade educativa do IES Arcebispo Xelmírez II está encantada coa vosa colaboración.

Se queredes ver imaxes do evento e un video aquí tendes o enlace á galería multimedia da web do centro