Benvid@s ao IES de Arzúa

Fax.- 981500615

ies.arzua@edu.xunta.es

EXPOSICIÓN de AVES

Neste mes de febreiro tivemos a oportunidade de disfrutar no IES da exposición do CEIDA "Aves de Galicia". A través desta exposición coñecimos as diferentes especies de aves que podemos atopar en Galicia e os diferentes tipos de hábitats da avifauna da nosa comunidade.

ADMISIÓN ALUMNADO. Curso 2015/2016

ADMISIÓN DO ALUMNADO

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión... (DOG 15/3/2013)

MÁIS INFORMACIÓN NO ENLACE

PRAZO Do 1 ao 23 de marzo ámbolos dous incluídos

QUEIMA PRESCRITA

No mes de febreiro, o alumnado de segundo CM e CS, asistiron a unha actividade sobre unha queima prescrita en Bembibre, concello de Val do Dubra. Esta foi realizada por persoal do distrito de incendios nº III.

O motivo da queima foi unha solicitude feita pola sociedade de cazadores da zoa co obxecto de facilitar a caza.

Agradecemos a colaboración do ex-alumno Juan Gallego e ao xefe e todo o personal do distrito.

Aviso do centro sobre a Convocatoria de folga

O mércores 25  e o o xoves 26 de febreiro  hai unha folga convocada polo sindicato estudiantes. Nesta folga so poden participar os alumnos de 3º ESO, 4º ESO, 1º  e  2º DE BACHARELATO que traian autorización o martes día 24 de febreiro. Os alumnos de 1º  e 2º de ESO non teñen dereito a folga. Durante estes dous días o centro continuará coa súa actividade lectiva habitual.

Mañá día 24 deben traer a autorización para poder ir a folga si teñen pensado asistir.

VISITA á TVG

"O alumnado de 4º da ESO e a súa profe de tecnoloxía Carmen Cedrón, fixeron unha visita á TVG... Velaquí o outro X.R.Gayoso".

VISITA AO VERAL

O pasado martes día 27 a o alumnado de 2º dos ciclos de agraria visitaron a Piscifactoría do Veral e o Centro de Avifauna, observando "in situ" diferentes técnicas e metodoloxías de traballo vistas anteriormente na aula. Aquí vos queda a reportaxe fotográfica.

PROGRMA PROXECTA

Dentro do Plan proxecta, o IES participa no programa X365 Días de respecto e igualdade, e este día tivemos a oportunidade de desenvolver uns obradoiros moi interesantes sobre a violencia de xénero no contexto dixital, impartidos por Miren, de www.pantallasamigas.net

CHARLAS programa A PONTE

Dentro do Programa A Ponte entre o Ensino Medio e a USC, tivemos a oportunidade de escoitar a José Antonio Rodríguez, que axudou a entender os pros e contras dos tan "vilipendiados alimentos transxénicos" e a Cristina Cabaleiro, que nos falou de "Aliens, parásitos e superparásitos" nas plantas e nos animais.