Benvid@s ao IES de Arzúa

Tfno.-981500527

Fax.- 981500615

ies.arzua@edu.xunta.es

EXCURSIÓN DE 4º DE E.S.O.

Eva Rodríguez Suárez

nos fixo este resume sobre a excursión que fixeron os de 4º da ESO para rematar ciclo. Pasárono estupendamente....

A Literatura está de dobre ANIVERSARIO

Hai 400 anos morrían Cervantes e Shakespeare.

No IES fixemos uns vídeos en homenaxe ao 23 de abril, o Día do Libro e a un destes autores.

De novo o alumnado demostra as súas dotes interpretativas e Joaquín Pereira a súa habilidade na montaxe de vídeos.

O primeiro vídeo está baseado no soneto XVIII de Shakespeare e podedes velo no seguinte enlace

O segundo reinterpreta dous clásicos de Shakespeare 'Romeo e xulieta ou prexuízos absurdos a través dos tempos

' e ' Moito ruido e poucas noces ou o dereito das mulleres a decidir o seu futuro'

Porque ... "Quen escribe sobre si e o seu tempo escribe sobre todas as persoas e todos os tempos"

Young Business Talents e o IES de Arzúa

O xoves 7 de abril, Laura Martínez Tedín, Natalia Sesar Souto e Noa López Parrado; alumnas de 1º BAC, viaxaron ata Madrid acompañadas do profesor de economía Javier Benito Torres para participar no concurso de economía “Young Business Talents”. D@s 9000 alumn@s que participaron, estas alumnas foron tres das 400 que chegaron á final. Aínda que non regresaron cun premio viviron unha grande experiencia durante tres días, tiveron a oportunidade de visitar algúns dos monumentos e lugares máis significativos de Madrid e coñecer alumnado de distintos lugares do estado. Aquí nos deixan algúns momentos en imaxes.

PRIMEIRO ESO visita METEOGALICIA

Este martes, 12 de abril, o alumnado de 1º ESO e 1º BAC de bioloxía e cultura científica, visitou Meteogalicia. Alí aprenderon un pouquiño sobre meteoroloxía, climatoloxía e aparellos de predición meteorolóxica. Tamén asistiron ao lanzamento de radiosondeo; que consisite no lanzamento dunha radiosonda meteorolóxica que, impulsada por un globo, proporciona informacións sobre o estado da atmosfera.
Agora entendemos un pouquiño mellor como adiantarse ao clima!

VERSOS FAVORITOS

Animádevos a compartir os vosos versos favoritos

INTERCAMBIO de libros no IES

Poñemos en marcha um novo intercambio de libros no insti!
Podedes ir seleccionando aqueles que queirades regalar.
Desde a semana que ven poderedes intercambialos por outros na biblioteca ou simplemente cedelos para outra persoa que estexa interesada.
Canta mais xente participe mais libros haberá para escoller!
Porque as palabras poden ser un regalo compartido!

LINGUAXE e PRÁCTICA musical V

Satie e Bartók viñeron facer unha visita a Linguaxe e Práctica Musical

Aquí vos queda o documento

IMPORTANTE: Fondo Social Europeo

Ao alumnadomatriculado en cursos financiados co FSE, foille entregado un cuestionario.

Ademais precísase unha conta de mail para facilitar á consellería.No caso de menores de idade, a facilitación desta conta de mail ten que facilitala a familia, e eso se conta de xeito algo máis extenso no arquivo que vai en adxunto e que enviou de forma xenérica a Consellería para facer chegar ás familias.

NECESÍTASE:

INFORMACIÓNS E AUTORIZACIÓNS CORREO PARA MENORES RELACIONADAS CO FSE. Tendes toda a información no pdf adxunto.

Probas libres para a obtención de títulos de F.P.

Admisión para probas libres para a obtención de títulos de ciclos formativos de formación profesional (LOE). Convocatoria: Curso 2015-2016