Benvid@s ao IES de Arzúa

Fax.- 981500615

ies.arzua@edu.xunta.es

Votación de pais/nais ao Consello Escolar

Recordamos a todos os pais e nais do alumnado do centro que o vindeiro

MARTES, DÍA 25/11/2014

Poden exercer o seu dereito ao voto en horario de

16.30 A 18.30 h NO SALÓN DE ACTOS DO IES DE ARZÚA

Visita ao parque eólico de Sotavento

O pasado 29 de outubro os ciclos de agraria fixeron unha visita ao parque eólico de Sotavento. Foi do máis interesante e aprendemos moitas cousas sobre as enerxías alternativas e como aforrar no noso consumo diario.

Exposición de cogumelos

Os cursos de 2º de CM e 1º do CS de Agraria foron a recoller cogumelos e fixeron unha identificación dos mesmos e por suposto unha exposición superchula. Aquí vos quedan algunhas imaxes:

Concurso de cabazas polo Samaín

Aquí vos deixo as cabazas que se presentaron polo concurso de Samaín e aos gañadores:

• Iris Cisneros García
  • Irene Pereira Ares
  • Noa López Parrado

Noraboa a todos os participantes e as gañadoras en particular.

Charla cultural en inglés

O día 22 de outubro , os alumnos de 1º do ciclo de administración e finanzas, asistiron no salón de actos do IES, a unha charla cultural en inglés ofrecida pola editorial Burlington na que Luke de Liverpool, lles explicou distintos aspectos da cultura inglesa.

Viaxe a París do alumnado de francés

A finais do curso pasado o alumnado de francés do noso IES foron de viaxe formativa e lúdica a París. Foron acompañados pola súa profesora MARÍA DÍZ. Aquí vos queda o vídeo que preparou María con motivo desta visita.

Campaña recollida roupa

CAMPAÑA DE RECOLLIDA ROUPA USADA, CALZADO, CHAQUETAS, MANTAS E PRODUTOS TÉXTILES DE CALQUERA TIPO.

O IES inicia este ano a colaboración coa Fundación Glorr. GLORR Fundación leva a cabo proxectos de desenvolvemento nos centros educativos do territorio nacional, asistindo aos menores e familias que se encontran en situación de precariedade económica extrema ou exclusión social. Entre estes proxectos figura a entrega directa do vestiario obtido mediante campañas de recollida de roupa usada e calzado.

Para máis información, podes consultar páxina www.glorr.org

CALENDARIO INICIO CURSO

CALENDARIO INICIO DO CURSO  2014/2015

Luns 15/09/2014 Presentación dos alumnos:

•  1º da ESO ás 12.00 h no salón de actos do centro.
  • 2º da ESO ás 12.30 h no salón de actos.

*Os alumnos poderán vir acompañados dos seus pais.

Martes 16/09/2014 Presentación dos alumnos:

•  3º e 4º ESO ás 8.50 h no salón de actos.
  • 1º e 2º de bacharelato ás 9.40 h no salón de actos.
  • 1º  Ciclos Formativos ás 10.50 h no salón de actos e 2º Ciclos Formativos na aula do grupo.

Martes 16/09/2014 comezo  das clases:

• 8.50 h para 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO e 4º ESO
  • 9.40 h  1º e 2º Bacharelato
  • 10.50 h 1º e 2º Ciclos Formativos

Haberá transporte escolar co horario:

• Chegada ao centro ás 12.00 h
  • Saída do centro  ás 14.00 h