Benvid@s ao IES de Arzúa

Fax.- 981500615

ies.arzua@edu.xunta.es

FIN de CURSO en ARZÚA

¡POR FIN REMATOU O CURSO!! E fixémolo divertíndonos; tivemos unha carreira solidaria a favor de UNICEF, o grupo de teatro do IES representou a obra "Os dereitos ao revés", e logo disfrutamos cunha gymkana na que fixemos carreiras de carretillos, transportamos pelotas de ping-pong, saltamos á comba e ata cosimos un botón mentras resolvíamos adiviñanzas.

O fin de curso rematou escoitando ao grupo ESPANTAPÁJAROS, formado por alumnxs e ex-alumxs do nos IES

Velaí vos queda unha reportaxe gráfica dese día.
FELICES VACACIÓNS A TODXS!!!!

LIBROS TEXTO 2015/2016

No seguinte pdf aparecen os libros de texto para o vindeiro curso e notas informativas sobre os mesmos.

Leédeo con calma

LICITACIÓN da Cafetería do Centro

Datos importantes:
Prazo de presentación de solicitudes: 26/06 o 10/07
Instruccións nos arquivos adxuntos.
Poden recoller a documentación na secretaria do centro en horario de 10.00 a 13.00

CALENDARIO ESCOLAR 2015/2016

Xa está dispoñible o calendario escolar para o curso 2015/2016.

INFORMACIÓN sobre FIN de CURSO e DEVOLUCIÓN dos LIBROS de TEXTO

O VENRES 19 de xuño é o último día lectivo do curso 2014-2015, no que haberá horario normal, de 8:50 a 14:30, así como servizo de transporte escolar.

O MARTES 23 de xuño, ás 10 h, realizarase a entrega de notas a cada grupo na aula correspondente.

(ESTE DÍA NON HAI TRANSPORTE ESCOLAR)

O alumnado dispón de varios tipos de libros de texto: libros de préstamo de centro, libros de préstamo de anpa, libros mercados co cheque das axudas da Consellería e libros mercados pola familia. O día 23 DE XUÑO DEBERÁN DEVOLVERSE TODOS OS LIBROS DE PRÉSTAMO, ASÍ COMO OS MERCADOS CO CHEQUE DAS AXUDAS, a non ser que se teña alguna materia suspensa; NESTE CASO OS LIBROS DEVOLVERANSE EN SETEMBRO, O DÍA DO EXAME.

As familias que o desexen poden ademáis, ceder os libros mercados por eles ao banco de libros da Anpa, para o cal cubrirán una folla de doazón o día que os entreguen.

O ALUMNADO QUE NON DEVOLVA OS LIBROS, SERÁN EXCLUÍDO DO FONDO SOLIDARIO, E NON PODERÁ RECIBIR LIBROS PRESTADOS NIN PEDIR AXUDAS PARA O CURSO SEGUINTE.

O Equipo Directivo

O alumnado de 3º da ESO interpreta distintas pezas musicais

Interpracións dos alumnos e das alumnas de 3º de ESO. Departamento de Música.

Hai un grande traballo de montaxe e ensaio detrás dunha interpretación musical. Se a iso engadimos unha producción de vídeo en catro planos, o incremento de tarefas é xeométrico. Gozade destes vídeos cos rapaces e coas rapazas de 3º de ESO onde podedes apreciar parte do seu bo traballo.

SIMULADOR FORESTAL

Neste curso un grupo de alumnos de 2º CM de Forestais, realizaron unha visita ao simulador de procesadora e autocargador forestal da marca Valmet que está en Santiago de Compostela no Centro Integrado de Formación Profesional.

Aquí vos queda a reportaxe gráfica:

SOLIDARIDADE con NEPAL

Estes días estívose a proxectar na entrada do IES este vídeo de solidaridade co pobo nepalí.

DÍA EUROPEO da REDE NATURA 2000

O 21 de maio celebrouse o Día Europeo da Rede Natura 2000. A Rede Natura é unha rede europea de espazos protexidos que alberga representacións de todos os ecosistemas presentes no espazo xeográfico. A protección da natureza é fundamental para a vida sobre o planeta Terra.

A Sociedade Española de Ornitoloxía (SEO-Birdlife)  http://www.seo.org/, traballa a prol da conservación dende hai moitos anos, e potenciou a implantación deste día Europeo da Rede Natura 2000. Seu traballo foi premiado co Premio Cidadán Europeo, e o IES de Arzúa puxo o seu gran de area, nesta ocasión coas súas máns simulando unha bolboreta....porque o aleteo dunha bolboreta é un pequeno xesto e .....UN PEQUENO XESTO TEU PODE CAMBIAR O MUNDO

Eiquí quedan unhas fotografías das bolboretas debuxadas polo alumnado de 1º da ESO en Educación Plástica co compañeiro José Luis, así como a celebración do día 21 de maio.

PARABÉNS E GRAZAS A TODXS!!!

Aquí vos queda a reportaxe fotográfica do evento