Benvid@s ao IES de Arzúa

Fax.- 981500615

ies.arzua@edu.xunta.es

AXUDAS LINGUAS ESTRANXEIRAS 2015

AXUDAS para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015 (Prazo ata 16 de abril)

CAMPUS de VERÁN 2015

Convocadas axudas para participar nos Campus cientificos de veran 2015 para alumnado de 4º ESO e 1º BAC (ciencias). Prazo ata 16 de marzo.

DÍA 8 de MARZO DÍA da MULLER

O 8 de marzo é o día Internacional da Muller, e por ese motivo vaise proxectar o venres e o luns un pequeno video de 3,5 minutos con música de Sés e viñetas e fotografías relacionadas co tema.
Dende vicedirección propoñen a seguinte actividade:

"Deixarei nalgúns casilleiros uns corazóns azuis e rosas. Son para repartir o luns entre as MULLERES (só para ELAS) de todas as aulas, así como para as profesoras e o persoal non docente feminino, coa idea de sacar unha fotografía (ou máis...) todas xuntas (as que queiran) no 2º RECREO DO LUNS".ANÍMADEVOS A PARTICIPAR.

Aquí vos queda o vídeo

CARTAS de AMOR

Durante ésta semana vai estar no IES a exposición "Cartas de amor", mostra gráfica de 15 artistas contra a violencia de xénero.

O luns virá Gloria Serrato a desenvolver un obradoiro sobre a exposición co alumnado de 3º da ESO.

Esta actividade está incluída dentro do plan Proxecta X365 días de respecto e igualdade e a cesión da exposición é gratuita por parte da Secretaría Xeral de Igualdade para aqueles centros que están incluidos no programa.

Unido á exposición, está deseñada unha unidade didáctica con diferentes actividades centradas nos cadros da exposición e que poden resultar moi interesantes para traballar nas titorías.

DÍA 3 de MARZO DÍA da NATUREZA

O día 3 de marzo celebramos o Día Internacional da Natureza e durante dous días estivemos a proxectar na entrada do Insti, un traballo relacionado con esta temática, realizado por un alumno de 1º da ESO en Lingua.

EXPOSICIÓN de AVES

Neste mes de febreiro tivemos a oportunidade de disfrutar no IES da exposición do CEIDA "Aves de Galicia". A través desta exposición coñecimos as diferentes especies de aves que podemos atopar en Galicia e os diferentes tipos de hábitats da avifauna da nosa comunidade.

ADMISIÓN ALUMNADO. Curso 2015/2016

ADMISIÓN DO ALUMNADO

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión... (DOG 15/3/2013)

MÁIS INFORMACIÓN NO ENLACE

PRAZO Do 1 ao 23 de marzo ámbolos dous incluídos

QUEIMA PRESCRITA

No mes de febreiro, o alumnado de segundo CM e CS, asistiron a unha actividade sobre unha queima prescrita en Bembibre, concello de Val do Dubra. Esta foi realizada por persoal do distrito de incendios nº III.

O motivo da queima foi unha solicitude feita pola sociedade de cazadores da zoa co obxecto de facilitar a caza.

Agradecemos a colaboración do ex-alumno Juan Gallego e ao xefe e todo o personal do distrito.

Aviso do centro sobre a Convocatoria de folga

O mércores 25  e o o xoves 26 de febreiro  hai unha folga convocada polo sindicato estudiantes. Nesta folga so poden participar os alumnos de 3º ESO, 4º ESO, 1º  e  2º DE BACHARELATO que traian autorización o martes día 24 de febreiro. Os alumnos de 1º  e 2º de ESO non teñen dereito a folga. Durante estes dous días o centro continuará coa súa actividade lectiva habitual.

Mañá día 24 deben traer a autorización para poder ir a folga si teñen pensado asistir.