Benvid@s ao IES de Arzúa

Tfno.-981500527

Fax.- 981500615

ies.arzua@edu.xunta.es

Bases para o concurso de adornos de Nadal

CHEGA O NADAL E O IES RECICLA. PARA ELO, ORGANIZAMOS UN CONCURSO DE   ADORNOS NAVIDEÑOS FEITOS CON MATERIAIS RESIDUAIS.

RECICLA NADAL

BASES PARA O CONCURSO DE ADORNOS NAVIDEÑOS

1.- O obxectivo principal do concurso é a elaboración de adornos de Nadal a partir de materiais residuais.

Trátase de tomar conciencia sobre a cantidade de lixo diario que xeramos e comprender a importancia de evitar os consumos innecesarios, descubrindo novos usos a través do reciclado dos materiais.

2.- Poderá participar todo o alumnado do IES.

3.- Cada participante poderá presentar a concurso un máximo de 3 adornos.

4.- Os adornos deberán estar realizados con materiais residuais (botellas de plástico, cds, aneis de latas, latas, tetrabricks, tela, corcho,....).

5.- O prazo de presentación remata o venres, 12 de decembro

6.- Os adornos entregaranse en Vicedirección, con indicación do nome e curso ao que pertence.

7.- Os criterios de valoración serán a orixinalidade e creatividade, o acabado final e o consumo mínimo de recursos.

8.- Haberá dous premios:

- Premio do xurado.-  O xurado estará integrado por a vicedirectora, dous profesores/as e dous representantes do alumnado (escollidos entre o alumnado que forma parte do consello escolar).

- Premio popular ao máis votado.- Corresponderá ao adorno máis votado pola comunidade educativa a través da páxina web do centro. As votacións poderán realizarse entre o 17 e 19 de decembro, pendente de confirmar.

9.- Os resultados do concurso, así como a entrega de premios, realizaranse o venres 19 de decembro.

ANÍMATE A PARTICIPAR

Exposición Galicia conservando a Natureza

Do 24 de novembro ao 12 de decembro.- Exposición cedida polo CEIDA “Galicia Conservando a Natureza”. Consta de 22 paneis que amosan a diversidade e singularidade dos nosos espazos naturais protexidos, destacando a importancia da conservación do medio natural e a preservación da natureza e das súas especies. Podedes descargar os paneis e atopar máis información na páxina :

Ses na escola

O 21 de novembro celebrouse, con motivo do “Día do Neno”, un concerto:  “Sés na escola”,organizado polo Concello de Arzúa, na Casa da Cultura. Asistiron 4º ESO, 1º e 2º de BAC e 2º CM Ag.

EXPOSICIÓN CALROS SILVAR

O Ilustrador Calros Silvar cedeunos a exposición “Unha ollada ao natural” , da que vos deixamos unhas fotografías. Ademáis, o alumnado de 2º de Bacharelato da asignatura de Debuxo Artístico puido compartir con él a súa experiencia no debuxo ao natural a través das libretas de campo e a metodoloxía empregada.

Calros Silvar é licenciado en Belas Artes, e destacado ilustrador de natureza, desenvolvendo a súa actividade en diferentes campos,dos que tedes máis info en : http://www.calrossilvar.com/

Aquí vos queda a reportaxe fotográfica:

25 de Novembro día contra a violencia de xénero

Mañá no instituto imos levar a cabo varias actividades para facer visible á comunidade educativa a importancia de non esquecer a violencia de xénero.

O programa de actividades adxúntase no pdf adxunto.

Tamén vos queda o vídeo para que non esquenzades que hai que dicir sempre NON AO MALTRATO, e que non se pode  consentir tampouco a IMPASIBILIDADE ante o mesmo.

E tamén o rap

Votación de pais/nais ao Consello Escolar

Recordamos a todos os pais e nais do alumnado do centro que o vindeiro

MARTES, DÍA 25/11/2014

Poden exercer o seu dereito ao voto en horario de

16.30 A 18.30 h NO SALÓN DE ACTOS DO IES DE ARZÚA

Visita ao parque eólico de Sotavento

O pasado 29 de outubro os ciclos de agraria fixeron unha visita ao parque eólico de Sotavento. Foi do máis interesante e aprendemos moitas cousas sobre as enerxías alternativas e como aforrar no noso consumo diario.

Exposición de cogumelos

Os cursos de 2º de CM e 1º do CS de Agraria foron a recoller cogumelos e fixeron unha identificación dos mesmos e por suposto unha exposición superchula. Aquí vos quedan algunhas imaxes:

Concurso de cabazas polo Samaín

Aquí vos deixo as cabazas que se presentaron polo concurso de Samaín e aos gañadores:

• Iris Cisneros García
  • Irene Pereira Ares
  • Noa López Parrado

Noraboa a todos os participantes e as gañadoras en particular.