Benvid@s ao IES de Arzúa

CORREO ELECTRÓNICO: ies.arzua@edu.xunta.es

Esta é a páxina do IES de Arzúa

Grazas pola vosa visita

Esperamos que este percorrido virtual

resulte do voso agrado e vos sexa útil.

Visita ao monumento natual costa de Dexo/Serantes e a Betanzos

09/04/2014 18:42

O pasado luns día 31 de marzo, o alumnado de ciclos de agraria deste instituto visitou a costa de Dexo Serantes facendo unha pequena ruta á pe.

"El Monumento Natural Costa de Dexo Serantes se localiza en el Concello de Oleiros (A Coruña). Recorre la franja marítima que se encuentra entre los Faros de Mera y el Porto de Lorbé e incluye la totalidad de islas e islotes próximos a la costa. Esta franja costera es una de las pocas áreas naturales bien conservadas de toda la costa ártabra. Este hecho, junto a la singularidad de sus ecosistemas y hábitats, y su geomorfología y paisaje fueron los motivos de que, en el año 2000, fuera declarada Monumento Natural". (CEIDA)

Pola tarde visitamos Betanzos da man de Oliva Naveira, alumna deste centro de 1º de CS de Forestais e do Medio Natural que nos levou por un lugar que ela coñece ben: BETANZOS. A miña noraboa pública dende aquí pola visita, ben traballada e organizada, seguindo as técnicas de interpretación do patrimonio.

Deixovos coa reportaxe fotográfica.... disfrutádea.

Probas Libres para obtención títulos FP (LOE). Curso 2013-2014

07/04/2014 19:36

Probas Libres para obtención títulos FP (LOE). Curso 2013-2014

Prazo de solicitude de admisión

Unicamente poderá presentar a solicitude de admisión quen cumpra os requisitos de acceso no período da inscrición.
O prazo de presentación de solicitudes de admisión é o seguinte (período ordinario): do 19 ao 30 de abril, ata as 13:00 h.

INFORMACIÓN NO SEGUINTE ENLACE

Xornada sobre coopeativismo agrario

07/04/2014 12:26

O día 14 de febreiro o alumnado dos ciclos de agraria e administrativo asistiron á Xornada organizada por AGACA, e que consistiu nunha charla sobre a importancia das cooperativas no sector agrario e a posterior visita á planta de leite que FEIRACO ten no concello de Ames.

Correlingua

07/04/2014 09:55

Os razaces e rapazas de 2º ESO do noso instituto realizaron este vídeo para o Correlingua.... O paso adiante.... DISFRÚTAO

Charla/coloquio sobre o sindicalismo agrario

04/04/2014 13:04

Persoal do sindicato Labrego Galego impartiu unha charla sobre as funcións de apoio que realizan a agriculutores e forestais.

Visita guiada con persoal da empresa ENCE

04/04/2014 12:55

O día 7 de marzo, alumnado dos ciclos medio e superior da rama agraria do noso IES foron de visita guiada con persoal de ENCE, a varias fincas ubicadas nos concellos de Mesía e Boimorto.

Recibiron información sobre a xestión que a empresa está a levar en parcelas plantadas con especies do xénero Eucalyptus, observaron maquinaria forestal (autocargadores, procesadoras)e cuadrillas que se adican ao apeo de árbores.

Xogos Populares

04/04/2014 12:51

No instituto de Arzúa estivemos a organizar unha mañá de xogos populares para os ciclos de agraria. Pasámolo estupendamente. Témolo que repetir. Aquí vos queda o arquivo fotográfico do día. Estaba organizada para ser ao aire libre pero tivemos que modificalo por mor da chuvia.

O IES de Arzúa gañou o 2º premio no concurso do Correlingua

O paso adiante é unha metáfora das decisions pequenas ou grandes que tomamos ao longo da nosa vida. Decisions que conforman a nosa identidade e a nosa personalidade e que nos fan tomar consciencia da realidade e comprometernos con ela. Estes son os pasos adiante do alumnado do IES de Arzua. Video feito em marzo de 2014

Visita do Ciclo Superior de Administración e Finanzas a Gadisa

O alumnado de segundo curso do Ciclo Superior de Administración e Finanzas do IES de Arzúa visitou os almacéns que GADISA ten no Polígono da Piadela en Betanzos.

Alí visitaron as instalacións e percorreron o almacén de produtos, á vez que eran informados dos sistemas de:

Almacenamento tanto para os produtos secos, xestionados mediante o método ABC, a distribución dos corredores e a rotación dos diferentes artigos desta categoría, e

Almacenaxe de produtos frescos almacenados a diferentes temperaturas dependendo do tipo de produto e cun tempo de conservación no almacén moi curto, para conseguir a maior frescura e a máxima calidade, para o que traballan 7 horas á semana e 24 horas ao día.

A visita resultou moi amena e interesante. Damos as grazas ao persoal de GADISA pola súa colaboración e atención cara ao noso alumnado que regresou encantado do aprendido.

Alumnado CS Administrativo en GADISA