TEMPO DE NADAL

Felicitación feita polo alumnado de debuxo artístico, inspirada na obra de Castelao.

COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS MEDIANTE O MÓBIL. TokApp

Este ano, ademáis do método tradicional do sms, utilizamos un novo método de comunicación coas familias, mensaxes por TokApp. Para que poidas recibir as mensaxes que che enviamos a través do TokApp, solo tes que instalar GRATUITAMENTE no teu móbil a aplicación correspontente e que atoparás aquí.

A vantaxe deste novo método de comunicación é que ademáis das mensaxes tradicionais se poderán recibir arquivos (notas, impresos, ...)

A Wonderful Class

Estupendo vídeo protagonizado polos alumnos de inglés de 4º ESO do noso Centro. Editado e producido pola súa profesora, Palmira Calvar. Felicidades polo traballo realizado!

Natutest2

Identifica a quen corresponde cada un dos niños da figura

Entre os acertantes, fíxose un sorteo e a gañadora foi: Yanira Molanes Santomé (1º ESO A)