COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS MEDIANTE O MÓBIL. TokApp

Este ano, ademáis do método tradicional do sms, utilizamos unha nova maneira de comunicación coas familias: mensaxes por TokApp. Para que poidas recibir as mensaxes que che enviamos a través do TokApp, só tes que instalar GRATUITAMENTE no teu móbil a aplicación correspontente e que atoparás aquí.

A vantaxe deste novo método de comunicación é que, ademáis das mensaxes tradicionais, se poderán recibir arquivos (notas, impresos, etc.)

VACANTES PARA O CURSO 2015-16

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2015-16

PRAZAS RESERVADAS PRAZAS OFERTADAS
1º ESO 70 11 NEAE:9
2º ESO 106 0
3º ESO 120 0
4º ESO 80 10

1º BACH  Cient-Tec   66
1º BACH Hum-CS   33
2º BACH Cient-Tec 30 33
2º BACH Hum-CS 27

Graduación alumnos 2º Bacharelato

Un ano mais se celebrou no salón de actos do noso Centro, repleto de familiares e amigos dos homenaxeados, a tradicional cerimonia de graduación dos alumnos de 2º Bacharelato.

Ademáis dunhas palabras do director, dos propios alumnos e dun representante da ANPA, proxectouse un vídeo-resumo do seu paso polo Centro: actividades nas que participaron, anécdotas, .... O vídeo foi creado polos propios alumnos. Logo recolleron de mans dos seus profesores a orla e o diploma, así como un pin con logo do Instituto. E finalmente foron os profesores os que recibiron un pequeno agasallo personalizado de mans dos alumnos. Unha emotiva xornada que rematou con unhs pinchos no hall.

Nominados no FESTIVAL OLLOBOI

15 nominacións no Festival audiovisual Olloboi 2015 para os vídeos presentados polo IES As Barxas.Os vídeos nominados son:

• "Detrás de ti ", nominado por Olloboi FOTOXENICO e ORIXINAL
  • "ADICTOS", nominado por Olloboi ORIXINAL
  • "Animando a Vincent van Gogh", "Frida", "Tempo de Nadal", "A xustiza pola man, nominados por Olloboi ANIMADO
  • "Tempo de Nadal ", nominado por Olloboi ZAMBURRIOI
  • "Seminario 5", tres nominacións. Olloboi FOTOXÉNICO, GRIÓN ORIXINAL e ZANBURRIOI
  • "Galiza Latina", "Lingua que Traba", "O Berme e a Estrela", nominados Olloboi MÚSICA LATINA
  • "Lazy Pandas" nominado para o premio especial de EMBARCACIÓNS TRADICIONAIS.

Parabéns aos departamentos de plástica e música por estas nominacións.

PREMIO Videoghit para IES As Barxas

Premio ao Viodeoghit máis comprometido para "Galiza Latina" nos premios Videoghit 2015 que se fallaron o venres 22 de Maio no IES Pintor Comeiro (Silleda). Vídeo realizado polo obradoiro Musicabarxas. Noraboa!!!

(ver máis)

Exposición FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

O Centro acolleu a exposición de fotografía matemática MATEXPO. Fundación Barrié

EDUCORTOS, Gañador no IX Premio ESPIRAL EDUBLOGS 2015

O blog de plástica "EDUCORTOS" acaba de quedar gañador no IX Premio Espiral Edublogs 2015, na categoría de Blogs de Mestres e Profesores. Parabens, Luz! (Máis información)

Día das LETRAS GALEGAS

Con motivo do Día das Letras Galegas celebramos un festival onde se mesturou a música o teatro e o vídeo.

Empezamos co grupo "Xardín Desordenado", un grupo de intérpretes vigueses que musicalizan poemas de autores galegos. Interpretaron, entre outros, os poemas:

• Os amores antigos (Pepe Cáccamo)
  • Penélope (Xosé Mª Díaz Castro)
  • Dona Lida (Valentín Paz Andrade)
  • Aprendendo a ladrar (Olga Novo)
  • Tanto de tanto (Carmen Krukenberg)
  • Rapaza buena (Luisa Castro)
  • Quedo a vivir aquí (Iolanda Zúñiga)
  • A viúva (Rosalía de Castro)
  • Os malos sen revólver (Serxio Iglesias)
  • Pequenas Sereas (María do Cebreiro)

A continuación, actuou o grupo de teatro do Centro representando a obra "O Xogo de Green", de Isabel Cascante (que forma parte tamén do grupo de teatro).

E por último proxectaronse unhs vídeos creados polos departamentos de plástica   e música(ver máis).

A XUSTIZA POLA MAN (Rosalía de Castro)

ALALÁ das MARIÑAS

GALIZA LATINA

(máis vídeos)

Noah Pena Paredes, CAMPIONA de Taekwondo

Noah Pena Paredes, alumna de 1º ESO do IES As Barxas, acaba de ser proclamada subcampiona de Taekwondo no Campionato de España, celebrado en Tarragona,  categoría cadete, combate- 37 kg. Previamente foi proclamada campiona de Galicia.

Noraboa Noah!!!

Clase práctica de inglés en Vigo

Os alumnos de 3º ESO C, acompañados por Palmira e Chema, desprázanse ata Vigo co fin de practicar o inglés cos cruceristas que estes días están na Estación Marítima. Seis grupos de alumnos lles explicaban aos turistas o que poderían visitar en Vigo. Proporcionábanlles ademáis mapas e consellos útiles para sacar o máximo proveito á súa visita.

Logo visitaron O Marco onde disfrutaron dunha visita guiada á exposición temporal "Pasión e Cálculo" de Francisco Mantecón.

Finalmente visitaron O Castro, onde un grupo de alumnos fixo de guía para o resto do grupo.

A experiencia foi todo un éxito. O Faro de Vigo faise eco da visita. (ver o Faro)