COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS MEDIANTE O MÓBIL. TokApp

Este ano, ademáis do método tradicional do sms, utilizamos unha nova maneira de comunicación coas familias: mensaxes por TokApp. Para que poidas recibir as mensaxes que che enviamos a través do TokApp, só tes que instalar GRATUITAMENTE no teu móbil a aplicación correspontente e que atoparás aquí.

A vantaxe deste novo método de comunicación é que, ademáis das mensaxes tradicionais, se poderán recibir arquivos (notas, impresos, etc.)

VACANTES PARA O CURSO 2015-16

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2015-16

PRAZAS RESERVADAS PRAZAS OFERTADAS
1º ESO 70 11 NEAE:9
2º ESO 106 0
3º ESO 120 0
4º ESO 80 10

1º BACH  Cient-Tec   66
1º BACH Hum-CS   33
2º BACH Cient-Tec 30 33
2º BACH Hum-CS 27

Visita ao Salón do Libro de Pontevedra

Os alumnos do Club de Lectura e Teatro, acompañados por Paco e Elisa viaxan ata Pontevedra o día 26 de Marzo.

Fan unha parada en Bueu para visitar o Museo Massó. Un video de presentación sobre a conserveira, e visita guiada: sala con incunables, cartas orixinais, mapas, atlas, astrolabios, sextantes, octantes e bitácoras, mascaróns de proa e maquetas de navíos. Outras salas coa maquinaria para as conservas, autoclave, deseños, ferramentas, fotos de época; e unha última da caza de baleas con arpóns, canóns, boia de sinalización, barbas e vértebras

No Salón do Libro Infantil e Xuvenil, representación teatral "Tecnomaxia", e visita guiada: clon, cores e iridescencia e caleidoscopios, Newton e a gravidade, nomes cos símbolos dos elementos, e figuracións sobre contos infantís.

As Barxas en París

44 alumnos e alumnas de 4º ESO viaxaron a París do 16 ao 20 de marzo. Neses días visitaron os principais lugares de interese da capital francesa: A torre Eiffel, o Arco do Triunfo, o museo do Louvre, o Sacré Coeur, Montmartre, os Campos Eliseos... Tamén visitaron o palacio de Versalles. Os días de viaxe resultaron poucos para poder ver todo o que a capital francesa ofrece.

Alumnos de As Barxas en Baiona

Un grupo de alumnos de 1º ESO, acompañados de Angleles Pico e Juan Pérez fan un percorrido polo sur da provincia de Pontevedra. Visitaron: O Mosteiro de Oia, Parador Nacional de Baiona, Virxe da Roca, Santa Tegra...

Angel Villar, Premio Extraordinario de Bacharelato

O alumno do IES As Barxas, Ángel Villar Corrales, recibe en Santiago o Premio Extraordinario de Bacharelato do curso 2013-14. Noraboa a el, a súa familia e aos seus profesores.

As Barxas en Vigo

Alumnos de 4º ESO e 1º Bacharelato, viaxaron ata Vigo para visitar a fundación Barrié e o Museo do Mar. Na fundación Barrié asistiron ao espectáculo "O Cerebro. 15 w de potencia sobre o funcionamento do cerebro e no que se fixeron experiencias para mellorar a comprensión de como funciona.

Logo percorrido polas instalacións do Museo do Mar, ondo puideron observar diversas exposcións entre as que se atopaban: os motores a vapor e diesel de barcos, a pesca de baleas e os traxes de mergullador.

As Barxas en Ourense

Os alumnos de humanidades asisitron á representación da traxedia grega "As Bacantes" de Eurípifdes no auditorio de Ourense o pasado 11 de marzo, dentro da programación do circuito de teatro Clásico que se celebra nas distintas cidades de España con restos romanos, e é un dos acontecementos didácticos con máis afluencia de alumnos. Tamén visitaron a cidade, especialmente as Burgas e a Ponte Romana.

Natutest 7