NOVAS CURSO 2015-16

ENTROIDO NAS BARXAS

O pasado venres, 5 de febreiro, celebramos nas Barxas o festival do entroido. Durante a mañá poidemos degustar diferentes postres típicos destas datas que fixeron os alumnos de 4º ESO para recadar fondos para a súa viaxe de fin de curso. E por suposto, tivemos as actuacións das comparsas de practicamente dodos os cursos, incluida tamén a comparsa dos profes.

Os gañadores das diferentes categorías foron 1º ESO A, 4ª ESO C e 1º BACH. B.

CARTEL DO ENTROIDO DO CONCELLO DE MOAÑA

O alumno do noso centro, Marcos Rodríguez Peixoto, de 1º ESO A, foi o gañador do concurso de carteis do entroido de Moaña.

A cerimonia de entrega do premio foi o xoves 4 de febreiro na Casa do Concello.

BECAS DA FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA

O programa de Becas da Fundación Amancio Ortega ten por obxectivo facilitar a aprendizaxe do inglés e a inmersión na cultura extranxeira a xovés de institutos e colegios españois durante un ano académico. Os alumnos seleccionados convivirán cunha familia de acollida e cursarán Grado 11 (nivel equivalente a 1º de Bacharelato). A beca cubre o 100% do custe do curso escolar en Canadá ou Estados Unidos.

Este ano, unha desas alumnas que resultou escollida para participar neste programa foi Laura Durán, alumna de 4º ESO.

Noraboa, Laura!

BARXASTEST

María Calvar, de 1º Bach.C, resultou ser a gañadora da cuarta proba do Barxastest. Fíxolle entrega do premio Brais Pérez, profesor de Filosofía e autor da proba.

EXPOSICIÓN INVESTIGARTE

Desde o pasado 25 de xaneiro ata o 5 de febreiro, tivemos no noso centro a exposición Investigarte.

InvestigArte é a exposición física que recolle as mellores obras artísticas do concurso co mesmo nome e que ofrece unha mirada á ciencia desde a perspectiva de investigadores profesionais e alumnos.

A exposición itinerante InvestigArte ofrece aos centros educativos galegos para apoiar aos docentes na súa labor de mostrar unha visión interdisciplinar da Ciencia.

InvestigArte nace en 2012 ideado por un grupo de investigadores apaixoados da fotografía e a súa utilidade para explicar ásnovas xeracións, eá sociedade en xeral, as innovacións científicas e tecnolóxicas asociadas aos seus proxectos científicos.

LIBROS DE TEXTO

Libros de texto 2015-16.pdf (actualizado)

AVISO: Na secretaría do centro xa están disponibles os vales para a adquisición de libros de texto de 1º e 3º ESO para o curso 2015-16.