AXUDAS LIBROS DE TEXTO

Achegámoslle instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre os programas: Fondo Solidario de libros de texto, Axudas para a adquisición de libros de texto e Axudas para a adquisición de material escolar para o curso 2016/17, que saíron publicados no Diario Oficial de Galicia do día 16 de maio de 2016 (Orde do 27 de abril de 2016).

Para unha maior información, existe un enlace na pantalla de inicio nas aplicacións informáticas ao "Manual do Usuario".

Lembrar que o prazo de presentación de solicitudes remata o 23 de xuño.

Shakespeare in London

Parte do alumnado de cuarto da ESO está a participar nun concurso de curtametraxes relacionados co insigne escritor británico William Shakespeare. Precisan dos vosos votos para optar á selección final (so os 10 primeiros dos 491 participantes accederán a ela), por iso convidámosvos a que participedes na votación no seguinte enlace:

Entrar a votar.

NOVAS: MATRÍCULA

LISTAXES DE ADMITIDOS PARA O CURSO  2016/17

Podedes comprobar a admisión no enlace de abaixo.

listaxe

PREMATRÍCULA PARA 2º DE BACHARELATO

Co teu móbil lee o código QR, accede ao documento correspondente, lee as instruccións e cumprimenta a páxina que che corresponde.

VACANTES CURSO 2016/17

Vacantes (enlace)

NOVO PREMIO PARA O IES AS BARXAS

Nos premios  Videoghit, que cumpren xa a sexta edición,e que están organizados polo IES Pintor Colmeiro de Silleda, o video QUEREMOS GALEGO, acadou o premio na categoría de Mellor canción orixinal neste certame cuxo obxectivo é fomentar a música en galego entre o alumnado da nosa comunidade.

CATRO MORRACENSES PROCLAMÁRONSE CAMPIÓNS DE ESPAÑA DE BANCO FIXO

O Campionato de España de banco fixo celebrado no Porto de Alacante durante todo o fin de semana pasado, contou con catro remeiros da comarca do Morrazo loitando por Amegrove para conquistar o seu segundo título nacional en categoría cadete despois de cinco anos. A embarcación con oito tripulantes e un temoneiro no canto do patrón, dirixidos por Iván Fandiño, conquistou o podio. Entre esa tripulación estaban dous dos nosos alumnos, Ismael Curro e Aitor Casás, do clube SD Samertolameu. Noraboa a todos eles!