Ciclo de atletismo

15/06/2016
Atlantic/Bermuda

Consulta toda a información necesaria no arquivo adxunto

AXUDAS LIBROS DE TEXTO

Achegámoslle instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre os programas: Fondo Solidario de libros de texto, Axudas para a adquisición de libros de texto e Axudas para a adquisición de material escolar para o curso 2016/17, que saíron publicados no Diario Oficial de Galicia do día 16 de maio de 2016 (Orde do 27 de abril de 2016).

Para unha maior información, existe un enlace na pantalla de inicio nas aplicacións informáticas ao "Manual do Usuario".

Lembrar que o prazo de presentación de solicitudes remata o 23 de xuño.

NOVAS

ENTREGA DE NOTAS

O vindeiro luns, 27 de xuño, ás 10.00 entregaranse as notas a todo o alumnado de ESO e 1º Bacharelato. Debido a que ese dia xa non está incluido no calendario lectivo, non haberá servizo de transporte.

AVISO URXENTE - ENTREGA DE LIBROS

Lembrar a todos o alumnado da ESO que se teñen libros do Fondo Solidario ( 2º e 4º ESO) ou mercaron os libros co cheque, que teñen que devolvelos no centro en bo estado, con data límite do vindeiro mércores 22 de xuño.

En caso contrario, nos vindeiros cursos non terán dereito ao Fondo Solidario de libros.

NOVO PREMIO PARA O IES AS BARXAS

O proxecto, TRANSFORMANDO REALIDADES, foi premiado pola Plataforma Proyecta Innovación!. Desde aqui queremos dar as grazas á Fundación Amancio Ortega e a Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre pola confianza depositada.

Tras a defensa dos 10 proxectos finalistas no VI Encontro InspiraTICs do pasado 26 de maio e tomando como referencia os criterios de valoración que constan nas bases do certame, o xurado decidiu premiar a 3 dos proxectos coas seguintes contías:

• Proxecto “Transformando Realidades”, cunha contía de 3.500€ (30% do importesolicitado), presentado polo IES As Barxas.
  • IES Celso Emilio Ferreiro, co seu proxecto “Empoléirate na Ciencia”, cunha contía de 2.000€ correspondente co 100% do importe solicitado. Ademais, en función da valoración do xurado, as fundacións decidiron outorgar a este proxecto un premio extraordinario, por contía de 2.000€, destinado exclusivamente a actividades de formación.
  • Proxecto “Xogamos aos oficios con Minecrat”, cunha contía de 3.500€ (30% do importe solicitado), do CEIP Ponte dos Brozos.

LISTAXES DE ADMITIDOS PARA O CURSO  2016/17

Podedes comprobar a admisión no enlace de abaixo.

listaxe

PREMATRÍCULA PARA 2º DE BACHARELATO

Co teu móbil lee o código QR, accede ao documento correspondente, lee as instruccións e cumprimenta a páxina que che corresponde.

VACANTES CURSO 2016/17

Vacantes (enlace)

MATRÍCULA CURSO 2016/17

MATRÍCULA 1º ESO (alumnado non repetidor)

PRAZO: Do 1 ao 11 de xullo

DOCUMENTACIÓN:

•  Solicitude de matrícula que se facilita na Secretaría do Centro
  • 4 fotos tipo carné (co nome e apelidos por detrás)
  • Fotocopia do DNI do alumno/a ou fotocopia da falla do libro de familia onde aparece o alumno/a
  • Fotocopia Boletín de notas do curso 2015-16
  • Fotocopia Tarxeta Sanitaria do alumno/a
  • 4 sobres brancos con con ventá, e 4 selos postais de 0,42 € pegados en cada sobre

MATRÍCULA 2º ESO

PRAZOS
 DOCUMENTACIÓN
  •  Solicitude de matrícula que se lle dará ao alumno/a coas notas.

MATRÍCULA 3º ESO

PRAZO:

DOCUMENTACIÓN

•  Solicitude de matrícula que se lle dará ao alumno/a coas notas
  • 2 fotos tipo carné (co nome e apelidos por detrás)
  • 2 Fotocopias do DNI do alumno/a (unha é para solicitar o NUSS)
  • 4 sobres brancos con ventá, e 4 selos postais de 0,42 € pegados en cada sobre
  • Resgardo de ter pagado 1,12 € do seguro escolar en //ABANCA, nº conta: ES68 2080 5047 78 3040008243

MATRÍCULA 4º ESO

PRAZO
 DOCUMENTACIÓN:
  •  Solicitude de matrícula que se lle dará ao alumno coas notas
  • Fotocopia do NUSS do alumno/a

MATRÍCULA 1º e 2º BACHARELATO

PRAZOS
 DOCUMENTACIÓN
  •  Solicitude de matrícula  que se lle dará ao alumno/ coas notas
  • Fotocopia do NUSS do alumno/a
  • 4 sobres brancos con ventá, e 4 selos postais de 0,42 € pegados en cada sobre
  • Se vai utilizar transporte escolar ten que pedir a solicitude de autorización en secretaría.

* O alumnado que se matricule por 1ª vez neste centro ten que traer 2 fotos máis.

NOVO PREMIO PARA O IES AS BARXAS

CAMPEONATO DE ESPAÑA DE TAEKWONDO. OUTRO ÉXITO PARA OS NOSOS ALUMNOS

No pasado campeona de España de Taekwondo, celebrado en Valencia, os nosos alumnos obtiveron moi bos resultados. Noah Pena, campeona na categoría de 47 kg; Pablo Patiño, campeón na categoría de 53 kg y Leticia Trigo, subcampeona na categoría de 51 kg.

PREMIO NO V CERTAME AUDIOVISUAL DO IES MONTE CARRASCO

Un novo premio para o IES As Barxas. Esta vez o galardón foi para Inclusión, que recibiu o premio ao mellor video didáctico no V Certame Audiovisual do IES Montecarrasco.

O video, realizado dentro das actividades do grupo Saftas (Students Academy of FIlm and Theatre Awards), do Erasmus +, no que participamos, explica de xeito moi sinxelo conceptos claves para a convivencia na nosa sociedade e apoia a normalización en todos os aspectos da vida cotiá das persoas con trastorno do espectro do autismo.

PREMIOS OLLOBOI

Na edición do 2016 dos Premios Olloboi de Audiovisual escolar o IES As Barxas acadou un novo premio, o Zamburrioi, o especial da organización, ao conxunto das pezas presentadas polo centro moañés. O premio entregado pola propia organización do festival, onde ademais dos criterios xerais das bases pódense ter en conta outros coma a traxectoria audiovisual do centro educativo, a participación da comunidade educativa, etc.

Fonte: https://2016.olloboi.com/premios

PREMIOS VIDEOGHIT

Nos premios  Videoghit, que cumpren xa a sexta edición,e que están organizados polo IES Pintor Colmeiro de Silleda, o video QUEREMOS GALEGO, acadou o premio na categoría de Mellor canción orixinal neste certame cuxo obxectivo é fomentar a música en galego entre o alumnado da nosa comunidade.