COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS MEDIANTE O MÓBIL. TokApp

Este ano, ademáis do método tradicional do sms, utilizamos un novo método de comunicación coas familias, mensaxes por TokApp. Para que poidas recibir as mensaxes que che enviamos a través do TokApp, solo tes que instalar GRATUITAMENTE no teu móbil a aplicación correspontente e que atoparás aquí.

A vantaxe deste novo método de comunicación é que ademáis das mensaxes tradicionais se poderán recibir arquivos (notas, impresos, ...)

Vídeo-Creacións Científicas

Os alumnos de 3º ESO D elaboraron unhas animacións científicas sobre o ébola e as infeccións víricas. Un estupendo traballo que proxectamos nas xornadas de Enciga que se están a celebrar no noso Centro os días 20, 21 e 22 de novembro.

As Barxas en OUFFescola

Alumnos de As Barxas, acompañados por Pilo, Luz e Seso, viaxaron o mercores 19 de novembro a Ourense para asistir a entrega de premios do V Festival de Cine Internacional OUFFescola. O noso Centro recibeu unha Mención especial polo volume e calidade dos traballos presentados. Noraboa aos nosos artístas. (Ver máis)

Exposición sobre Virus no Centro

O hall do Centro acolle esta semana unha exposición sobre virus, realizada polos alumnos de 1º de bacharelato e baixo a supervisión do profesor de Ciencias, Francisco Torrado. Aqui podedes ver unha mostra dos estupendos traballos dos nosos alumnos.

Exposición de ICNITAS

Esta semana podemos disfrutar, no hall do Centro, dunha exposición sobre pegadas fósiles (icnitas) de dinosauros. Nela vemos os diferentes tipos de pegadas de dinosauros, o proceso que as orixina e a situación dos principais xacementos de icnitas na península ibérica. Ademáis  tamén podemos realizar unha sinxela práctica a partir do rastro das pegadas feitas no solo do vestíbulo de como obter información destes fósiles.

Concurso de Tartas do Magosto

Con motivo do Magosto, tivo lugar o venres 14 de novembro o tradicional concurso de Tartas. A participación foi masiva, sobre todo por parte dos alumnos de 1º e 2º ESO. A calidade dos postres presentados fixo que o xurado tivera unha dificilísima labor e a puntuación definitiva apenas variaba unhas décimas entre unhas e outras. Grazas aos alumnos e grazas tamén ás súas nais/pais que colaboraron na realización das mesmas.

1º Premio: Angel Macenlle

2º Premio: Carlos Dacunha