NOVAS CURSO 2015-16

Listaxes de admitidos para o curso 2016/17

Podedes comprobar a admisión no enlace de abaixo.

listaxe

CHARLA SOBRE FOTOS HISTÓRICAS DE MOAÑA

Este venres, 15 de abril, tivemos unha actividade no centro englobada no programa Aprende Moaña da Concellería de Ensino.
Esta actividade consistiu nunha charla sobre fotografías históricas de Moaña, comentadas polos autores do libro "Moaña, Historia Fotográfica", Xesús Cancelas, Manuel Anxo Méndez e Xosé Carlos Villaverde.

Estivo dirixida ao alumnado de 3º ESO.

ACTUACIÓN DE QUICO CADAVAL

O xoves, 31 de marzo, tivemos no centro a actuación de Quico Cadaval, gran contador de historias e profesional do mundo do teatro  para o alumnado de 1º e 2º de Bach e para 3º ESO A e B.

Á actuación tamén asistiu a alcaldesa acompañada doutros membros da corporación municipal. A actividade foi organizada polas Equipas de Normalización de As Barxas e do Paralaia e o Concello de Moaña.
Sempre con moito humor descubriunos os valores negativos que se agochan nos contos infantis máis tradicionais e a continuación relatou unha historia, de terror e amor a un tempo, cun final moi misterioso. O alumnado gozou coa vivacidade coa que empregou o galego o noso convidado. Posteriormente alumnos do proxecto Erasmus + realizáronlle unha entrevista.

PREMATRÍCULA PARA 2º DE BACHARELATO

Co teu móbil lee o código QR, accede ao documento correspondente, lee as instruccións e cumprimenta a páxina que che corresponde.

CONVOCATORIA ANPA

ANPA AS BARXAS

Convoca a todos os país e nais a unha reunión extraordinaria, o vindeiro venres, dia 15 de abril, ás 20.00 horas, co seguinte orde do dia:

1.- Cambio horario escolar.

2.- Recollida de firmas para a instalación de taquillas en todas as aulas.

3.- Recollida de firmas para solicitar a colocación de marquesinas por parte do concello xunto ao instituto para que os rapaces poidan resguardarse nos dias de chuvia.

Atentamente, a Xunta directiva.

En Moaña, a 11 de abril de 2016.

VACANTES CURSO 2016/17

Vacantes (enlace)