Xa está aberto o prazo para a matrícula no CICLO MEDIO DE ATLETISMO que se imparte no noso Centro.

O IES As Barxas é o único centro da provincia no que podes obter o título nun único curso escolar.

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

As Barxas ESCRIBE

As Barxas escribe é o resultado dunha actividade levada a cabo por todos os integrantes do departamento de Lingua Castelá e Literatura durante este curso, en colaboración co departamento de plástica e con alumnos de 1º a 4º ISO. O proxecto nace como resposta aos obxectivos formulados polo contrato programa, en concreto:
a mellora da lectura e a escritura. Durante as sesións adicadas na aula, os alumnos tiveron que planificar a súa "obra", corrixila e "pulila", ler as doutros compañeiros, utilizar as TIC (procesadores de texto), realizar lecturas en voz alta e traballar en ilustracións para os textos con distintas técnicas.
Ao poñerse no papel do escritor, ademais de ter que mellorar a súa técnica literaria e a ortografía, os alumnos deberon tomar conciencia das dificultades do proceso creativo, aprendendo a afrontalas e solucionalas debidamente.
Por outro lado, a aprendizaxe da literatura cobra así un sentido máis práctico e tanxible para os alumnos, que deixan de ver "o libro" dun mero modo contemplativo e como algo estático, pasando a tomar partido do auténtico oficio de escritor, vendo, finalmente, como o que eles mesmos escribiron toma forma coa publicación final (e "seria") da súa propia obra, tanto en formato dixital como físico.
A pesar de que cremos que os resultados en canto á mellora das aptidudes dos alumnos na lectura e a escritura non serán visibles a curto prazo, si que puidemos apreciar xa un maior interese por parte de moitos alumnos cara á escritura creativa e un cambio en como ven a literatura en calquera dos seus xéneros.
Deixamos aquí a versión dixital dos libros editados.

As Barxas 1º premio EducaBarrie

EducaBarrié acaba de concedernos o primeiro premio no concurso Lendo e Soñando Día das Letras Galegas 2014 polo audiovisual Penélope, animación realizada na sua maior parte por Paula Solla durante moitos recreos no OBRADOIRO DE PLÁSTICA , obradoiro que funciona desde fai xa 6 anos,  (ver máis)

As Barxas gaña o premio "Proyecta Innovación"

O proxecto "Barxas Emprende: creación dunha editorial" foi seleccionado, de entre máis de 70 participantes, como gañador do premio único de 8.000 € da Primeira Edición do concurso "Proxecta Innovación", o obxectivo do cal é promover a renovación da aprendizaxe nos centros educativos galegos.

"Barxas Emprende é un proxecto creativo e interdisciplinar que consiste na creación dende cero dunha empresa editorial de libros infantís ilustrados realizados por alumnos. Para iso, o IES Ás Barxas prevé a participación doutros catro centros educativos e de 150 estudantes de 3º e 4º curso diso. Os libros producidos, que poderán ser utilizados en varias materias, implicarán a utilización de ferramentas de deseño gráfico e técnicas innovadoras de escritura, e estarán dispoñibles en galego, castelán e inglés.

Noraboa aos nosos EMPRENDEDORES!!!!

(Ver máis)

Nova na prensa: Faro de Vigo. Voz de Galicia