COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS MEDIANTE O MÓBIL. TokApp

Este ano, ademáis do método tradicional do sms, utilizamos un novo método de comunicación coas familias, mensaxes por TokApp. Para que poidas recibir as mensaxes que che enviamos a través do TokApp, solo tes que instalar GRATUITAMENTE no teu móbil a aplicación correspontente e que atoparás aquí.

A vantaxe deste novo método de comunicación é que ademáis das mensaxes tradicionais se poderán recibir arquivos (notas, impresos, ...)

VACANTES PARA O CURSO 2015-16

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2015-16

PRAZAS RESERVADAS PRAZAS OFERTADAS
1º ESO 70 11 NEAE:9
2º ESO 106 0
3º ESO 120 0
4º ESO 80 10

1º BACH  Cient-Tec   66
1º BACH Hum-CS   33
2º BACH Cient-Tec 30 33
2º BACH Hum-CS 27

V XORNADAS DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL.

As Barxas gañador en InvestigArte

Claudia , Aarón, Paula, Elena, Tamara, Andrea, Sheila e María, alumnos de 3º ESO D, gañan o premio ao mellor video no concurso InvestigArte. O vídeo presentado foi infección vírica. (ver máis). Parabéns  a todos eles.

Duetos para frautas de bicos

Exercizos de composición dos nosos alumnos de 2ºESO.

Arriscándose a ter o planeta sobre as súas cabezas

Traballo realizado polos alumnos de 1º ESO C. Colaboraron na realización os profesores de plástica (Chema) e sociais (Ángeles). Os alumnos realizaron un molde esférico de papel ao que lle engadiron unha proxección cónica da terra. O resultado da súa obra foi colocado sobre o teito da aula e o resultado podedes velo a continuación.

Natutest 6

As Barxas na rede

Os alumnos de plástica do noso Centro e a súa profesora Luz, protagonistas no blog "Escuelas en Red". Ver artigo.

Día de Rosalía no IES As Barxas

O 24 de febreiro, día de Rosalía de Castro. As alumnas de debuxo artístico, Nuria Souto, Jessica Miranda e María Piñeiro elaboraron unha magnífifca composición que podemos disfrutar no hall do centro para conmemorar o nacemento da poetisa galega.