O IES As Barxas acude a recoller o premio "Proyecta Innovación"

O proxecto "Barxas Emprende: creación dunha editorial" foi seleccionado, de entre máis de 70 participantes, como gañador da Primera Edición do concurso "Proyecta Innovación", que ten como obxetivo promover a renovación da aprendizaxe nos centros educativos galegos.

"Barxas Emprende" é un proxecto creativo e interdisciplinar que consiste na creación dende cero dunha empresa editorial de libros infantiles ilustrados realizados por alumnos.

No Proxecto paricipan, ademáis do IES As Barxas,  Alfonso Marcos (CEIP ESPIÑEIRA), María Blanco (IES XULIAN MAGARIÑOS), Montserrat Sotelo (CEIP A RÚA) e Verónica Marticorena (IES SANCHEZ CANTÓN).

O martes 21 de outubro tivo lugar a entrega do premio en Arteixo.

Parabéns a todos os participantes!

Obradoiro "Aprendendo a Aprender"

Onte, os nosos alumnos de 3º e 4º de ESO asistiron na Casa da Mocidade de Moaña a un obradoiro  titulado  " Aprendendo a aprender". Nel se destacaron a  importancia da vontade,  da curiosidade e  da creación de hábitos para acadar o éxito no estudio

Charla "Emprendendo dende a REDE"

Os alumnos de TIC do Centro acuden á Casa da Mocidade de Moaña para asistir a unha actividade teórico-práctica sobre os diferentes recursos que ofrecen as novas tecnoloxías para promocionar, financiar e dar a coñecer os teus proxectos.

O Faro de Vigo faise eco deste nova

Angel Villar Corrales gañador do PREMIO EXTRAORDINARIO DE BACHARELATO

Angel Villar Corrales, alumno de 2º de Bacharelato no IES AS BARXAS durante o curso 2013-14, resultou gañador do PREMIO EXTRAORDINARIO DE BACHARELATO.

Parabens Ángel!

(ver máis)