COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS MEDIANTE O MÓBIL. TokApp

Este ano, ademáis do método tradicional do sms, utilizamos unha nova maneira de comunicación coas familias: mensaxes por TokApp. Para que poidas recibir as mensaxes que che enviamos a través do TokApp, só tes que instalar GRATUITAMENTE no teu móbil a aplicación correspontente e que atoparás aquí.

A vantaxe deste novo método de comunicación é que, ademáis das mensaxes tradicionais, se poderán recibir arquivos (notas, impresos, etc.)

VACANTES PARA O CURSO 2015-16

VACANTES OFERTADAS PARA O CURSO 2015-16

PRAZAS RESERVADAS PRAZAS OFERTADAS
1º ESO 70 11 NEAE:9
2º ESO 106 0
3º ESO 120 0
4º ESO 80 10

1º BACH  Cient-Tec   66
1º BACH Hum-CS   33
2º BACH Cient-Tec 30 33
2º BACH Hum-CS 27

ALUMNOS de AS BARXAS CAMPIÓNS de GALICIA de BATEIS

Ismael Curro Costa, Iago Rúa Pérez, Alejandro Rivas Silva e Aitor Casas Rodríguez, alumnos do IES As Barxas, proclamáronse campións de Galicia de Bateis o 19 de Abril de 2015. E este fin de semana  proclamáronse subcampións de España de Bateis, na categoría infantil, co club SDC Sambertolameu.

O Faro de Vigo, do 27/04/15 faise eco desta nova:

(ver prensa)

Noraboa CAMPIÓNS!!!!

Aitana Santomé, gañadora no campionato europeo de Taekwondo

Aitana Santomé, alumna do IES As Barxas, gaña a medalla de prata coa Selección Española no campionato europeo de taekwondo, celebrado en Turquía. Noraboa, Áitana! (máis información)

Un ARTISTA na ESCOLA

O noso Centro participa no proxecto "Un artista na escola", organizado por Educabarrié. Unha das actividades do proxecto consiteu nun taller impartido por Simón Vazquez, gañador do prestixioso premio "Mestre Mateo". Os alumnos de 3º ESO carecían nun principio de coñecementos previos en canto a linguaxe audiovisual, pero o entusiasmo e o interese espertado polo noso artista durante estes dous días,converteunos  en: directores, actores, guionistas, cámaras, produtores, axudantes de dirección e editores por uns días. (ver máis)

IES As Barxas, mención especial no concurso "Te veo en 3 minutos"

O IES As Barxas obtén unha mención especial pola súa calidade e estética no Concurso "Te veo en 3 minutos" da Fundación Princesa de Asturias. Dende aquí felicitar a alumnas María Piñeiro, Nuria Souto e Jessica Miranda por este recoñecemento. O vídeo gañador:

(Ver máis)

Area Guede, gañadora dunha beca Amancio Ortega

Area Guede, alumna de 4º ESO no IES As Barxas, gañadora dunha beca Amancio Ortega para estudar 1º de Bacharelato en Estados Unidos. O Faro de Vigo, faise eco da nova.

(ver máis)

Natutest 8