ESTACIÓN METEOROLÓXICA do IES AS BARXAS
Weather Underground PWS IGALICIA30

COMUNICACIÓN COAS FAMILIAS MEDIANTE O MÓBIL. TokApp

Este ano, ademáis do método tradicional do sms, utilizamos un novo método de comunicación coas familias, mensaxes por TokApp. Para que poidas recibir as mensaxes que che enviamos a través do TokApp, solo tes que instalar GRATUITAMENTE no teu móbil a aplicación correspontente e que atoparás aquí.

A vantaxe deste novo método de comunicación é que ademáis das mensaxes tradicionais se poderán recibir arquivos (notas, impresos, ...)

Charla "Navega con rumbo"

O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia (CPEIG), en colaboración coa Xunta de Galicia, está a desenvolver unha nova convocatoria do Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo, unha iniciativa encamiñada a que os escolares naveguen con tino pola Rede, é dicir, con seguridade, evitando o ciberacoso e outros riscos de Internet. Este luns 19  estiveron no noso centro  impartindo un obradoiro para alumnos de 2º de ESO.

O programa non acaba co obradoiro senón que  está á nosa disposición unha serie de guias para pais, profesores e alumnos que, neste último caso son obxecto de traballo na titoría.

Natutest4

Quérote +, no IES As Barxas

O centro Quérote+ de Vigo  impartíu  unha serie de obradoiros no noso Centro  sobre Educación Afectivo-sexual dirixidos ao alumnado de 3º de ESO. Os obradoiros, que se insertan dentro do Plan de Acción Titorial,  tiveron unha duración de dúas horas por grupo cunha excelente acollida por parte do alumnado.

A Wonderful Class

Estupendo vídeo protagonizado polos alumnos de inglés de 4º ESO do noso Centro. Editado e producido pola súa profesora, Palmira Calvar. Felicidades polo traballo realizado!