ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024/25

O  prazo para presentar solicitudes de admisión de novo alumnado para o curso escolar 2024/25 será entre o 1 e o 20 de marzo. O alumnado que xa está matriculado no noso centro non ten que presentar solicitude de admisión, xa que as súas prazas están reservadas para o seguinte curso sen necesidade de realizar ningún trámite.

IES As Barxas en PARIS

Os alumnos de 4º ESO disfrutaron dunha estupenda viaxe de fin de ciclo a París, acompañados de Noli, Emilia e  Maribel. Visitaron ademáis Burdeos e os castillos de Loira. Xa en París, pasearon polos xardíns de Versalles e entraron no Palacio, visitaron tamén o Barrio Latino, Notre Dame, o Montmartre e Sagrado Corazón, subiron á Torre Eiffel,  o museo de Louvre, as Galerías Lafayette, os Campos Eliseos,...

(máis imaxes)

paris.pps19.41 MB