ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024/25

O  prazo para presentar solicitudes de admisión de novo alumnado para o curso escolar 2024/25 será entre o 1 e o 20 de marzo. O alumnado que xa está matriculado no noso centro non ten que presentar solicitude de admisión, xa que as súas prazas están reservadas para o seguinte curso sen necesidade de realizar ningún trámite.

Máis información

As Barxas ESCRIBE

As Barxas escribe é o resultado dunha actividade levada a cabo por todos os integrantes do departamento de Lingua Castelá e Literatura durante este curso, en colaboración co departamento de plástica e con alumnos de 1º a 4º ISO. O proxecto nace como resposta aos obxectivos formulados polo contrato programa, en concreto:
a mellora da lectura e a escritura. Durante as sesións adicadas na aula, os alumnos tiveron que planificar a súa "obra", corrixila e "pulila", ler as doutros compañeiros, utilizar as TIC (procesadores de texto), realizar lecturas en voz alta e traballar en ilustracións para os textos con distintas técnicas.
Ao poñerse no papel do escritor, ademais de ter que mellorar a súa técnica literaria e a ortografía, os alumnos deberon tomar conciencia das dificultades do proceso creativo, aprendendo a afrontalas e solucionalas debidamente.
Por outro lado, a aprendizaxe da literatura cobra así un sentido máis práctico e tanxible para os alumnos, que deixan de ver "o libro" dun mero modo contemplativo e como algo estático, pasando a tomar partido do auténtico oficio de escritor, vendo, finalmente, como o que eles mesmos escribiron toma forma coa publicación final (e "seria") da súa propia obra, tanto en formato dixital como físico.
A pesar de que cremos que os resultados en canto á mellora das aptidudes dos alumnos na lectura e a escritura non serán visibles a curto prazo, si que puidemos apreciar xa un maior interese por parte de moitos alumnos cara á escritura creativa e un cambio en como ven a literatura en calquera dos seus xéneros.
Deixamos aquí a versión dixital dos libros editados.

AsBarxasescribe_3_4.pdf622.25 KB