Taboleiro

O instituto no Día Internacional da Muller ( 8  M) atallo

Nadal 2019

+ Deporte

O IES AS LAGOAS, FINALISTA NOS PREMIOS + DEPORTE 2019 NA CATEGORÍA DE CENTROS EDUCATIVOS POLO SEU PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO, ESCOLAS DEPORTIVAS E ACTIVIDADES PROMOCIÓN DE HÁBITOS SAUDABLES.

A festa do deporte provincial está cerca. O martes día 17 de decembro celebrarase no Auditorio Municipal de Ourense a edición número 18 da Gala dos Premios +Deporte, evento co que o xornal La Región premia aos mellores deportistas, equipos e centros de ensino do curso 2018-2019.

O Premio ao Centro de Ensino ten como finalistas ao CEIP Padre Feijóo Allariz, o IES As Lagoas de Ourense e o CEIP Bibei de Viana do Bolo. Nos vindeiros días coñecerase o listado definitivo de premiados.

Atallo á nova: https://www.laregion.es/articulo/mas-deporte/quienes-son-nominados-18o-premios-deporte/20191126113820909170.html

Magosto 2019

MAGOSTO 2019 atallo

O xoves, día 14 de novembro, celebramos no IES As Lagoas o tradicional magosto, co seu lume, coas súas castañas, cos seus bolos preñados… e cos seus Xogos Populares.

Media xornada de convivencia e interacción entre alumnado, profesorado e persoal non docente do centro ao redor das nosas tradicións.

O Departamento de Educación Física organizou as actividades lúdicas, xogos de mesa e deportes, xunto a exposición de xogos tradicionais e o desfrute dos mesmos.