AGUEIRO

Neste curso 2014/15 o IES de Brión incorporouse plenamente á rede social educativa Agueiro, logo de participar o pasado curso nunha primeira fase de posta en marcha como centro piloto.

Agueiro é unha plataforma en liña que combina un sistema de portafolios cunha comunidade virtual. Permite que tanto docentes como alumnos teñan un papel activo na apredizaxe. Facilita a xestión de grupos de traballo e a aprendizaxe colaborativa.

O profesorado interesado recibiu formación no contexto dun PFPP (Plan de Formación Permanente de Profesorado) desenvolvido no centro estes dous últimos cursos.

Neste momento xa son varios os departamentos que xestionan parte do traballo co seu alumnado a través de Agueiro. Esperamos que o número de usuarios desta rede social aumente nos vindeiros cursos.