PERFORMANCE POÉTICO-MUSICAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O IES de Cacheiras participará nos actos que realiza o concello de Teo o 22 de novembro en relación co día de loita contra a violencia de xénero (25 de novembro). Trátase dunha performance poético-musical interpretada polo alumnado o DÍA 22 DE NOVEMBRO, ÁS 19.45 HORAS, NO LOCAL SOCIOCULTURAL DA RAMALLOSA, TEO.
Gustaríanos contar coa vosa presenza.
Saúdos da dirección.

Performance poético-musical contra a violencia de xénero interpretada polo alumnado  do IES de Cacheiras

Poema de Xohana Torres, eu tamén navegar
Promesas de amor  de Clara Gayo
A derradeira cita     de Clara Gayo

Reparto:
1º ESO: Mar Baliñas Torreiro, Ada Montoto Pintos.
2ª ESO: Oliver Angermann Costas, Tania Domínguez Blanco, Antía Friero Sánchez, Marta Gago Castelao, Iago García Piñeiro, Iria Mato López, Nerea Pérez Gerpe, Mara Pérez Montes, Marcela Taracido Vaneiro, Patricia Viadel Turjanicová, Sandra Viadel Turjanicová.
3º ESO: Miguel Calvo Sanz, Gala Giménez Gallego, Lara Pouso Martínez, Iago Riveiro Rodríguez.
4º ESO: Mireia Barrio Fernández, Pablo Fernández García, Laura Lareo Parada.
Música: Pablo Fernández (3º ESO).
Canción final: Bebe.
Dirección: Purificación Cabido, Raúl Gómez e Paula Rodríguez.