Con-certo entusiasmo podemos cambiar o Mundo!!!

O día 20 de xuño, as dúas últimas horas do curso, coincidindo co remate das clases, o grupo da Rede Solidaria do instituto organizou un concerto para todo o alumnado.

Invitaron a "Meridiano Zero" un grupo de rock formado por alumnos e exalumnos do centro. A participación

Concerto entusiasmo

desinterasada dos seus compoñentes axudou a que a recadación conseguida coa venda da fila cero (o concerto era gratuíto) fora máis elevada. O obtido foi doado integramente á ONG Miradas al mundo (para mercar zapatillas para que os nenos de Guinea Bisau poidan ir ao colexio) e a AECC Asociación española contra o Cancro. As persoas responsables destas dúas asociacións estiveron presentes no acto e agradeceron con entusiasmo as aportacións recibidas.

A actividade foi todo un éxito. Mereceu a pena o traballo de preparación do alumnado e profesorado integrante na Rede Solidaria, tanto da organización coma da explicación polas clases dos dous proxectos e do motivo do concerto.