Extraescolares

Londres 2018

Deixámosvos o vídeo da viaxe a Londres que fixo o alumnado de 4º de ESO:

Gala de entrega dos premios de "Jóvenes talentos de relato corto"

O noso alumno de 2º ESO B Sergio Pérez González obtivo o 2º premio na fase provincial do concurso "Jóvenes talentos de relato corto", organizado pola Fundación Coca Cola. Parabéns para el e para a súa profesora, a compañeira Raquel Ramilo!

Éxito no "Concurso de jóvenes talentos de relato corto"

O alumno de 2º ESO B Sergio Pérez González foi un dos gañadores este ano da fase rexional do "Concurso de jóvenes talentos de relato corto" de Coca Cola. O venres 25 de maio, na gala de entrega de premios, saberemos se será tamén o representante da nosa comunidade na fase nacional. Desexámoslle de novo moita sorte!

Viaxe a Atapuerca, Burgos e Bilbao

Compartimos o vídeo da viaxe do alumnado de 1º de bacharelato, elaborado pola compañeira Carmen Cuesta, quen acompañou aos alumnos xunto a Antonio Álvarez.

Alumnado de 1º de BAC en Atapuerca

O alumnado de 1º de Bacharelato vén de realizar unha viaxe de estudos na que fixo un percorrido pola historia, desde o proceso de hominización visitando Atapuerca, pasando polo Burgos medieval e rematando nunha cidade industrial transformada, Bilbao.

Nesta viaxe foron acompañados polos seus profesores de Filosofía e Historia, Antonio e Carmen.