Acceso Universidade

Convocatoria Extraordinaria
11,12 e 13 de xullo

Convocatoria extraordinaria
Calendario xeral da convocatoria extraordinaria (pdf)
Horario dos exames

Comisión delegada que lle corresponde ao IES Castelao para realizar a ABAU Extraordinaria (xullo):  Comisión Delegada 13. Os exames realizaranse na Escola de Enxeñaría de Telecomunicación. Campus Lagoas-Marcosende. Vigo

Táboa de ponderacións (curso 23/24) Actualizada o 05/05/23

+ info sobre a ABAU: Clica aquí

NERTA (2022/2023)

O acceso ao sistema universitario de Galicia realízase a través da aplicación web NERTA (clica aquí para entrar nela).

Unha vez que te matricules no IES Castelao para a proba da ABAU21, xerarase unha solicitude de conta de usuario para poder acceder a NERTA automaticamente. Recibirás na túa conta de correo electrónico (a que figura no noso expediente) información cos pasos a seguir para completar a activación da conta de usuario.

Precisarás, por tanto, que no teu expediente figure correctamente a túa dirección de correo.

Neste documento (pdf) podes consultar instruccións sobre o funcionamento de NERTA.

Se tes algún problema co NERTA clica aquí para ver as canles de comunicación de incidencias.

Vídeo de como activar a conta de usuario:

Vídeo de como cambiar o contrasinal da conta de usuario:

Información convocatoria extraordinaria XULLO ABAU 2022

Convocatoria EXTRAORDINARIA de xullo 2022 (clica aquí para descargar a convocatoria completa)

Matrícula ordinaria, 28 de xuño na secretaría do IES en horario de 9.00 a 14.00. Dirixida ao alumnado do noso centro que supera 2º de BAC na convocatoria extraordinaria. O alumnado deberá encher o impreso de matrícula e pagar as taxas. Os impresos entregaranse xunto coas notas en papel. Ademais de pagar as taxas da ABAU haberá que pagar as correspondentes do título de bacharel.

Matrícula anticipada, do 27 de xuño ao 1 de xullo. Faise exclusivamente a través da aplicación NERTA. Esta modalidade está dirixida
ao alumnado que desexa repetir a ABAU, etc.

Datas de realización das probas ABAU EXTRAORDINARIA 2022: 12-13-14 xullo

Clica aquí para consultar o horario de realización das probas (pdf)

Comisión Delegada que lle corresponde ao IES Castelao para realizar a ABAU Extraordinaria:  Comisión Delegada 13. Os exames realizaranse na Escola de Enxeñaría de Telecomunicaciónsituada no Campus Universitario de Vigo (Rúa Maxwell, 16 - 36310 Vigo).

Protocolo ABAU. Ler especialmente os apartados 3, 4 e 5.

Modelos de exame 2022

Modelos de exame doutros anos

Táboa de ponderacións acceso 2022-23

Notas de corte 2021-22