Leolo mergúllase en Galicia

Tres sesións de lecer educativo organizadas polo alumnado da quenda modular do Ciclo Superior de Educación Infantil do IES Chapela. Estas actividades forman parte dun proxecto ideado e deseñado de principio a fin polo propio alumnado, consistente na elaboración de materiais didácticos para o seu uso con nenas e nenos de 3 a 8 anos: “Estoxo viaxeiro: Galicia”. “LEOLO MERGÚLASE EN GALICIA” supón a súa estrea mundial, ó tratarse da primeira vez na que se vai facer uso deste material, completado ademais con actividades de animación infantil, obradoiros e contacontos todos eles vinculados coa temática da cultura e tradición galega. As actividades terán lugar os días: 26 de Abril   -   3 de Maio   -   8 de Maio, e desenvolveranse na Axencia Municipal de Lectura Chapela (Edif. Multiusos Piñeiral do Crego), en horario de 18:30 a 20:00 horas.

Sesión nº 1                Sesión nº 2                  Sesión nº 3