Francés

Viaxe cultural Paris - 2016

HOMMAGE PARIS

Viaxe cultural Paris - 2015

Pica na imaxe para ver máis fotos.       Ver dunha nunha

Intercambio Grenoble: Lycée Aristide Bergès

Iintercambio Grenoble, Lycée  Aristide Bergès, do 13 ao 19 de maio.

Sorteo Intercambio Francia - Italia - Alemaña

Número premiado: 1491

Parabéns á gañadora.

Viaxe a París 2014

Pograma Intercambio curso 2013-2014

Durante a semana do 20 ao 25 de xaneiro, alumnado e profesorado procedente de Francia, Italia e Alemania, compartirá con alumnado e profesorado do  IES  as actividades programadas polo departamento de Francés.

Programa detalladado das actividades.

Pica para ver máis fotos das visitas e a memoria das actividades desenvolvidas.

Programa de Intercambio - Notre petit comenius

PROXECTO DE INTERCAMBIO  EN LINGUA FRANCESA 2014

« Notre petit comenius »

O departamento de Francés, no curso 2012-1013 intentou pór en marcha un novo Proxecto Comenius, pero non acadamos a subvención por falta de fondos.

Os nosos socios : Francia, Italia e Alemaña propuxéronos manter o contacto e realizar un intercambio escolar en dous dos países: Galicia e Francia.

1.- Centros  socios participantes:

Lycée Aristide Bergés, Rhônes-Alpes (Francia)

Ecolea Internationale Schule, Schwerin (Alemaña)

Istituto di Istruzione Superirore “V. Cardarelli”,Tarquinia –Viterbo (Italia)

IES  Chapela, Redondela (Galicia)

2.- Datas

O intercambio farase entre dous dos países implicados :

Galicia / visita dos nosos socios ao IES Chapela

Do 20/21 ata 26/27 de xaneiro 2014

Estarán con nós :    10 alumnos franceses + 2 profesores (chegarán o luns 20)

4 alumnas italianas + 1 profesora

4 alumnos alemáns + 1 profesor ( chegarán o martes)

Neste proxecto acollen nas súas casas 8 alumnos e 5 profesores do IES Chapela, sen esa participación o proxecto non se podería realizar.

Do 14 ata o 20 de maio 2014, visita a Grenoble dos alumnos do IES Chapela ao Lycés Aristide Bergés (Rhône-Alpes)

8 alumnos dos IES Chapela de 1º BAC e 4º ESO + 2 profesoras serán acollidos polas familias francesas que tamén acollerán a 5 alumnos alemáns + 1 profesor e 6 alumnos italianos + 1 profesora.

Obxectivos didácticos:

Antes da visita faremos un traballo conxunto, en francés, sobre a identidade das rexións implicadas. Exposición oral en francés ante os nosos socios.

A lingua francesa  como lingua de  traballo (todos os profesores son profesores de francés).

A nosa determinación é de non perder o traballo realizado dende o ano 2006 cos Proxectos Comenius e a posta en marcha de intercambios con outros países europeos.

Pensamos que a experiencia do intercambio é moi importante para a formación persoal e académica dos nosos alumnos.

Permítenos coñecer e interactuar  de xeito real  ante a diversidade das rexións de Europa e comunicar nas linguas estranxeiras.

Durante a visita dos nosos socios, faremos partícipes a toda a comunidade escolar do IES Chapela, Os alumnos estarán acompañandos do alumno de acollida, asistindo a algunha clase e realizando  algunha visita.

Agradecemos a participación das familias e dos profesores que mostraron o seu interese por acoller. Do equipo Directivo pola súa colaboración. Sen esa participación o proxecto non se podería realizar.

As profesoras do Departamento de Francés:

María José Fraga Rivera

Ángeles Alemparte Conde

Viaxe cultural a París

Louvre

VIAXE CULTURAL A PARÍS

Le Carroussel-Jardin des Tuileries

No Louvre

Opera de Paris.

Arc de Triomphe Champs-Elysées

.

Quai Branly

Vistas dende a Tour Eiffel

Despois da Tour Eiffel, subimos as torres da Catedral de Notre Dame.

Visita final de Proxecto Comenius 2010-1012 - "Food and environment"

O alumnado francés, alemán e holandés, espuxo os hábitos alimenticios dos seus respectivos países. Brais e Rebeca fixeron o propio.

Foto de grupo. As profes: Teresa, Mª José e Ángeles.

Traballos realizados polo alumnado de 1º Bach (IES Chapela)

María, Rebeca, Patricia, Brais e Miguel.

Amsterdam, visita aos museos.

Parabéns a todos o alumnado do IES Chapela e ao alumnado de Montaigu (Francia), Hofgeismar (Alemaña) e Den Helder (Holanda).

Agradecementos ás familias e profesores que facilitaron a participación do noso alumnado neste Proxecto Europeo,así como aos centros implicados.

Grazas ás profesoras do Departamento de Inglés e do Departamento de Francés.