Saltar navegación.
Abride escolas e se pecharán cárceres

ÚLTIMAS NOVAS

Matrícula curso 2015-2016

• Libros de texto curso 2015-16: ESO e Bacharelato (Actualizado 3/7/15)
  • AVISO IMPORTANTE MATRÍCULAS: Á espera da publicación do decreto polo que se regulan os currículos de ESO e Bacharelato adaptados á Lei Orgánica para a Mellora da Calidade Educativa (LOMCE), as matrículas de 1º e 3º ESO e 1º de Bacharelato formalizaranse a partir do día 1 de xullo. No resto dos cursos (2º e 4º ESO e 2º de Bacharelato) formalizaranse no prazo establecido: do 25 de xuño ao 10 de xullo.
  • Instrucións de matrícula para o curso 2015-16
  • Impresos de matrícula para o curso 2015-16

Exames de setembro 2015

Préstamo de libros de texto e lectura. ANPA

A través da ANPA podes acceder ós libros de texto en préstamo ou entregar os xa usados.

libros

Alumnos premiados no concurso "Premios Ferrolterra Emprende Xove"

Premios  Ferrolterra Emprende Xove

O pasado 8 de maio, alumnos de Obradoiro de Iniciativas Emprendedoras do IES Concepción Arenal foron galardonados como mellor idea empresarial na categoría da ESO na III edición dos Premios Ferrolterra Emprende Xove, organizados pola "Asociación de Jóvenes Empresarios de Ferrolterra".  Os autores do proxecto gañador son

• Pablo Basterrechea Roca (3ºB)
  • Duarte Núñez López (3ºC).

Noraboa ós premiados.

Concurso de relatos breves

relatos

Prazo de entrega ata o 1 de maio.

Bases do concurso

Certame Literario "Carmela Loureiro"

cl

Alumnas no centro foron premiadas neste Certame literario:

• 1º premio en MICRORELATOS, categoría de bacharelato e ciclos formativos: Paula García Domínguez, 2ºD BACH.
  • Accésit en MICROPOESÍA categoría de bacharelato e ciclos formativos: Paula Freire Cabanas, 2ºG BACH.

Noraboa ás dúas!!!

Premios Igaciencia

Premios Igaciencia a IES Concepción Arenal

Alumnos de Tecnoloxía de 4º de ESO-A foron premiados en dous concursos promovidos por Igaciencia, un sobre aplicacións para Android (Inventa en Galego, primeiro premio) e outro sobre sensores Lego (Sensores para Todos, terceiro premio).

sensoresappinventor

O código QR permitirache descargar a aplicación Coñece Ferrol para o teu Android. Necesitarás activar o acceso a Internet e o GPS do teu dispositivo para poder utilizala:

qr

Tamén podes descargar a aplicación baixándoa dende aquí. Unha vez no dispositivo, para instalala fai clic sobre o ficheiro "Cferrol.apk"; cerciórate de activar antes a opción Ajustes > Seguridad > Orígenes desconocido. Non esquezas que para utilizala convén ter activado o GPS de Android.

Ver nota de prensa.

Noraboa á profesora María Estraviz e ós premiados!!

Profesora e galardoados foron recibidos pola corporación municipal. Ver artigo no Diario de Ferrol.

AbalarMóbil

O Centro foi incluido no programa AbalarMóbil.

Ó longo deste curso empezaremos a habilitar a posibilidade de que os pais poidan facer varios tipos de consultas desde os dispositivos móbiles (teléfonos e tabletas)l:

• Consultar e xustificar faltas de asistencia dos fillos.
  • Informarse sobre faltas de conduta.
  • Horarios dos fillos.
  • Avisos creados por parte do profesorado ou do centro.
  • Consulta de calificacións.
  • Solicitude de titorías.

Estas funcionalidades fan referencia a todos os niveis de secundaria, non só a 1º e 2º de ESO.

A aplicación está dispoñible para os seguintes sistemas operativos:

Información sobre AbalarMóbil: