Saltar navegación.
Abride escolas e se pecharán cárceres

Festivo local

O vindeiro martes 19 de marzo o centro estará pechado por ser festivo local

Acreditación competencias dixitais alumnado 4ºESO e 2ºBacharelato

A acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa 4ºESO e 2º de bacharelato no curso 2023/24 regulouse nas seguintes instrucións Información acreditación

Os alumnos de 4º ESO terán unha proba para obter o nivel intermedio.

Os alumnos de 2º Bacharelato terán unha proba para obter o nivel intermedio (área de dominio 4).

Podedes facer a solicitude de inscrición das probas específicas na secretaría do centro ata o luns 11 de marzo inclusive.

Admisión ESO e Bacharelato 2024-25

O prazo de presentación das solicitudes ordinarias de admisión será dende o día 1 ao 20 de marzo de 2024, ambos incluídos.

Información admisión alumnado ESO e Bacharelato 2024-25

Vacantes 2024-25

Zonas influencia ESO e Bacharelato

Punto laranxa

É un buzón a través do cal o alumnado pode comunicar ou denunciar, desde unha posición totalmente anónima, posibles situacións de acoso ou ciberacoso que sufran ou perciban en terceiros. No noso centro está instalado no corredor que vai cara ao despacho de Orientación. Tamén pódese empregar o punto laranxa web.

XORNADA PORTAS ABERTAS

1º premio na Olimpiada de Xeoloxía

O Xeoparque do Cabo Ortegal foi elixido pola Asociación Española de Ensinanzas de Ciencias da Terra (AEPECT) como unha das sedes da fase galega da XV Olimpíada de Xeoloxía,  xunto con Santiago, Vigo e Montañas do Courel.

Durante a xornada de onte, un total de 49 alumnos acompañados de profesores de 7 centros participaron nas probas que se desenvolveron no IES Cabo Ortegal de Cariño e que consistiron nunha proba teórica tipo test con 40 preguntas e unha proba práctica por equipos a través dunha xincana que se realizou no Cabo Ortegal.

O premio ao mellor equipo foi para o grupo formado por dous alumnos do IES Concepción Arenal Ana Cobelo Parga  eAlejandro Mathew López Bouza de 1º de bacharelato e tres alumnos do IES Afonso X O Sabio de Cambre.

A mellor puntuación de entre os participantes foi para o alumno Alejandro Mathew López Bouza de 1º de bacharelato que asistirá a fase final nacional da Olimpiada de Xeoloxía, que este 2024 se celebrará o 13 de Abril en Zamora.

Noraboa Mathew!!

O challenge da túa vida

O pasado 25 de xaneiro, o alumnado de 3º da ESO recibiu á Asociación Española Contra o Cancro coa súa proposta “O challenge da túa vida”, unha iniciativa para adoptar hábitos saudables e tomar medidas preventivas que se presentou nun formato de “talk show”.

Trátase dun proxecto que anima a adoptar estilos de vida saudables e tomar medidas preventivas para protexer a nosa saúde.

Dende o IES Concepción Arenal, queremos dar as grazas á Asociación Española Contra o Cancro por visitarnos e compartir esta valiosa iniciativa co noso alumnado. Xuntos, podemos facer a diferenza na loita contra o cancro.

Carta de agradacemento a toda a comunidade do IES Concepción Arenal

Campaña de Nadal "XOGUETES SOLIDARIOS"

Dende hoxe e ata o próximo xoves 21 de decembro, colaboramos con a Asociación Dignidad recollendo xoguetes para que ningún neno ou nena quede sin sorriso este Nadal!

Podedes deixalos na mesa que hai na entrada do instituto ou preguntar en Conserxería.

MOITAS GRAZAS!

I Concurso ECO-NADAL

Concurso "GOT TALENT"!!

Participa no concurso "GOT TALENT" e brilla no próximo Festival de Nadal!

Se tes talento para cantar, bailar, actuar, recitar poesía, facer maxia ou calquer outra habilidade especial...este concurso é para ti! Queremos descubrir e celebrar o talento diverso que hai no noso Instituto.

E o noso Samaín ... foi noticia!!

CHEGOU O DÍA...TES UNHA INVITACIÓN!!!

CLUB DE CIENCIA

Samaín Curso 2023-2024

ACTIVIDADES CURSO 2023-2024

Charla de prevención da tendencia suicida

Curso Capacitación Dixital

Aberto o prazo de matrícula para a terceira quenda

Exencións e validacións

EXENCIÓN DA MATERIA DE LINGUA GALEGA E LIT.

ESO: até o 5 de outubro de 2023

Bach.: o mes de setembro de 2023

VALIDACIÓN POR CURSAR ENSINANZAS PROF. DE MÚSICA E DANZA

Durante o mes de setembro

Reunións asignaturas pendentes 23-24

Calendario das reunións dos departamentos cos alumnos e alumnas que teñen algunha materia pendente de cursos anteriores para recuperar. Do martes 26 de Setembro ao luns 2 de Outubro.

Calendario reunións

Calendario escolar 2023-24

Calendario escolar 23-24

O 13 de outubro é o día non lectivo do centro

Solicitudes de cambios na matrícula

Impresos dispoñibles en Conserxería.

Comezo do Curso 2023-2024

*Pódese consultar a localización das aulas asignadas a cada grupo accedendo aos Planos do Centro no apartado O CENTRO ---> DEPENDENCIAS.

ENTREGA DE LIBROS

Listaxes de Grupos

RECOLLIDA TÍTULOS

Probas de acreditación de coñecementos para alumnado de cambio de modalidade en Bacharelato

Calendario das probas de acreditación de coñecementos nas asignaturas de primeiro de bacharelato en setembro.

Preme na imaxe para descargar o documento.

Fondo Libros e Vales de Material