Saltar navegación.
Abride escolas e se pecharán cárceres

ÚLTIMAS NOVAS

Impreso preinscripción CUALE

Concesión matrícula de honra

Solicitude certificados Celga (DOG19/2/2014)

Alumnos premiados no concurso "Premios Ferrolterra Emprende Xove"

Premios  Ferrolterra Emprende Xove

O pasado 8 de maio, alumnos de Obradoiro de Iniciativas Emprendedoras do IES Concepción Arenal foron galardonados como mellor idea empresarial na categoría da ESO na III edición dos Premios Ferrolterra Emprende Xove, organizados pola "Asociación de Jóvenes Empresarios de Ferrolterra".  Os autores do proxecto gañador son

• Pablo Basterrechea Roca (3ºB)
  • Duarte Núñez López (3ºC).

Noraboa ós premiados.

Concurso de relatos breves

relatos

Prazo de entrega ata o 1 de maio.

Bases do concurso

Certame Literario "Carmela Loureiro"

cl

Alumnas no centro foron premiadas neste Certame literario:

• 1º premio en MICRORELATOS, categoría de bacharelato e ciclos formativos: Paula García Domínguez, 2ºD BACH.
  • Accésit en MICROPOESÍA categoría de bacharelato e ciclos formativos: Paula Freire Cabanas, 2ºG BACH.

Noraboa ás dúas!!!

Premios Igaciencia

Premios Igaciencia a IES Concepción Arenal

Alumnos de Tecnoloxía de 4º de ESO-A foron premiados en dous concursos promovidos por Igaciencia, un sobre aplicacións para Android (Inventa en Galego, primeiro premio) e outro sobre sensores Lego (Sensores para Todos, terceiro premio).

sensoresappinventor

O código QR permitirache descargar a aplicación Coñece Ferrol para o teu Android. Necesitarás activar o acceso a Internet e o GPS do teu dispositivo para poder utilizala:

qr

Tamén podes descargar a aplicación baixándoa dende aquí. Unha vez no dispositivo, para instalala fai clic sobre o ficheiro "Cferrol.apk"; cerciórate de activar antes a opción Ajustes > Seguridad > Orígenes desconocido. Non esquezas que para utilizala convén ter activado o GPS de Android.

Ver nota de prensa.

Noraboa á profesora María Estraviz e ós premiados!!

Profesora e galardoados foron recibidos pola corporación municipal. Ver artigo no Diario de Ferrol.

Orienta. Curso 2014-2015

brujula

O programa Orienta axudarache a tomar decisión sobre futuros estudos. Descarga o ficheiro correspondente ó teu sistema operativo, desempaquétao e gárdao no teu cartafol persoal.

• Linux. Terás que premer no ficheiro "orienta14_15", dándolle antes permisos de execución.
  • Windows. Terás que premer no ficheiro "orienta14_15.exe".

AbalarMóbil

O Centro foi incluido no programa AbalarMóbil.

Ó longo deste curso empezaremos a habilitar a posibilidade de que os pais poidan facer varios tipos de consultas desde os dispositivos móbiles (teléfonos e tabletas)l:

• Consultar e xustificar faltas de asistencia dos fillos.
  • Informarse sobre faltas de conduta.
  • Horarios dos fillos.
  • Avisos creados por parte do profesorado ou do centro.
  • Consulta de calificacións.
  • Solicitude de titorías.

Estas funcionalidades fan referencia a todos os niveis de secundaria, non só a 1º e 2º de ESO.

A aplicación está dispoñible para os seguintes sistemas operativos:

Información sobre AbalarMóbil: