Saltar navegación.
Abride escolas e se pecharán cárceres

Oferta educativa

Admisión ESO e Bacharelato 2024-25

Todas as solicitudes ordinarias de admisión foron admitidas e teñen praza no centro para o curso 2024-25.

Pódese consultar o listado nos tablóns do centro a partir do 25 de abril.

O prazo de presentación das solicitudes ordinarias de admisión será dende o día 1 ao 20 de marzo de 2024, ambos incluídos.

Información admisión alumnado ESO e Bacharelato 2024-25

Vacantes 2024-25

Zonas influencia ESO e Bacharelato

Oferta educativa 24_25

ESO

O I.E.S. Concepción Arenal oferta todos os cursos da Educación Secundaria Obrigatoria, cunha ampla oferta de materias optativas.

Zona de influencia para cursar ESO no IES Concepción Arenal. Ver mapa

Bacharelato

O I.E.S. Concepción Arenal oferta os bacharelatos de Artes, Ciencias e Humanidades e Ciencias Sociais.

Zona de influencia para cursar Bacharelato no IES Concepción ArenalVer mapa.

CONCELLOS  DE INFLUENCIA PARA CURSAR O BACHARELATO DE ARTES:

Ares, A Capela, As Pontes, As Somozas, Cabanas, Cariño, Cedeira, Cerdido, Fene, Ferrol, Mañón, Moeche, Mugardos, Narón, Neda, Ortigueira, Pontedeume, San Sadurniño e Valdoviño.

Ciclos formativos

O IES Concepción Arenal oferta ciclos formativos de FP de grado medio, superior e FP Dual na modalidade ordinaria das familias profesionais de química e seguridade e medio ambiente. Preme nas ligazóns para máis información.

Ciclo medio de Operacións de laboratorio. Ligazón.

Ciclo superior de Química e Saúde Ambiental. Ligazón.

Bacharelato adultos