Benvidos ao IES Universidade Laboral de Culleredo - A Coruña

Enviado por admin o Mér, 2006-11-08 12:50

Rua Salvador Allende s/n / CP: 15670 - Culleredo Correo electrónico: info@ulaboral.eu Tlf: 981660700

Recomendamos usar Firefox para unha mellor visualización dos contidos.

FCT en Irlanda

Enviado por admin o Mar, 2015-03-24 09:02

Como é habitual, alumnos do noso IES realizarán a FCT en Irlanda, esta vez a estadía será de 3 meses en Cork. Trátase de dous alumnos do Ciclo de Enerxías Renovables e un de Organización do mantemento de maquinaria de buques e embarcacións.
Que pasedes unha boa estadía e aprendades moito!! Aproveitade esta oportunidade!

Conferencia ASINEC

Enviado por admin o Xov, 2015-03-19 15:36

O Departamento de Electricidade- Electrónica do IES Universidade Laboral organizou no centro unha conferencia impartida por Rafael Suárez, xerente de ASINEC (Asociación Provincial de Industriais e de Telecomunicación de A Coruña) na que participou o alumnado do Ciclo Medio de Instalacións Eléctricas e Automáticas e do Ciclo Superior de Sistemas Electrotécnicos e Automatizados.

A conferencia versou sobre dous aspectos fundamentais para o alumnado: As saídas profesionais que ofrece o sector eléctrico e a documentación necesaria para a posta en marcha das instalacións eléctricas.
Tamén se presentou a nova aplicación informática para a elaboración da documentación técnica necesaria para a posta en marcha das instalacións eléctricas así como o novo sistema de tramitación, exclusivamente telemático, implantado pola Xunta de Galicia o mes de Febreiro pasado.

Visita a subestación de Red Eléctrica de España

Enviado por admin o Ven, 2015-03-13 09:10

O 26 de febreiro 2015, os alumnos de 1º curso de Enerxías Renovables fixeron unha visita a subestación de Red Eléctrica de España de Mesón do Vento, onde coñeceron a configuración e xestión da rede eléctrica de alta tensión peninsular, así como as instalacións da subestación, sendo acompañados polo delegado de REE do Noroeste xunto co persoal responsable e 3 profesores de renovables.

Pasamento

Enviado por admin o Mér, 2015-03-11 11:16

( categories: )

Charla sobre habilitacións e carnés profesionais

Enviado por admin o Mar, 2015-03-03 08:50

O desenvolvemento de certas actividades no ámbito  industrial require a obtención dunha acreditación para garantir a competencia profesional do persoal ou dunha empresa. Esta acreditación preséntase baixo a denominación de carné ou habilitación profesional.

Posto que este é un tema fundamentalmente normativo e relativamente complexo e cambiante, o luns 23 de febreiro acercouse ao noso centro Rafael Villaverde, asesor da Consellería de Educación, para explicar aos profesores e alumnos das familias de Instalación e Mantemento e Enerxía e Auga que actividades requiren algún tipo de certificación, así como as condicións para a súa obtención.

Pódese ampliar a información en http://www.edu.xunta.es/fp/carnes-profesionais.