Benvidos ao IES Universidade Laboral de Culleredo - A Coruña

Enviado por admin o Mér, 2006-11-08 12:50

Rua Salvador Allende s/n / CP: 15670 - Culleredo Correo electrónico: info@ulaboral.eu Tlf: 981660700

Recomendamos usar Firefox para unha mellor visualización dos contidos.

Dia do libro

Enviado por admin o Sáb, 2014-04-12 17:49

A Pegada dos Avós

Enviado por admin o Xov, 2014-04-03 12:31

O vindeiro mércores 9 de abril as 10 da mañá, e dirixido aos alumnos de 1º de bacharelato, vaise proxectar no salón de actos o reportaxe "A pegada dos avós" seguida dun coloquio co director Xosé Abad.

Excursión a Lugo

Enviado por admin o Mér, 2014-04-02 10:06

O pasado 26 de marzo os alumnos de latín e grego de 1º e 2º de bacharelato fixeron unha viaxe a Lugo e visitaron o Castro de Viladonga, Lugo cidade e o seu Museo Provincial. Pola tarde asistiron ao festival de teatro grecolatino para ver a obra Asambleístas, de Aristófanes.

Actividades na biblioteca

Enviado por admin o Mér, 2014-03-19 19:18

A partir de agora os profesores podedes solicitar a utilización da biblioteca para realizar actividades igual que solicitades as aulas TIC. Para iso tedes a vosa disposición un formulario nesta web ao que podedes acceder no menú da dereita da páxina Biblioteca->Actividades.

Na mesma ligazón tedes tamén un calendario no que podedes ver as actividades xa programadas e, dese xeito, saber cando tedes un oco para a vosa actividade.

CONCURSO DE XÓVENES ELECTRICISTAS E DE TELECOMUNICACIÓNS

Enviado por admin o Lun, 2014-03-17 14:24

O Departamento de Electricidade- Electrónica do IES Universidade Laboral participa na fase provincial do CONCURSO DE XÓVENES ELECTRICISTAS E DE TELECOMUNICACIÓNS organizado por ASINEC (Asociación Provincial de Industriais e de Telecomunicación de A Coruña), que se celebrará o 29 de Maio.

O vencedor desta fase participará na fase nacional que se celebrará en Madrid, coincidindo con MATELEC (Feira Nacional de Material Eléctrico)

Nesta convocatoria, o alumno elexido é Carlos Ródríguez Doyle, de primeiro curso do Ciclo Superior de Electricidade.